Pisteur expérimenté
 •Â
22 Â messages
Klacht niet behandeld door klachtendienst
Hallo
Ik ben geprobeerd om met de klachtendienst in contact te komen eind september. Er wordt vermeld dar er binnen de 5 werkdagen contact opgenemen wordt.
Dus eerst had ik nog de goede gedachte dat er iets misgelopen was mer de aanvraag, dat er over de email gekeken was.
Daarom heb ik opnieuw een email gestuurd en weer geen reactie.
Ondertussen denk ik dat de klachtendienst een leeg emailadres is en dat Orange niets met zijn klanten inzit.
Zijn er nog die met de klachtendienst in contact geweest zijn en wel een reactie gekregen hebben?
Jeroewn
Chef pisteur
 •Â
105 Â messages
il y a 7 ans
En als je belt? Verwijs dan naar de verzonden email, meestal kan men deze wel oproepen.
5
0
Totem
Grand Sage
 •Â
4.1K Â messages
il y a 7 ans
Ugh @Moondust,
Het klopt dat de Orange-stamleden van de klachtendienst streven om je een antwoord te bezorgen binnen de 5 werkdagen.
Legde je klacht neer via de ombudsdienst, dan contacteren ze je binnen de maand. Deze dienst is namelijk afhankelijk van externe diensten.
De Orange-stamleden staan trouwens ook paraat voor jou telefonisch (5000) of via de sociale kanalen Facebook & Twitter.
Maar kunnen wij je verder helpen hier op het forum Tribe?
Vriendelijkheid is de grootste kracht
🏹 Totem 🏹
6
0
VirginieSedeyn
Éclaireur novice
 •Â
1 Â message(s)
il y a 7 ans
Ref 2416349
ik wou de overstap maken als zelfstandige naar orange en deed dit om alle risico s te vermijden al op 15 november om zeker te zijn dat ze alles konden aansluiten op 21 december. Een medewerker v Orange maakte en fout en nu doen jullie zelf niet de moeite dit recht te zetten, terwijl dat dit mijn inkomen is. Ik ben zwaar teleurgesteld en laat het er niet bij.
Virginie Sedeyn
2
0