Ervaren verkenner
•
7.5K messages
De babbelhoek van de maand november.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Cdt24801
Ervaren verkenner
•
7.2K messages
il y a 4 ans
Vanaf vandaag ga ik niet iedereen meer benoemen in mijn post aangezien iedereen wel zal weten dat ik het voor iedereen echt meen en goed voor heb.
@patrick2
Dat doe ik reeds een tijdje zo 😋
8
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 4 ans
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007
Goedemorgen iedereen ook de binnenkomers en meelezers.
De kop van de week, de kasten bijvullen, een zware opdracht voor mij en de € - tjes.
Maak er een rustige en veilige dag van.
9
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 4 ans
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007 @Fabienne1
Weeral een nieuwe dag, hou het veilig het ziet er echt niet goed uit!
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 4 ans
@patrick2 @Cdt24801 @Josette @Anonymous @Anonymous @Fabienne1 @Anonymous @david41 @Heidi2 @MustafaY en al de binnenkomers en medelezers,
Een goedemorgen,
Ik werd vanmorgen vroeg wakker door brandweerwagens ,ziekenwagens er moet bij ons iets ernstig gebeurt zijn zoveel wagens achtereen jeetje 😰.
Maar achterstond brengt goud in de mond dus maar vroeg begonnen en soep gemaakt . Balletjes in tomatensaus zelf gerold met een roux sous zoals vroeger van verse tomaten 🍅 en verse kruiden 🌿.
Nu even wandelen met de hond 🐕 en dan de rest in huis verder opknappen .
De rest van de dag hou ik mij bezig met mijn hobby acryl verven ….
fijne dag iedereen
doei groetjes tinneke2
14
Cdt24801
Ervaren verkenner
•
7.2K messages
il y a 4 ans
@Tinneke2
Niet echt slim van die chauffeer. Ik heb zelf nog nooit zo een lange rit met een taxi gemaakt, maar ik meen mij toch te herinneren dat taxi chauffeurs bij zulke ritten een voorafbetaling vragen. Juist om zulke toestanden te vermijden.
2
Cdt24801
Ervaren verkenner
•
7.2K messages
il y a 4 ans
Jantje zit in de klas. Zegt de meester: ‘noem eens 5 dieren die je in de dierentuin kunt vinden.’ Jantje: '2 olifanten en 3 tijgers'.
0
Cdt24801
Ervaren verkenner
•
7.2K messages
il y a 4 ans
Oeps, verkeerde locatie ... 😁
1
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 4 ans
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007 @Fabienne1
Midden van de week vanaf morgen ga ik een gevecht met mezelf
aan en wil ik niet meer voor 5.30 uur uit bed komen, grrrr. Iedere dag zo vroeg eruit,
ben al moe als de anderen opkomen.
Fijne dag allemaal.
4
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 4 ans
Ik heb het niet gehaald, was om 4.00 uur wakker ben blijven liggen tot 5.00 ook al iets
en zeker bij volle maan.
@Tinneke2 ik gebruik nooit medicijnen, slapen heb ik nooit goed gedaan.
@Anonymous beterschap met je moeder.
Anderen maak er een fijne dag van voor zover het kan.
Ooooooooo gisteren een mail ontvangen van minister Vandenbroucke ivm Covid.
Beetje goed nieuws. Nu verder afwachten.
13
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 4 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Fabienne1 @Anonymous @Heidi2 @david41 @Anonymous @MustafaY en alle binnenkomers en medelezers
goede avond,
ik heb deze avond niet zo een goed nieuws gehad ,mijn allerliefste zusje is heel erg ziek en zal de komende maanden heel veel steun van mij nodig hebben . Heb heel veel verdriet . Ik kan al zeggen dat het niets met Corona te maken geeft . Maar het is heel erg . Morgen moet ik ook naar de kliniek voor mezelf en maandag nog eens onder de scanner . Maar daarna gaat mijn zusje voor . Mijn pijn tegenover wat zij nu meemaakt is veel erger dan wat ik nu heb . Daarom zal ik ook niet altijd de komende maanden zeker rond december niet altijd zo vrolijk kunnen reageren . Of toch weinig . Maar jullie blijven mijn vrienden . En ik denk aan jullie zeker en vast . Maar ze geeft mij nodig .tot horens
groetjes tinneke2
10
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 4 ans
Het heeft even geduurd eer ik alles gelezen had van gisteren.
Dikke miserie overal, heel veel sterkte @Tinneke2 en alle anderen die het kunnen gebruiken.
Hier is een hele goede kennis van ons, mama van kinderen en een man,
overleden na een kort gevecht tegen k a n k e r nog géén 50 jaar!
Nog géén jaar heeft het geduurd, zou niet mogen bestaan.
Wordt daar zo boos over.
Probeer er allen een rustige dag van te maken, gaan wij ook proberen.
20
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 4 ans
Iedereen merci voor de steunwoordjes.
@patrick2 amusement met je bezoek maar hou het veilig hé.
Allen nog een fijn weekend gewenst.
10
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 4 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY @Anonymous @Fabienne1 @Heidi2 @Anonymous .…….
Een goedemorgen ook de binnenkomers en meelezers ,
vandaag ga jullie allemaal een fijne dag wensen en amuseer jullie want het is dus weekend . Iedereen al heel erg bedankt voor alle begrip en steun . Dikke knuffel geef ik graag terug .doei
tinneke2
3
Anonymous User
4.4K messages
il y a 4 ans
@Josette @Tinneke2 @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @MustafaY @Fabienne1 @Heidi2 @Joery_dw
Een goedemorgen ook de binnenkomers en meelezers ,
fijne zaterdag allemaal!! geniet van de dingen waar je van houdt!! En moge de dag voor iedereen goed gaan !!
@Josette ik hoop dat je volhoudt en zoals ik @Tinneke2 schreef als je een beetje wilt kletsen sta ik tot je beschikking "om je te lossen ben je boos !!" zonder inbreuk te maken op uw privacy !!.
@patrick2 Goedenavond met je gasten !!!
Met vriendelijke groeten.
door @Anonymous ⚜️
6
Anonymous User
4.4K messages
il y a 4 ans
Hoi @patrick2 , een fijne zaterdag en vooral een fijne avond met je gasten !! Veel plezier en de barrière gebaren ook !! Drink eens goed 🍷op de gezondheid van onze vrienden 🤞🍀"De babbelhoek van de maand november!!!"
Met vriendelijke groeten.
@Anonymous ⚜️.
2