Mobiel
Internet & TV
Tips & tricks
Nieuws
Fun
Inloggen
badges krijgen
Btsbabiiee
Pisteur confirmé
•
2 Berichten
woensdag 26 februari 2020
hoe krijg ik een badge
Leuk vinden
Beantwoorden
Volgen
Reacties
Gregory
Super User
7.7K Berichten
6 jaar geleden
De tribe badges komen vanzelf, @Btsbabiiee Een beetje actief zijn hier volstaat
De badges in My Orange zijn het gevolg van bepaalde acties, vb de My Orange app installeren
Met deze laatste kun je af en toe een cadeau krijgen ( extra 4G, cinema ticket, chocolade, etc)
Klik hier even en zie onder Jouw missies
Apprenti pisteur
Oh dit heeft mij wel geholpen!
patrick2
11.1K Berichten
@Btsbabiiee dat zijn wijze woorden van mijn gewaardeerde collega @Gregory dus het klopt wat die zegt. Lees maar snel zijn linkjes kan je snel badges verdienen😉 en missies volbrengen voor nog meer cadeaus.
NelsonM
Employé Orange
571 Berichten
Hallo @Btsbabiiee, Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes, Nelson
Anonymous User
4.4K Berichten
4 jaar geleden
Uitleg voor elke badge staat op de app
Gregory
Super User
•
7.7K Berichten
De tribe badges komen vanzelf, @Btsbabiiee Een beetje actief zijn hier volstaat
De badges in My Orange zijn het gevolg van bepaalde acties, vb de My Orange app installeren
Met deze laatste kun je af en toe een cadeau krijgen ( extra 4G, cinema ticket, chocolade, etc)
Klik hier even en zie onder Jouw missies
1
patrick2
Super User
•
11.1K Berichten
@Btsbabiiee dat zijn wijze woorden van mijn gewaardeerde collega @Gregory dus het klopt wat die zegt. Lees maar snel zijn linkjes kan je snel badges verdienen😉 en missies volbrengen voor nog meer cadeaus.
0
NelsonM
Employé Orange
•
571 Berichten
Hallo @Btsbabiiee,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
1
0
Anonymous User
4.4K Berichten
Uitleg voor elke badge staat op de app
0
0