Profiel van K_S

Pisteur vétéran

 • 

62 Berichten

Visual voicemail

Heel raar maar al een goede 2 maand visual voicemail geïnstalleerd en deze staat nog altijd niet actief voor mijn badges in de app... iemand bog hetzelfde probleem? Of een ideetje hoe dit in orde kan komen?

 

Fijne avond nog 

Geaccepteerde oplossing

Super User

 • 

11.1K Berichten

@K_S  dat is normaal. Je zal ff geduld moeten  hebben voor je deze actief ziet maar het komt wel in orde. Je kan ook eventueel via FB een bericht sturen via messenger ( geen account noodzakelijk nodig ). Eventueel kan het ook via twitter.

Pisteur vétéran

 • 

62 Berichten

Mercikes voor de info fijne avond nog

4.4K Berichten

Thxxx

 

Pisteur confirmé

 • 

10 Berichten

Even nog wat concretere info. Dit proces kan tot 3 maand duren na de aanvraag/installatie van visual voicemail.

Indien je na 3 maanden dus nog steeds geen badge voor visual voicemail hebt ontvangen, kan je de helpdesk hiervoor best eens contacteren. Voor die termijn heeft dat dan ook geen enkele zin.

Groetjes!

Super User

 • 

11.1K Berichten

@T-dog  waar haal jij de informatie vandaan dat je een badge pas na drie maanden krijgt ? Dat weten wij zelfs de sjamanen niet eens, omdat niemand binnen Orange dit zegt aan ons. Dan ben ik benieuwd naar jou uitleg hoe je daar aan komt die informatie. 

Pisteur confirmé

 • 

10 Berichten

Beste Patrick2,

Eind augustus toen ik zelf Orange heb gevraagd waar mijn badge bleef. Speciaal voor jou ben ik het gesprek (twitter DM) gaan opzoeken. Omwille van privacy redenen heb ik mijn naam en die van de Orange social media medewerker wel even weggehaald. Zie screenshot in bijlage.`

Ik heb trouwens nergens gezegd dat een klant de badge pas krijgt NA 3 maanden. Ik zeg dat men mij heeft gezegd dat het TOT 3 maanden kan duren 😉

alsjeblieft!

1 Bijlage

Employé Orange

 • 

571 Berichten

Heel raar maar al een goede 2 maand visual voicemail geïnstalleerd en deze staat nog altijd niet actief voor mijn badges in de app... iemand bog hetzelfde probleem? Of een ideetje hoe dit in orde kan komen?

 

Fijne avond nog 

Hallo @K_S,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

Loading...