Profil de Josette

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

lundi 1 novembre 2021 04:34

De babbelhoek van de maand november.

Nov.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 4 ans

Vanaf vandaag ga ik niet iedereen meer benoemen in mijn post aangezien iedereen wel zal weten dat ik het voor iedereen echt meen en goed voor heb. 

@patrick2 

Dat doe ik reeds een tijdje zo 😋

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Dat was mij opgevallen Stefaan 😛

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Cdt24801 @Wordt te veel om op te noemen vind het een goed 👍 idee 💡 om het zei te doen . Fijne dagenschema ik u allesziend 

en tot je u nog eens Laar horen Stefke 

groetjes tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Tinneke2  schreef:

@Cdt24801 @Wordt te veel om op te noemen vind het een goed 👍 idee 💡 om het zei te doen . Fijne dagenschema ik u allesziend 

en tot je u nog eens Laar horen Stefke 

groetjes tinneke2 

Tinneke, wat zou je ervan vinden om uw autocorrectie af te zetten of anders uw teksten eens goed na te lezen alvorens te posten? Bekijk eens hierboven wat je geschreven hebt .. Dat klinkt alsof je wat te veel wijn binnen hebt ... 😋

Ook in die andere post, uw afspraak bij de sex dokter ....

We weten allemaal dat je dat telkens niet zo bedoelde of opzettelijk zelf schreef, maar soms moeten we toch wel echt goed raden wat je eigenlijk wilde zeggen 😎

No offense hé 😉

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Cdt24801 Had zeker niet te veel wijn op . En heb het gewoon niet meer nagelezen . Bedoelde de huisarts. En het is zeker niet opzettelijk.Daar maak ik geen grappen over . Niet in deze tijd . Zal het in vervolg goed lezen en aan mijn neef vragen om op mijn gsm 📱 de autocorrectie af te zetten . 
bedankt 🙏 

fijne dag 👋 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2 

Het is ook om je wat te plagen hoor. Wij weten ook dat je het zo niet bedoeld hebt enkel was dat nu omdat je aangaf in de topic er voor je gaat een wijntje drinken. 

Dan de dag erna zien we in eens wat 'andere' tekst staan dus dan kwam dat zo over 😛 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007  

Goedemorgen iedereen ook de binnenkomers en meelezers.

De kop van de week, de kasten bijvullen, een zware opdracht voor mij en de € - tjes.

Maak er een rustige en veilige dag van.

Pisteur expérimenté

• 

25  messages

Goedemorgen 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Fabienne1 Een goede morgen .en aangename dag 

groetjes tinneke2 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @Anonymous @patrick2 En alle medelezers en binnenkomers

de rest van onze babbelhoekje te veel namen om op te noemen . 
@Josette de groep wordt steeds groter dank zei u . Het is hier populair aan het worden . Dikke pluim voor u .👍

Naar de dokter  grote sex up 🆙 en griepspuit 💉,  en voor de rest van de dag zie ik nog wel want dikwijls veranderen eens mijn plannen . Nu moeke mij nodig geeft 

zo lieve vrienden allemaal 

Een fijne dag maak er het beste van en doei 👋 

tinneke2

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Tinneke2  veel succes bij de dokter, gene sex hé.

Wil je aub zoveel mogelijk, je berichten in een bericht plaatsen aub?

Zo blijft het beter overzichtelijker dan aan ieder persoonlijk te beantwoorden.

We moeten dan heel de dag scrollen, dank voor je begrip.

@Fabienne1 ook een goedemorgen, welkom in de babbelhoek.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Voor iedereen een goedemorgen. 

@Josette je kastjes zullen gevuld zijn hopelijk maar idd goedkoper zal het niet worden. 

@Tinneke2 de 'sex' up ......misschien heb je een knappe dokter hahahahahah. Komt goed allemaal. 

Voor de rest niks speciaals van mijn kant dan gewoon weer werken. Ik wens iedereen daarom ook een fijne dag vandaag.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007  @Fabienne1 

Weeral een nieuwe dag, hou het veilig het ziet er echt niet goed uit!

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 4 ans

@patrick2 @Cdt24801 @Josette @Anonymous @Anonymous @Fabienne1 @Anonymous @david41 @Heidi2 @MustafaY  en al de binnenkomers en medelezers,

Een goedemorgen,

Ik werd vanmorgen vroeg wakker door brandweerwagens ,ziekenwagens er moet bij ons iets ernstig gebeurt zijn zoveel wagens achtereen jeetje 😰.

Maar achterstond brengt goud in de mond dus maar vroeg begonnen en soep gemaakt . Balletjes in tomatensaus zelf gerold met een roux sous zoals vroeger van verse tomaten 🍅 en verse kruiden 🌿.

Nu even wandelen met de hond 🐕 en dan de rest in huis verder opknappen . 
De rest van de dag hou ik mij bezig met mijn hobby acryl verven ….

fijne dag iedereen 

doei groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen iedereen. 

Hier is het grijs en wat regen achtig dus het is niet bepaald het stralende weer. 

Hier is vandaag gewoon werken ( wel vervanging natuurlijk ) en voor de rest niks speciaals. 

Aan iedereen dan ook een fijne dag. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Hier ook hetzelfde weer . Wat vanmorgen betreft over al de brandweerwagens inderdaad ongeval :Trein knalt tegen Duitse taxi 🚖 : intussen loopt de chauffeur klanten achterna die een rit van 1300 euro willen betalen . Het was een rit van 500 km en 6 uur durende rit . Het duo wou niet betalen . En zette het op loopje ,hij zette meteen de achtervolging in maar liet zijn wagen achter aan de sporen .deuren stonden nog open daardoor kwam trein in botsing .de deur raakte zwaar beschadigd en trein stopten iets verder . Het trein verkeer lag meer dan uur stil en alle reizigers moesten pendelen met de bus ..Niemand was gewond .

Waarschijnlijk zal de chauffeur voor alle kosten moeten opdraaien en van de twee gevluchte taxiklanten is nog geen duidelijkheid. 
Vind het echt erg voor de chauffeur maar niet slim ook dat hij zijn deur niet had dichtgedaan . Vind raar dat ze met zoveel wagens en dan eerst nog in de verkeerde Straten reden niet echt wisten welke spoorweg het was jeetje 😰 Hoop ook dat ze dat duo opgepakt hebben die niet wouden betalen . 
Tegenwoordig zijn veel taxichauffeur dupe  van wanbetalers . Degoutant vind ik het . En niet om te lachen . Zeer triestig . 
Heb het echt gehad met sommige mensen . Pff .Tegenwoordig overal ellende . 

fijne dag 

tinneke2 

4.4K  messages

@patrick2 @Cdt24801 @Josette @bigMODDER  @Fabienne1 @Joery_dw @david41 @Heidi2 @MustafaY  en al de binnenkomers en medelezers,

Een goedemorgen,

Excuseer me allemaal dat ik u alleen vandaag antwoord, maar ik heb geen keus omdat ik 's nachts werk en er is het "Mijn moeder" ziekenhuis.
Nu gaat ze naar huis en dan zien we wel...
Dus vrienden voordat ik ga slapen bel ik jullie nu terug en natuurlijk laat maar ik denk dat dit het minste is wat ik kan doen!!
Dus tot snel en een fijne dag!
Met vriendelijke groeten.
Door @Anonymous ⚜️.

4.4K  messages

Hoi, @Tinneke2 , Zoals ik schreef ✍️ vrienden van de stam, sorry dat ik vandaag antwoord!
Maar dat is het leven!!
Dus je hebt me niet geschreven 🖋! dat je een beroemde schilder bent met je schilderijen die over de hele wereld worden tentoongesteld 🤣 !!!!
Wens je een fijne dag woensdag 17 !!! tot binnenkort!
Door @Anonymous ⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous Het gaat op en af met je mama maar dat was ook te verwachten hè . Ga nu maar van je nachtrust genieten en rust goed uit voor je gaat werken . Slaap is belangrijk zoals ik al vertelde aan mijn medelezers. Dan kom je fit de  dag door !

groetjes tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 4 ans

@Tinneke2 

Niet echt slim van die chauffeer. Ik heb zelf nog nooit zo een lange rit met een taxi gemaakt, maar ik meen mij toch te herinneren dat taxi chauffeurs bij zulke ritten een voorafbetaling vragen. Juist om zulke toestanden te vermijden.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Cdt24801 Blijkbaar geeft hij dat niet gedaan . Heb daar voorbij gewandeld de deur van de wagens is er afgerukt . Blijkbaar had hij veel vertrouwen zeker weet het fijne nog niet van . Maar ik zou toch ook al een voorafbetaling vragen . Het was zeker een Duits kenteken en taxi 🚕. Waarom ze geen ander alternatief genoegen hebben is me ook een raadsel . Ik vind dat ze mee moeten opdraaien voor de kosten van het hele gebeuren . 
tenslotte hebben ze die man ernstige problemen bezorgd .

We kunnen ook over de taxichauffeur niet oordelen ,we zullen het nog wel horen . 

tinneke2

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Tinneke2 

Ik heb daar nog over gelezen en van gehoord vroeger. Dat gebeurt meer dan je denkt, mensen die een taxi nemen voor een verre reis, zelfs 2000 km komt voor.

Wat er dan meestal gedaan wordt is vooraf een forfait afspreken en een flink voorschot betalen. De taxameter wordt dan uitgezet. Voorkomt voor beide partijen verrassingen.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 4 ans

Jantje zit in de klas. Zegt de meester: ‘noem eens 5 dieren die je in de dierentuin kunt vinden.’ Jantje: '2 olifanten en 3 tijgers'.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 4 ans

Oeps, verkeerde locatie ... 😁

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Cdt24801 Dat dacht ik ook 🤣🤣🤣🤣🤣

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007  @Fabienne1 

Midden van de week vanaf morgen ga ik een gevecht met mezelf

aan en wil ik niet meer voor 5.30 uur uit bed komen, grrrr. Iedere dag zo vroeg eruit,

ben al moe als de anderen opkomen.

Fijne dag allemaal.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Anonymous @Fabienne1 @MustafaY @Heidi2 @david41 en medelezers en binnenkomers,

goedemorgen , 

@Josette zeer verstandig, je uren slaap heb je echt nodig ,op den duur val je toch nog even in slaap .Het is eigenlijk volhouden  . Een goede nachtrust door door regelmatig slaapritme .Je hebt gemiddeld 8u slaap nodig . Veel succes Er zijn tips genoeg hoe je het gevecht aan kan . Zonder slaapmiddelen uiteraard. 

Voor de rest hier 🌫 weer maar zacht buiten en miezerig weer . 

Beetje opruimen en poetsen en voor de rest eten halen voor de woef 🐕 heel belangrijk. Komt altijd op de eerste plaats 🥇
Voor de werkende werk ze en alle andere ontspan en by safe wat ook de plannen zijn . 
fijne dag 👋 

groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen allemaal. 

@Tinneke2  zoals ik al zei en vermoede er is nog een week verlof over. Heb de uren laten overzetten naar mijn nieuwe functie dus er wordt een berekening gemaakt en dan maken ze dat in orde. 

Neemt niet weg dat ik nog overuren heb en zo dus die neem ik deze week op. Dat wil zeggen vandaag de laatste om te werken deze week. Dan is het nog twee weken werken en dan de overstap. 

@Josette vroege vogel ben je dat kan ik nooit zeggen en zou ook niks voor mij zijn hoor. Maar ben benieuwd of het je langer lukt om te blijven liggen.

Voor de rest aan iedereen een fijne dag vandaag.

Pisteur expérimenté

• 

25  messages

Goedemorgen of middag,

half dagje verlof gehad vandaag straks gelukkig van thuis werken 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Je kunt echt beginnen nu met het aftellen . En toch ook goed nieuws voor je overuren en de rest .Ben echt blij voor jou . 
@Fabienne1 Nu zit er niets anders op dan weer thuiswerken voor wie dat kan ,maar sommige kunnen niet anders dan naar het werk gaan . Natuurlijk is het niet zo prettig om je collega’s te moeten missen . 

Mijn  huisje is weer kraaknet. Dus nu koken en eten , en dan verder werken aan mijn schilders technieken . Probeer er altijd nieuwe te creëren. 
fijne dag 

doei 

groetjes tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Ik heb het niet gehaald, was om 4.00 uur wakker ben blijven liggen tot 5.00 ook al iets

en zeker bij volle maan.

@Tinneke2 ik gebruik nooit medicijnen, slapen heb ik nooit goed gedaan.

@Anonymous beterschap met je moeder.

Anderen maak er een fijne dag van voor zover het kan.

Ooooooooo gisteren een mail ontvangen van minister Vandenbroucke ivm Covid.

Beetje goed nieuws. Nu verder afwachten.

Pisteur expérimenté

• 

25  messages

Goedemorgen iedereen

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Fabienne1 @Heidi2 @MustafaY @Anonymous @Hippie1727   en alle medelezers en binnenkomers,

Goedemorgen ,

@Josette Misschien wordt het eens tijd om eens naar een slaaplabo te gaan kunnen ze achter halen wat de oorzaak van je slecht slapen is ,want normaal is het toch niet hè . Ik neem ook geen slaapmiddel heb ik ook niet gezegd dat je dat moet doe hè . Ze kunnen u daar wel helpen .gezond is het niet .goede slaap geeft iedereen nodig.

Het wordt strenger met de safe-ticket,mondmaskers …  we hebben het gezien op het nieuws . Maar de ziekenhuizen vinden het de regels van gezond verstand . Zo streng vind ik het ook weer niet . Pff . Ze moeten nog harder optreden . 
En wie hoog risico patiënt  is mag wachten weer eens zijn we bij de laatste . Tof hoor . België kan niet doorzetten en denkt niet aan de ziekenhuis die in het werken . 

Maar ja wij als kleine mens kunnen niet kiezen ligt in handen van de ministers die maar rond de pot draaien . 
Wacht maar en de winter moet nog beginnen . Want de meeste prikken werken al met mate nog . 

Hier schijnt het zonnetje al vroeg in de morgen . Vandaag wordt het een drukke dag . 
verder wens ik iedereen een fijne dag ? 

groetjes tinneke2 

En hou het veilig !!!

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Fabienne1 Een goede morgen kreeg je bericht nu maar pas binnen . Mail is tegenwoordig wat achteruit 😉 

Maak er een zonnige dag van want wordt heerlijk buiten om eens te wandelen 🚶‍♀️
Als dat past in je dag schema ?

🖖 groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Aan iedereen een goedemorgen. 

Vandaag een beetje vroeg wakker zoals jullie merken @Tinneke2 @Josette maar ook ik kon niet meer slapen. Heb het weekend al ingezet en dan is het nog twee weken en dan de nieuwe functie bekleden. Geen vervanging meer voor de pipo niks moet hem niet eens meer zien. 

Ga het dan ook rustig houden niet te veel doen lekker genieten van het verlof. 

Aan iedereen dan ook een fijne dag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 denk dat dat het beste is 

ik ga helpen met de boer de resterende patatten oprapen . 
neen werkje hoor die hij met machine niet meer kan doen . Allee ga er aan beginnen . 
fijne dag 👋 

groetjes tinneke2 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 4 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Fabienne1 @Anonymous @Heidi2 @david41 @Anonymous @MustafaY  en alle binnenkomers en medelezers 

goede avond,

ik heb deze avond niet zo een goed nieuws gehad ,mijn allerliefste zusje is heel erg ziek en zal  de komende maanden heel veel steun van mij nodig hebben . Heb heel veel verdriet . Ik kan al zeggen dat het niets met Corona te maken geeft . Maar het is heel erg . Morgen moet ik ook naar de kliniek voor mezelf en maandag nog eens onder de scanner . Maar daarna gaat mijn zusje voor . Mijn pijn tegenover wat zij nu meemaakt is veel erger dan wat ik nu heb . Daarom zal ik ook niet altijd de komende maanden zeker rond december niet altijd zo vrolijk kunnen reageren . Of toch weinig . Maar jullie blijven mijn vrienden . En ik denk aan jullie zeker en vast . Maar ze geeft mij nodig .tot horens 

groetjes tinneke2 

Pisteur expérimenté

• 

25  messages

@Tinneke2 

heel veel sterkte en moed deze moeilijke periode! Dikke knuffel 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Fabienne1 Dank 🙏 zal het nodig hebben en vooral voor mijn liefste zusje want hou echt van haar we zijn een hand op een buik en komen goed overeen .

tinneke2

4.4K  messages

groetjes @Tinneke2 😪 Het spijt me voor je zus, ik hoop dat je, gezien de ernst van haar toestand, sterk zult zijn, mijn hart gaat met je mee meiden !!
Tikenne2 Ik weet het niet en ik kan het ook niet weten omdat het je privéleven is. Maar ik geef je al mijn moed en alle kracht om je zus te steunen in dit pijnlijke moment !! Mogen al mijn gedachten en moge God en alle heiligen van ganser harte bij jullie zijn !!
Maar ik zal mezelf maar één zin toestaan: "het is niet mogelijk dat de zachtaardige en vriendelijke mensen lijden !! terwijl de goddelozen niet hoeven te lijden !!!!!"
Ja, sorry, ik ben echt teleurgesteld dat je zus ziek is !!!!!
en ik ben heel boos omdat het niet eerlijk is!!!.
Tinneke2 steunt de familie 💪.
Sorry voor mijn Nederlands, maar ik zweer dat je dit niet mag hebben
Ik verlaat je omdat ik je niet wil lastigvallen en je onder ogen moet komen
Tikenne2 alle gedachten van mijn vrouw, mijn zoon en ik zijn bij jullie❤️

door @Anonymous 💪💕😠

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous Dank je voor je steun kan .in weet ook dat ze niet alleen is die deze ernstige ziekte moet meemaken maar heb al deze avond een kaarsje gebrand voor haar en net met haar gebeld . We hebben samen gehuild . Het word een harde stijd . En we gaan en moeten dit  overwinnen samen met haar gezin . Ze rekenen dan ook op mij en dat heb ik hun beloofd . Volgende week  ga ik weten hoe ik er ook voor sta bij de eerste onderzoeken We komen er wel door met iedereen zijn steun . Ik kan het nog niet goed vatten het kwam als een slag in ons gezicht. Zeker voor mijn zusje . Ga nu zelf vroeg naar bed want morgen een zware vermoeide dag . Slaap wel en bedankt 🙏. Denk ook nog aan je mama vergeet haar niet . Groetjes tinneke2 

4.4K  messages

@Tinneke2  Ik ben aan het werk maar het kan me niet schelen !! Als ik het goed heb begrepen, moet je ook kijken of dit voor jou werkt?!?
Dus ik begreep ... Tikenne2 KRACHT, MOED, WEDERZIJDSE STEUN, EN VOORAL IN HEM GELOVEN .....
Ik zal altijd beschikbaar zijn voor jou en je zus!!! Moed...
Mijn gedachten zijn echt bij jullie!!!
@Anonymous 💕

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Het heeft even geduurd eer ik alles gelezen had van gisteren.

Dikke miserie overal, heel veel sterkte @Tinneke2 en alle anderen die het kunnen gebruiken.

4sterkte.png

Hier is een hele goede kennis van ons, mama van  kinderen en een man,

overleden na een kort gevecht tegen k a n k e r nog géén 50 jaar!

Nog géén jaar heeft het geduurd, zou niet mogen bestaan.

Wordt daar zo boos over. 

Probeer er allen een rustige dag van te maken, gaan wij ook proberen.

4.4K  messages

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727  @Fabienne1 .

dit is verschrikkelijk en oneerlijk!!!
Al mijn gedachten, kracht en moed gaan uit naar @Tinneke2  en zijn familie!!!
En natuurlijk weet ik dat alle vrienden denken zoals ik want we moeten haar zo goed mogelijk steunen!!.
Probeer een "rustige" dag te hebben mensen!!!. Maar makkelijk zal het niet worden!!
Door @Anonymous 💕⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @mijn zus gaat de zelfde weg op en zal helaas van lange duur zijn en hopelijk gaan ze haar zo vlug mogelijk opereren,want doordat alle bedden nu al volzet liggen  , zou ze moeten wachten en ben heel boos 😡 want het is een vliegendere woekers heel snel . 
ze had nog maar op onderzoek geweest 2maand geleden van de Liga en toen zagen ze niet . Wil haar niet verlezen want het is mijn maatje we vertellen alles tegen elkaar 

bedankt voor uw steun lieverd 🥰 groetjes tinneke2 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous @Ga het proberen ,maar zal moeilijk zijn . Eerst ga ik voor mijn onderzoeken . Laat wel in de loop nog iets weten aan iedereen fijne dag en nog eens bedankt 🙏 

tinneke2 

4.4K  messages

@Tinneke2 , het spijt me zo, voor je zus!!! en voor jou en je hele gezin!!!.
Ik hoop dat de operatie zo snel mogelijk zal plaatsvinden!!!
Tinneke2, ik wil je in deze hele moeilijke tijden niet te veel lastig vallen, maar als je even wilt kletsen of al dat verdriet en die woede los wilt laten!! Ik ben beschikbaar!!! Het is aan jou om te beslissen en het is volkomen normaal !!
Tinneke2, ik laat je met rust. Maar wanneer je wilt, ben ik er "zoals gewoonlijk te laat  !!!".
Moed, met heel mijn hart ❤️ !!!
Door @Anonymous 💕🙃⚜️

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous Zal dat zeker in mijn gedachten meenemen. 

alvast fijn om te horen 

groetjes tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Iedereen merci voor de steunwoordjes.

@patrick2 amusement met je bezoek maar hou het veilig hé.

Allen nog een fijn weekend gewenst.

Pisteur expérimenté

• 

25  messages

Goedemorgen @Josette en iedereen 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

Goedemorgen @Fabienne1 ook al vroeg uit de veren . ..
Ben ook al heel lang wakker .
Maar even tijd voor mezelf . En volgende week begint het bij mijn zusje  

fijn weekend 

en geniet er met volle teugen van . 
tinneke2 

Pisteur expérimenté

• 

25  messages

@Tinneke2 ja ik ben altijd vroeg wakker. Mijn beestjes zijn dat gewoon en wachten dan achter hun eten.

vergeet inderdaad niet even tijd voor jezelf te nemen en je batterij op te laden.

Ik zal een kaarsje bij mijn vader laten branden als teken van steun 

prettig weekend!

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Fabienne1 Dank u lief van jou en sterkte met jouw verlies van je vader . 
Moment veel te doen . Mijn hondje maakt mij ook heel vroeg wakker ,en ben blij . Dan eet en drinkt en doet zijn plasje . Wil zeggen dat hij gezond is toch iemand . 
fijn weekend voor jou . 
tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen iedereen.

@Josette  ik hou het zeker veilig en zeker met bezoek. Het zijn er maar twee en meer laat ik er op het moment ook echt niet in. Dus gaat zeker goed komen. 

@Tinneke2 van mij sowieso een knuffel terug. Hopelijk komt het allemaal goed !!! 

Voor de rest wens ik iedereen een fijne dag vandaag. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 4 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY @Anonymous @Fabienne1 @Heidi2 @Anonymous .…….

Een goedemorgen ook de binnenkomers en meelezers ,

vandaag ga jullie allemaal een fijne dag wensen en amuseer jullie want het is dus weekend . Iedereen al heel erg bedankt voor alle begrip en steun . Dikke knuffel geef ik graag terug .doei 

tinneke2 

4.4K  messages

il y a 4 ans

@Josette @Tinneke2 @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @MustafaY  @Fabienne1 @Heidi2 @Joery_dw

Een goedemorgen ook de binnenkomers en meelezers ,

fijne zaterdag allemaal!! geniet van de dingen waar je van houdt!! En moge de dag voor iedereen goed gaan !!
@Josette  ik hoop dat je volhoudt en zoals ik @Tinneke2  schreef als je een beetje wilt kletsen sta ik tot je beschikking "om je te lossen ben je boos !!" zonder inbreuk te maken op uw privacy !!.
@patrick2  Goedenavond met je gasten !!!

door @Anonymous ⚜️

Pisteur expérimenté

• 

25  messages

@Anonymous 

Goedemorgen! 

4.4K  messages

Hoi @Fabienne1 , Fijne dag 👍! Veel plezier en verwen jezelf!!!
Tot binnenkort! 👋!
door @Anonymous ⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous  zal zeker onthouden Bedankt . Echt uit de grond van mijn hart . ik weet nog de uitslag van vrijdag niet van het mijne ze wilden het niet zeggen maakt me zo kwaad hè . En maandag terug op onderzoek . En dan wil ik dat ze me iets zeggen . Want kot zal te klein zijn . Gaat om mijn lichaam . . 
Dat wachten altijd .

groetjes tinneke2 

4.4K  messages

Graag gedaan @Tinneke2 , maar ik begrijp dat wachten op de uitslag verschrikkelijk en heel moeilijk is.
Ik hoop dat je maandag de resultaten krijgt en ze zijn niet slecht !!.
Tenslotte spreek ik liever niet te veel want met mijn slechte Nederlands weet ik soms niet zeker of ik alles begrijp en correct schrijf!!!
tot binnenkort 👋
Met vriendelijke groeten ❣️
door @Anonymous ⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous Ik hoop het ook het is afwachten tot later nu ga ik rusten , want en wat tijd nemen  beste groetjes tinneke2 

4.4K  messages

il y a 4 ans

Hoi @patrick2 , een fijne zaterdag en vooral een fijne avond met je gasten !! Veel plezier en de barrière gebaren ook !! Drink eens goed 🍷op de gezondheid van onze vrienden 🤞🍀"De babbelhoek van de maand november!!!"
@Anonymous ⚜️.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Anonymous 

Komt helemaal goed hoor en zeker het drinken. Straks een lekker wijntje of een cava erbij en wat bij kletsen. 

4.4K  messages

OK maak je geen zorgen, geniet altijd van het moment van elke dag !!! Fijne dag/avond!!
@Anonymous ⚜️.

Loading...