Profil de Moondust

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

dimanche 21 octobre 2018 19:07

Klacht niet behandeld door klachtendienst

Hallo

Ik ben geprobeerd om met de klachtendienst in contact te komen eind september. Er wordt vermeld dar er binnen de 5 werkdagen contact opgenemen wordt.

Dus eerst had ik nog de goede gedachte dat er iets misgelopen was mer de aanvraag, dat er over de email gekeken was.

Daarom heb ik opnieuw een email gestuurd en weer geen reactie.

Ondertussen denk ik dat de klachtendienst een leeg emailadres is en dat Orange niets met zijn klanten inzit.

Zijn er nog die met de klachtendienst in contact geweest zijn en wel een reactie gekregen hebben?

Chef pisteur

 • 

105  messages

il y a 7 ans

En als je belt? Verwijs dan naar de verzonden email, meestal kan men deze wel oproepen.

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

Heeft de klachtendienst ook een telefoonnummer? Deze ben ik nog niet tegengekomen.

Indien U deze heeft mag U mij deze altijd bezorgen.

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Moondust naar mijn inziens is het gewoon het nummer de 5000 die u kan bellen . En dan inderdaad wat @Jeroewn zegt vragen dat ze uw email erbij nemen om te openen. U kan ook altijd via facebook messenger vragen of ze uw klacht erbij willen nemen in een persoonlijk bericht. 

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

@patrick2

Het nummer 5000 is de klantendienst denk ik, daar heb ik al contact mee gehad.

Nu had ik via de website contact gezocht met de klachtendienst omdat mijn probleem niet opgelost raakt maar daar klijg ik geen reactie op.

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Moondust is er misschien iets waar we hier mee kunnen helpen eventueel ? bedoel het eventuele probleem . want kan me voorstellen dat het frustrerend is dat er niet de juiste informatie te vinden is . Het opgegeven nummer is indrdaad de klantendienst maar misschien kunnen u die verder helpen voor een evenetuele klacht

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages


@patrick2  schreef:

@Moondust is er misschien iets waar we hier mee kunnen helpen eventueel ? bedoel het eventuele probleem . want kan me voorstellen dat het frustrerend is dat er niet de juiste informatie te vinden is . Het opgegeven nummer is indrdaad de klantendienst maar misschien kunnen u die verder helpen voor een evenetuele klacht


Bedankt voor het aanbod.

Ik heb in de bovenstaande post ik het kort het probleem nog eens beschreven.

mvg

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

il y a 7 ans

Hallo

Ik ben geprobeerd om met de klachtendienst in contact te komen eind september. Er wordt vermeld dar er binnen de 5 werkdagen contact opgenemen wordt.

Dus eerst had ik nog de goede gedachte dat er iets misgelopen was mer de aanvraag, dat er over de email gekeken was.

Daarom heb ik opnieuw een email gestuurd en weer geen reactie.

Ondertussen denk ik dat de klachtendienst een leeg emailadres is en dat Orange niets met zijn klanten inzit.

Zijn er nog die met de klachtendienst in contact geweest zijn en wel een reactie gekregen hebben?

Ugh @Moondust,

 

Het klopt dat de Orange-stamleden van de klachtendienst streven om je een antwoord te bezorgen binnen de 5 werkdagen.

 

Legde je klacht neer via de ombudsdienst, dan contacteren ze je binnen de maand. Deze dienst is namelijk afhankelijk van externe diensten. 

 

De Orange-stamleden staan trouwens ook paraat voor jou telefonisch (5000) of via de sociale kanalen Facebook & Twitter.

 

Maar kunnen wij je verder helpen hier op het forum Tribe?

 

Vriendelijkheid is de grootste kracht

🏹 Totem 🏹

Éclaireur novice

 • 

1  message(s)

il y a 7 ans

Ref 2416349

ik wou de overstap maken als zelfstandige naar orange en deed dit om alle risico s te vermijden al op 15 november om zeker te zijn dat ze alles konden aansluiten op 21 december. Een medewerker v Orange maakte en fout en nu doen jullie zelf niet de moeite dit recht te zetten, terwijl dat dit mijn inkomen is. Ik ben zwaar teleurgesteld en laat het er niet bij.

Virginie Sedeyn

 

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

@VirginieSedeyn

Ik vind het zeer jammer wat u overkomt maar wij hier op Tribe gaan u helaas niet kunnen helpen en wij kunnen aan heel het verhaal ook niets doen. Wij zijn zelf ook allemaal gewone klanten die hier op dit forum ervaringen en tips uitwisselen.

Af en toe zul je inderdaad een Orange medewerker zien iets posten, maar dat zijn moderators wiens taak het is dit forum in goede banen te leiden. Ook zij kunnen u niet verderhelpen en verwijzen u door naar de klantendienst...

Wat natuurlijk niet wegneemt dat ik het een zeer spijtige zaak vind wat u overkomen is ...

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Ref 2416349

ik wou de overstap maken als zelfstandige naar orange en deed dit om alle risico s te vermijden al op 15 november om zeker te zijn dat ze alles konden aansluiten op 21 december. Een medewerker v Orange maakte en fout en nu doen jullie zelf niet de moeite dit recht te zetten, terwijl dat dit mijn inkomen is. Ik ben zwaar teleurgesteld en laat het er niet bij.

Virginie Sedeyn

Ugh @VirginieSedeyn,

 

Ik vind het net als @Cdt24801 een zeer spijtige zaak voor je, beste Triber :-(. En onze Orange-stamleden spannen zich hard in om dit euvel snel op te lossen.

 

Heb je intussen al meer nieuws?

 

Ga waarheen de wind je brengt

âś‹ Totems Saluut âś‹

Loading...