annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbruik meerdere accounts opvolgen

Topic gestart op: 24-04-24 08h54

Antwoorden: 7 antwoorden

iv-8_orange
Gewaardeerd verkenner

Verbruik meerdere accounts opvolgen

Als nieuwe klant vind ik geen mogelijkheid om het mobiele verbruik bij meerdere toestellen op te volgen in één centrale account. Slechts één nummer lukt, bij de andere volgt een foutmelding "iets fout gegaan". Ik log in via pc (heb zelf geen toegang tot de app, want zelf geen orange abonnement). Hoe volg ik het verbruik van die andere toestellen?

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Josette
Wijze
Wijze

@iv-8_orange goedemorgen,

als jij géén klant bent zal dat niet lukken.

De anderen kunnen zich aanmelden in hun klantenzone

of in hun app.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
iv-8_orange
Gewaardeerd verkenner

De 3 abonnementen staan op één klantenaccount, en ik log via pc in op de klantenzone van die account (idd niet via de mobiele app). Zodat niet elke gebruiker apart (zijn er 3 ) het eigen verbruik zou moeten opvolgen. Waarom geeft de centrale account geen overzicht van het verbruik van alle nummers verbonden aan dat account?

Gregory
Wijze
Wijze

Kun je bovenaan het gsm nummer niet selecteren

In mijn account kan ik wat verbruik aangaat kiezen tussen mijn gsm nr en vast internet

iv-8_orange
Gewaardeerd verkenner

Ik kan idd de verschillende gsm-nrs selecteren. Maar slechts bij één ervan komt er een verbruik. Bij de andere 2 een foutmelding, soms komt er een pop-up 'iets fout gegaan' met een rood kruis, soms de tekst 'we kunnen jouw verbruik niet tonen op dit moment. Probeer het later opnieuw.' binnen het vak waar het verbruik zou moeten staan, ook met een (kleiner) rood kruis (om helemaal juist te zijn: een wit kruis in een rode driehoek).

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen