Je zal letterlijk iemand op je factuur moeten hebben staan en die wordt automatisch familie of je dient stappen te ondernemen om iemand familie te maken. De facturen blijven uiteraard gescheiden dus moest je iemand als 'familie' toevoegen dan komen jullie niet samen op de factuur.
@patrick2 mijn vraag is hoe je iemand van uw familie die ik reeds toegevoegd heb een cadeautje kan doorgeven. Ik heb dus al iemand toegevoegd, maar vind niet hoe ik mijn gekregen cadeau van Orange kan doorgeven. Help
@Dni je zou dat moeten kunnen doen met de My Orange app daarmee zou je dat door kunnen geven. Heb net eens even gezien in mijn app want heb twee nummers maar ik zie niet hoe je iets kan overdragen. Nu heb ik geen GB meer open staan dus heb geen cadeau meer om over te zetten maar dan moet ik dat nog eens testen bij de volgende gratis data bundel die ik krijg. Anders kijk je zelf eens even in je eigen app dus de app openen --- Orange thank you aan tikken --- dan onderaan naar Familie. Kijk eens of je daar iets ziet staan van je gekregen gratis data over te zetten naar je familie nummer.
Het zou kunnen dat mijn info intussen achterhaald is, maar voor zover ik het gevolgd heb kun je momenteel enkel extra gekregen GB (verjaardag, actie, ...) doorgeven aan Orange Familie.
Dus niet de GB die in uw abo zitten en ook geen andere kadookes dan GB
@Cdt24801 inderdaad enkel de gekregen GB als cadeau. Maar heb net eens gezien maar ik heb geen meer open staan dus ik kan niks over geven naar mijn tweede nummer.
@Josette bedankt josette, maar dit beantwoird mijn vraag niet. Mijn vraag is hoe je iemand van uw familie die ik reeds toegevoegd heb een cadeautje kan doorgeven. Ik heb dus al iemand toegevoegd, maar vind niet hoe ik mijn gekregen cadeau van Orange kan doorgeven. Help
Interessant topic, want ook ik probeer al anderhalve week om mijn 5GB door te geven aan mijn dochter.
Alleen slaag ik er in de eerste plaats al zolang niet in om een familie te maken met mijn dochter.
We zijn beiden prepaid, dus moeten we de familie via SMS maken. We hebben de instructies al langs beide kanten geprobeerd maw. Ik heb al een familie gemaakt, maar dan kan zij de mijne niet joinen. En ook omgekeerd, als zij er een maakt, dan kan ik de hare niet joinen (en ja, ik heb eerst mijn familie verlaten via QUIT). Ik ben al te rade geweest bij support op messenger, maar daar hebben ze me ook alleen maar kunnen zeggen dat ze het niet snappen en gaan doorgeven (een week geleden...).
De melding die mijn dochter kreeg na de JOIN FAMILY was: Orange Thank You info. Je kan je momenteel niet aansluiten bij een Orange Thank You familie. Meer info op xxxxxxx. (Noot: effectief xxxxxxxx !)
Door de procedure om te keren en te proberen aan te sluiten bij haar (nieuw) aangemaakte familie, kreeg ik foutmelding: Orange Thank You info. De persoon waarmee je een Orange Thank You familie wenst te vormen komt niet in aanmerking voor het programma of is geen Orange-klant.
Ik kan je verzekeren dat wij allebei al minstens 4 jaar Orange klant zijn en in het verleden al beide genoten hebben van het Thank You programma, dus ik snap niet waarom dit nu plots niet zou werken.
Raar genoeg heb ik die 5GB nu al zolang in mijn app (vervalt binnen 2 dagen), en zij nog altijd niks. Elke klant ging dat toch krijgen ? Het kon inderdaad tot 10 dagen duren, maar die zijn ondertussen toch al voorbij ? Daarmee juist dat ik mijn 5GB aan haar wou schenken, maar daarvoor moet je eerst een familie hebben. Zoals ik zei, mijn geschenk vervalt binnen 2 dagen en ik ben nog geen stap verder. Ondanks geduld, herproberen en hulp gevraagd op Messenger.
Misschien kunnen jullie helpen of de juiste bron aanspreken om een verklaring voor mijn probleem te vinden ?
@Totem@patrick2@Cdt24801@KristienL@Josette @Hierbij wil ik jullie bedanken voor jullie inspanningen om mijn probleem te helpen oplossen. Hopelijk krijgt uiteindelijk ook@Jeany haar oplossing. Misschien toch eens bij een orangeshop langsgaan met beide smartphones.
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 5 ans
@Dni dan zal je de procedure moeten volgen die aangegeven staat op de website. Zal je de link geven:
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/familie-voordelen
Je zal letterlijk iemand op je factuur moeten hebben staan en die wordt automatisch familie of je dient stappen te ondernemen om iemand familie te maken. De facturen blijven uiteraard gescheiden dus moest je iemand als 'familie' toevoegen dan komen jullie niet samen op de factuur.
25
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 5 ans
@Dni goedenavond.
Voor jou
Op je vraag kan je hier lezen gaan:
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/Family-Badge/m-p/80333
Helpt dat niet kom dan even terug succes.
1
Jeany
Pisteur confirmé
•
9 messages
il y a 5 ans
Interessant topic, want ook ik probeer al anderhalve week om mijn 5GB door te geven aan mijn dochter.
Alleen slaag ik er in de eerste plaats al zolang niet in om een familie te maken met mijn dochter.
We zijn beiden prepaid, dus moeten we de familie via SMS maken. We hebben de instructies al langs beide kanten geprobeerd maw. Ik heb al een familie gemaakt, maar dan kan zij de mijne niet joinen. En ook omgekeerd, als zij er een maakt, dan kan ik de hare niet joinen (en ja, ik heb eerst mijn familie verlaten via QUIT).
Ik ben al te rade geweest bij support op messenger, maar daar hebben ze me ook alleen maar kunnen zeggen dat ze het niet snappen en gaan doorgeven (een week geleden...).
De melding die mijn dochter kreeg na de JOIN FAMILY was: Orange Thank You info. Je kan je momenteel niet aansluiten bij een Orange Thank You familie. Meer info op xxxxxxx. (Noot: effectief xxxxxxxx !)
Door de procedure om te keren en te proberen aan te sluiten bij haar (nieuw) aangemaakte familie, kreeg ik foutmelding: Orange Thank You info. De persoon waarmee je een Orange Thank You familie wenst te vormen komt niet in aanmerking voor het programma of is geen Orange-klant.
Ik kan je verzekeren dat wij allebei al minstens 4 jaar Orange klant zijn en in het verleden al beide genoten hebben van het Thank You programma, dus ik snap niet waarom dit nu plots niet zou werken.
Raar genoeg heb ik die 5GB nu al zolang in mijn app (vervalt binnen 2 dagen), en zij nog altijd niks. Elke klant ging dat toch krijgen ? Het kon inderdaad tot 10 dagen duren, maar die zijn ondertussen toch al voorbij ?
Daarmee juist dat ik mijn 5GB aan haar wou schenken, maar daarvoor moet je eerst een familie hebben. Zoals ik zei, mijn geschenk vervalt binnen 2 dagen en ik ben nog geen stap verder. Ondanks geduld, herproberen en hulp gevraagd op Messenger.
Misschien kunnen jullie helpen of de juiste bron aanspreken om een verklaring voor mijn probleem te vinden ?
Mvg,
Jeany
9
0
Dni
Pisteur expérimenté
•
17 messages
il y a 5 ans
@Totem @patrick2 @Cdt24801 @KristienL @Josette @Hierbij wil ik jullie bedanken voor jullie inspanningen om mijn probleem te helpen oplossen. Hopelijk krijgt uiteindelijk ook@Jeany haar oplossing. Misschien toch eens bij een orangeshop langsgaan met beide smartphones.
0