Hey! Je kan de orange cloud app downloaden en gebruiken. Volledig gratis en snel verdiend. Ook kan je badges verdienen door actief te zijn op dit forum (de reden waarom ik antwoord, dus like en accepteer mn post maar ;)). Er zijn er natuurlijk nog veel meer (moeilijke en makkelijke). De rest van de badges en hun criteria kan je terugvinden onder de rubriek "orange thank you" in de app. Hoop dat je hier iets mee bent. Groetjes
Hoe verdien je de makkelijkste badges? Zou mobiel internet nodig hebben 😄
Ik moeten zeggen dat ik uw vraag niet helemaal begrijp. Het verdienen van badges heeft toch niks te maken met het hebben van mobiel internet? Of hoe moet ik uw vraag interpreteren?
Als je badges verdient krijg je orange thank you cadeautjes, die bevatten soms een aantal GB gratis internet. Vandaar die vraag
Aha OK, nu begrijp ik u. Je hebt het dan wel over de badges die je in de app of op de klantenzone kunt zien en verdienen, niet over de badges die je hier op Tribe kunt verdienen. Want aan de badges hier op Tribe, daar valt niks mee te verdienen hoor ...
Hoe komt het dat het zolang duurt tegen dat er een badge bijkomt in de klantenzone? Heb nu al een maand tribe en dit staat nog altijd blanco in de "zone".
Btw laat me ook eens wat pluimpjes verdienen aub 😉
@Monktje op dit moment is er een incident met de badges en dergelijke. De betreffende dienst is hiervan op de hoogte. Ik en @Cdt24801 hadden hiervoor contact opgenomen via FB messenger en hebben ze dit te kenen gegeven en dat ze het in orde gaan maken.
Hoe komt het dat het zolang duurt tegen dat er een badge bijkomt in de klantenzone? Heb nu al een maand tribe en dit staat nog altijd blanco in de "zone".
Die badge dat kan nog even duren, zie hierboven. Dat pluimpje, dat heb ik je alvast gegeven. Sparen maar
Louisw
Pisteur confirmé
•
6 messages
il y a 6 ans
Hey! Je kan de orange cloud app downloaden en gebruiken. Volledig gratis en snel verdiend. Ook kan je badges verdienen door actief te zijn op dit forum (de reden waarom ik antwoord, dus like en accepteer mn post maar ;)). Er zijn er natuurlijk nog veel meer (moeilijke en makkelijke). De rest van de badges en hun criteria kan je terugvinden onder de rubriek "orange thank you" in de app. Hoop dat je hier iets mee bent. Groetjes
0
Cdt24801
Ervaren verkenner
•
7.2K messages
il y a 6 ans
Ik moeten zeggen dat ik uw vraag niet helemaal begrijp. Het verdienen van badges heeft toch niks te maken met het hebben van mobiel internet? Of hoe moet ik uw vraag interpreteren?
2
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 6 ans
@Nils2050 hierbij de post die ik gemaakt heb ter info :
https://community.orange.be/t5/Orange-Thank-You/TribeTip-Meer-info-over-badges-verdienen/m-p/13390#M291
0
Sofietjjee
Apprenti pisteur
•
2 messages
il y a 6 ans
Ik reageer hier even op om meer badges te verdienen, sorry not sorry 😇
9
DataDestroyer
Éclaireur expérimenté
•
13 messages
il y a 6 ans
Heb ik ook nodig, 😏
1
Monktje
Pisteur confirmé
•
6 messages
il y a 6 ans
3