Profil de Totem
Grand Sage

Grand Sage

• 

4.1K  messages

Nieuwe badges : Goede betaler !

Ugh allemaal!

De Orange Thank You-stam heeft 3 nieuwe badges geactiveerd. Je kan deze verkrijgen in je klantenzone of in je My Orange-app.

Je kan dus de "Goede betaler" -badges ontvangen als je voldoet aan de voorwaarden die op de OTY pagina worden vermeld.

Neem gerust een kijkje op Orange Thank You voor meer informatie hierover.

Totem_0-1615213752034.png

Moge de geest van de stam je vergezellen,

Totem

4.4K  messages

@Totem 

Ik werk al aan de 1ste badge ( zal helaas nog 2 jaar duren ) .

Groeten,

bigMODDER

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Anonymous @Totem 

Bij mij nog 1 jaartje en 5 maand badges goede betaler.

jaartje is snel voorbij.

En mij gaat het om ervaring op te doen en als ik kan anderen te helpen ,te steunen .

fijne avond

Super User

• 

8K  messages

@Totem inderdaad maar met veel geduld denk ik niet?

Want ik ben al meer dan 2 jaar klant en denk al meerderen onder ons en

nog niets te zien hoor! Maar ik heb tijd. We verdienen er géén gouden koe mee.

Grapje. 

Super User

• 

7.6K  messages

De teller begin te lopen op 1 feb 2020, @Josette Dus moeten we nog iets minder dan een jaar wachten

4.4K  messages

Is mooi allemaal, ...maar zolang mijn abonnement goed werkt ben ik al zeer tevreden. Meer moet dat niet zijn. 😊

Super User

• 

7.2K  messages

@Totem 

Wat ik niet begrijp is dat dit nu als nieuw voorgesteld wordt terwijl het reeds meer dan een jaar op de Orange website stond. Met als startdatum voor de berekening 07 november 2018.

En nu opeens wordt dat voorgesteld als iets nieuws en met als startdatum januari 2020 ....

Welke logica zit hierachter? Wat is er aan de hand?

Grand Sage

• 

4.1K  messages

@Cdt24801  schreef:

@Totem 

Wat ik niet begrijp is dat dit nu als nieuw voorgesteld wordt terwijl het reeds meer dan een jaar op de Orange website stond. Met als startdatum voor de berekening 07 november 2018.

En nu opeens wordt dat voorgesteld als iets nieuws en met als startdatum januari 2020 ....

Welke logica zit hierachter? Wat is er aan de hand?

Ugh @Cdt24801,

Het zijn inderdaad oude badges die slecht werden geparametreerd, we hebben dus alles opnieuw opgestart.

Sorry voor de verwarring hieromtrent !

Totem's groetjes,

Totem

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Totem @Cdt24801 @Anonymous @Gregory @Josette Als we elkaar maar helpen is dat niet het belangrijkste eigenlijk .

Die badges zijn toch eigenlijk bijzaak ,ja het is mooi meegenomen de geschenken 🎁 ,maar met het meeste ,kan ik weinig doen .Mocht ik zou nog weggeven deed het direct .

Maar geen familie bij Orange .

Ik help graag een ander altijd al liefst gedaan.🙏

Pisteur confirmé

• 

5  messages

👍👍👍👍

Pisteur expérimenté

• 

9  messages

👍👍👍👍👍👍

4.4K  messages

Normaal zou ik die 1ste Badge al lang gehad hebben , maarja ik was zo dom om te switchen toen naar Proximus 😞 

Groeten,

bigMODDER

Super User

• 

7.2K  messages

Zelfkennis is het begin van alle wijsheid 😁

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Anonymous Maak je zelf geen verwijt iedereen maakt wel eens fouten in zijn leven ,je leert uit je fouten .Ik ook .(Het is de beste leerstof in je leven .)

fijne avond ga je 👍 

Groetjes tinneke2 

Pisteur confirmé

• 

8  messages

Dag bigMODDER,

De teller van deze badge start vanaf 1 februari 2020. Dus je kon deze nog niet ontvangen. 😊

- Ayse

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Ayseliita Dat is al een tijdje geleden hoor ondertussen weet @Anonymous wel hoe de vork aan de steel zit .Kent de knepen van het vak ondertussen al zeer goed 👍.
Fijne avond !

4.4K  messages

@Tinneke2 @Cdt24801 

Ik weet het maar toch , ik heb dom gedaan om toch jaartje bij Proximus te gaan met men nummer , ge ziet ook al had ik ECHT onbeperkt mobiel internet op 4G snelheid kwam ik toch terug naar Orange , nu is het ook echt om te blijven ook ze .

Ps : Die promo van Go Unlimited is echt wel goed , ook de MyOrange app is op een jaar echt wel beter geworden , ( op paar puntjes na dan toch ) .

Groeten,

bigMODDER

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Anonymous My Orange 🍊 doet zijn best ,ze proberen elke keer verbeteringen aan te brengen .

ook naar de klant toe zijn  noden .

En elk van ons moet beslissen wat hij het beste acht voor hem of haar toch zeer goede beslissing.

fijne 👋 

groetjes

4.4K  messages

@Tinneke2 

Het is inderdaad al veel beter dan jaar terug .

Groeten,

bigMODDER

Pisteur expérimenté

• 

28  messages

Top, elke maand correct betalen. Misschien eens overwegen om domiciliëring te doen 🤔😄

Super User

• 

7.2K  messages

@AU3  schreef:

Top, elke maand correct betalen. Misschien eens overwegen om domiciliëring te doen 🤔😄

Dat is inderdaad geen slecht idee. Betalen moet je toch, en zo vergeet je het nooit. 👍

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@AU3 Ik doe het al enkele maanden en vind het heel gemakkelijk .

je krijgt een berichtje (sms) en mail factuur en wanneer het van je rekening gaat simpel en op de app van My Orange zie je het ook @Cdt24801 klopt hè Stef .

fijne avond 

Super User

• 

7.2K  messages

Ja hoor, in de app kun je dat allemaal opvolgen. Goed gezien.

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@AU3 Niet bij stilstaan om te domiciliering  het is de gemakkelijkste oplossing . Vlug gedaan .Gewoon doen .geen last meer elke maand . En correct .

Natuurlijk aan jou de keuze 😉 .

fijne dag 

Pisteur expérimenté

• 

25  messages

Serieuze Overkill als je 't mij vraagt 🙄

Je kan je facturen ten allen tijde checken in de My Orange app, je krijgt je factuur maandelijks via mail en dan ook nog eens een sms notificatie...

Ik werk 's nachts en slaap overdag, doorgaans zet ik de gsm op stil maar soms bewust ook niet ivm dringende zaken of ik vergeet het gewoon ook wel eens... en wil dan juist lukken dat als hij eens niet op stil staat ik word wakker gemaakt door die stomme sms van Orange 🙄🤬

Heb via de klantendienst zo al eens gevraagd om die sms notificaties uit te schakelen maar blijkbaar is dat niet mogelijk... 😔

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Totem goede avond Ben nu 9maanden klant en correcte betaler .

zie het regelmatig na in mijn app van My Orange .Leer altijd beetje bij beetje 🤏 bij .

Maar nog heel veel leren en bij vragen kan ik bij heel veel lieve mensen terecht .

Oprechte dank 🙏 ALLEMAAL .

Pisteur confirmé

• 

11  messages

Ik ben al 5 jaar een goede betaler,maar heb nog geen goede betalers badge verkregen 🤔

4.4K  messages

@Tinneke2 @Totem @Cdt24801

Dit zijn mijn badges die ik nu heb :

Tribe Scout

Tribe Verkenner

Tribe Genezer

My Orange

Domiciliëring

Digital Detox

Data Fan 100GB

Data Lover 500GB

Data Addict 1TB

Cotton

ps: Ik ben zeer tevreden van mijn Go Unlimited Special Edition !

Helaas zal ik die van het buitenland ( Globetrotter ) nooit hebben want ik ga nooit naar het buitenland 😞 wel jammer want wou deze badges wel graag ook , ( het zou de Orange thank you missie compleet maken )

Groeten,

bigM

Super User

• 

7.2K  messages

Een kleine tip: als je eens een toerke maakt rond BE, dus FR, NL, LX en DE, dan moet je niet ver maar die badge heb je dan toch al. Kort over de grens of soms zelfs maar in de buurt van, net ver genoeg om in roaming te gaan is voldoende 😉

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Anonymous De laatste 4 heb ik nog niet . Ga ook niet naar het buitenland zeker niet dit jaar . Mij niet gezien en is al heel lang geleden .vind ook jammer . Dat ik nog voor sommige heel lang moet wachten 😞

fijne groetjes tinneke2 

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Cdt24801 @Dat is een goede tip zal daar eens werk van maken als ik weer tip top in orde ben 

dak u Stef 

groetjes tinneke2 

Pisteur expérimenté

• 

23  messages

Moesten ze dit al in rekening brengen vanaf de dag dat je klant bent zat ik al bijna aan mijn 10 jaar 🙂

Zal nog een paar jaar moeten verder sparen 🙂

Loading...