annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-24 06h17

Antwoorden: 161 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

                         

                                 April.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder in een propere babbelhoek0

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/159890

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

161 ANTWOORDEN 161
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 

Net gebeld en heb de job gekregen waar ik voor gesolliciteerd heb. Per wanneer ik overstap is nog niet geweten , dat word onderling besproken door de leidinggevende. Maar goed dat komt wel in orde. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Allez, proficiat hé  @patrick2 👍

Veel succes en plezier gewenst in de nieuwe job hé 😉

Hopelijk ben je er snel mee weg en moet je niet teveel nieuwe dingen leren 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  Een hele dikke proficiat.

Hoop dan ook dat alles je bevalt als het zover is.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette 

Dank je wel ! 

@Josette 

Ga het niet beter kunnen treffen zijn mooie uren van 10 tot 18 uur en geen nachten meer. De weekenden weer gewoon thuis en meer tijd voor mijn privé. Ook zien mijn partner en ik elkaar weer gewoon zoals nu niet het geval is. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Proficiat 🙌 ben blij voor jou . Eindelijk heb je er wel al die jaren goed je best voor gedaan en dat weten ze uiteraard ook . Goed gesolliciteerd. 
ze zullen het wel nu vlug bespreken goed 👍 voor iedereen en ook voor jou dan is iedereen tevreden . 😊 fijne nachtdienst . Kan je met een gerust hart aan beginnen de laatste loodjes tot je nieuwe job . Fijne groetjes 👋 tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen