Grand Sage
•
4.1K messages
Nieuwe badges : Goede betaler !
Ugh allemaal!
De Orange Thank You-stam heeft 3 nieuwe badges geactiveerd. Je kan deze verkrijgen in je klantenzone of in je My Orange-app.
Je kan dus de "Goede betaler" -badges ontvangen als je voldoet aan de voorwaarden die op de OTY pagina worden vermeld.
Neem gerust een kijkje op Orange Thank You voor meer informatie hierover.
Moge de geest van de stam je vergezellen,
Totem

Anonymous User
4.4K messages
@Totem
Ik werk al aan de 1ste badge ( zal helaas nog 2 jaar duren ) .
Groeten,
bigMODDER
1
Josette
Super User
•
8K messages
@Totem inderdaad maar met veel geduld denk ik niet?
Want ik ben al meer dan 2 jaar klant en denk al meerderen onder ons en
nog niets te zien hoor! Maar ik heb tijd. We verdienen er géén gouden koe mee.
Grapje.
1
Anonymous User
4.4K messages
Is mooi allemaal, ...maar zolang mijn abonnement goed werkt ben ik al zeer tevreden. Meer moet dat niet zijn. 😊
0
Cdt24801
Super User
•
7.2K messages
@Totem
Wat ik niet begrijp is dat dit nu als nieuw voorgesteld wordt terwijl het reeds meer dan een jaar op de Orange website stond. Met als startdatum voor de berekening 07 november 2018.
En nu opeens wordt dat voorgesteld als iets nieuws en met als startdatum januari 2020 ....
Welke logica zit hierachter? Wat is er aan de hand?
2
Baut
Pisteur confirmé
•
5 messages
👍👍👍👍
0
0
Kenzovdb
Pisteur expérimenté
•
9 messages
👍👍👍👍👍👍
0
0
Anonymous User
4.4K messages
Normaal zou ik die 1ste Badge al lang gehad hebben , maarja ik was zo dom om te switchen toen naar Proximus 😞
Groeten,
bigMODDER
4
Anonymous User
4.4K messages
@Tinneke2 @Cdt24801
Ik weet het maar toch , ik heb dom gedaan om toch jaartje bij Proximus te gaan met men nummer , ge ziet ook al had ik ECHT onbeperkt mobiel internet op 4G snelheid kwam ik toch terug naar Orange , nu is het ook echt om te blijven ook ze .
Ps : Die promo van Go Unlimited is echt wel goed , ook de MyOrange app is op een jaar echt wel beter geworden , ( op paar puntjes na dan toch ) .
Groeten,
bigMODDER
1
Anonymous User
4.4K messages
@Tinneke2
Het is inderdaad al veel beter dan jaar terug .
Groeten,
bigMODDER
0
AU3
Pisteur expérimenté
•
28 messages
Top, elke maand correct betalen. Misschien eens overwegen om domiciliëring te doen 🤔😄
11
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Totem goede avond Ben nu 9maanden klant en correcte betaler .
zie het regelmatig na in mijn app van My Orange .Leer altijd beetje bij beetje 🤏 bij .
Maar nog heel veel leren en bij vragen kan ik bij heel veel lieve mensen terecht .
Oprechte dank 🙏 ALLEMAAL .
0
Gino_DL
Pisteur confirmé
•
11 messages
Ik ben al 5 jaar een goede betaler,maar heb nog geen goede betalers badge verkregen 🤔
2
Anonymous User
4.4K messages
@Tinneke2 @Totem @Cdt24801
Dit zijn mijn badges die ik nu heb :
Tribe Scout
Tribe Verkenner
Tribe Genezer
My Orange
Domiciliëring
Digital Detox
Data Fan 100GB
Data Lover 500GB
Data Addict 1TB
Cotton
ps: Ik ben zeer tevreden van mijn Go Unlimited Special Edition !
Helaas zal ik die van het buitenland ( Globetrotter ) nooit hebben want ik ga nooit naar het buitenland 😞 wel jammer want wou deze badges wel graag ook , ( het zou de Orange thank you missie compleet maken )
Groeten,
bigM
3
au3ken
Pisteur expérimenté
•
23 messages
Moesten ze dit al in rekening brengen vanaf de dag dat je klant bent zat ik al bijna aan mijn 10 jaar 🙂
Zal nog een paar jaar moeten verder sparen 🙂
0
0