Profil de Wginneke

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

jeudi 13 octobre 2022 14:59

Verbruik buiten bundel

Ik en mijn vrouw  kregen daarstraks alkebei een sms dat ons verbruik buiten bundel meer dan 50€ bereikt zou hebben. Zowel via #123# als via de app is niets terug te vinden. Wat is hier aan de hand? (Proberen te bellen naar 5000 maar dat is hopeloos)

1 pièce jointe

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 3 ans

@Wginneke  goedenavond.

Dan zal het wachten worden op je factuur of kijken in je klantenzone.

Ben je in het buitenland geweest? België is het

 enige land wat nog roamingkosten aanrekent!

Je kan via FB-Messenger een berichtje doen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

 

Welkom.png

 

 

 

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

Josette,

We zitten momenteel inderdaad in Duitsland, maar vorig jaar waren we in Duitsland Frankrijk Nederland Spanje zonder die berichten. De logica ontgaat me.

 

 

Pisteur expérimenté

 • 

19  messages

Inderdaad het enige land België in feite een schande!

Apprenti guérisseur

 • 

165  messages

il y a 3 ans

via #123# en dan optie 1 staat er bij verbruik 0,00?

Pisteur expérimenté

 • 

24  messages

il y a 3 ans

Hoi,

Gebeurt soms. Maar het belangrijkste is de verbruiksindicatie op jullie apo. Zolang die niet overschreden is>>Geen zorgen.

En mocht het zo zijn dan kan je via 5000, gewoon andere keuzenrs ingeven, bv. technisch probleem, je krijgt zowieso iemand aan de lijn, dat laten wissen of niet aangerekend zien krijgen. 

Grts,

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

il y a 3 ans

Dit probleem is opgelost, op de factuur werd inderdaad 60euro buiten abonnement aangerekend maar na een telefoontje naar de klantendienst werd dit bedrag gecrediteerd. De oorzaak zou liggen bij het feit dat de surf-extra-kaart niet gelinkt was aan de go extreme, zoals ik het bij de aankoop had gevraagd, maar aan de go Light (het zou wat gek zijn om die aan de go Light te koppelen). Trouwens dit is niet de eerste keer dat we dit probleem voorhebben en ik vrees ervoor dat dit op de volgende factuur weer zo zal zijn, want we kregen onlangs alweer een smsje ;-(, ondanks mijn vraag om de koppeling terug te zetten naar de go extreme.

afwachten dus tot we de volgende factuur krijgen. 

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

il y a 2 ans

Probeer eens naar de winkel te gaan en vraag daar eens 

Éclaireur novice

 • 

4  messages

il y a 1 an

Bij mijn ouders kwam dit ook voor een week geleden.

Modérateur

 • 

93  messages

Hey Stephanie, hebben je ouders al contact opgenomen met de klantendienst?

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

@YannickV  beste moderator, ik heb ook al klantendienst willen bereiken via verschillende kanalen. Echter zonder duidelijk antwoord. Het is blijkbaar niet mogelijk om een "limiet buiten bundel" van je abo in te stellen. Kan enkel maar van je data. Kan dit aangepast worden zoals bij andere operators? Zodat  niemand meer voor ongewilde hoge facturen komt te staan

Apprenti pisteur

 • 

9  messages

il y a 1 an

beste,

 

ik heb dit ook voorgehad.

Loading...