Pisteur expérimenté
•
13 messages
Wat zijn de exacte vereisten voor een badge?
Bij sommige badges is het heel duidelijk wanneer je deze krijgt, bij anderen is het neit echt duidelijk 'hoeveel' je moet doen om de badge te krijgen... Is er ergens ook ene overzicht van deze badges te vinden?
Bijvoorbeeld te Tribe badges: hoe actiever je bent, hoe een hogere badge je krijgt. Maar er staat nergens 'hoe actief' je moet zijn? Of toch niet waar ik het terugvind. Bij de badges van de Tribe zelf staat het dan weer superduidelijk, maar deze tellen niet mee voor de getrouwheidsbadges...
Bedankt!
Cdt24801
Sage
•
7.2K messages
il y a 6 ans
@LucifersAngel
Met Tribe badges, bedoel je daar de vier mogelijke rang badges mee: scout - verkenner - genezer en sjamaan?
Wel, dat is het grootste geheim van Tribe. Niemand van de gewone leden kent dit geheim. Enkel de moderators aan de top, die dit forum beheren en de regels maken, weten waar de klepel in de klok hangt.
Het is natuurlijk geen geheim dat alles te maken heeft met je "verdienste" op het forum: hoelang draai je al mee, hoeveel posts heb je geplaatst, hoeveel oplossingen heb je aangereikt, hoeveel pluimen heb je gegeven en gekregen, hoeveel threads ben je zelf begonnen , enz ...
En misschien zijn er nog andere elementen, wij weten dat niet ... Het is wel een feit dat voor elke verhoging in rang er een lijstje bestaat van "verdienste" die je moet bereikt hebben. En hoe hoger in rang je gaat, hoe veeleisender dat lijstje is. Zo ben je op enkele dagen van recruut scout opgeklommen tot aspirant verkenner (als je een beetje actief bent ten minste), gewaardeerd verkenner enkele weken, enz .. In de hogere regionen moet je rekenen op meerdere maanden goede inzet. Ik betwijfel of er iemand op minder dan twee jaar (in totaal) het niveau van sjamaan zal bereiken, maar dat is natuurlijk een shot in the dark van mij, ik ken de vereisten ook niet.
En het heeft geen nut om aan de community manager of @AssiaA iets proberen te ontfutselen, dat hebben @patrick2 en ikzelf al geprobeerd tijdens de Meet & Greet van vorig jaar ...
Het enige dat je krijgt is een geheimzinnige glimlach 
En ik kan hen daar wel involgen. Wij weten nooit wanneer de volgende "promotie" eraan komt, en als die dan komt is het des te leuker. Doe gewoon uw ding en het komt wel vanzelf. Laat u verrassen.
5
Anonymous User
4.4K messages
il y a 4 ans
Uitleg staan op de app bij elke badge
0
0