Profil de Josette

Sage

• 

7.5K  messages

lundi 1 novembre 2021 04:34

De babbelhoek van de maand november.

Nov.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007  @Fabienne1 

Goedemorgen iedereen ook de binnenkomers en meelezers.

Maak er een fijne zondag van.

Ga de soep opzetten, al te lang hier moeten bijlezen, hahahaha.

4.4K  messages

il y a 4 ans

Bij deze wens ik iedereen een fijne zondag toe.

@Tinneke2 @Josette @Anonymous @Cdt24801 @patrick2 @MustafaY 

Groeten,

bigM

Sage

• 

11K  messages

Goedemorgen iedereen. 

@Anonymous voor jou ook een fijne zondag.

@Josette laat het smaken de soep !! Hier vanmiddag ook soep eten zoals elke zondag. 

@Tinneke2 doe maar rustig aan hé en veel sterkte bij je zusje.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Dank u 🙏  Patje  . Ga dat zeker doen ben nu bij haar 🤜🤛

Fijne zondag 

4.4K  messages

@Anonymous  Bedankt en jij ook een fijne zondag !!
Met vriendelijke groeten.
@Anonymous ⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous fijne  zondag ,ga na rusten het was een bewogen zware dag .

groet tinneke2 

4.4K  messages

il y a 4 ans

@Tinneke2 @Josette @Fabienne1 @Anonymous @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY @Hippie1727

Bij deze wens ik iedereen een fijne zondag toe.

Met vriendelijke groeten.❣️

@Anonymous ⚜️.

4.4K  messages

il y a 4 ans

@Tinneke2  als het voor jou mogelijk is om "kalm en positief te blijven" en veel sterkte bij je zusje. 💕

Je weet dat al mijn gedachten bij jullie allemaal zijn 🍀.

@Anonymous 💞⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous Ik weet het maar blijf het rustig aan doen nu even tot mezelf komen fijne avond groetjes tinneke2  bedankt 🙏 

4.4K  messages

@Tinneke2 , geen probleem, chi va piano va lontano e sano !!!

@Anonymous ⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous Si  è vero , ci arriveremo ma piano .

Grazia per la pazienza è l’amicizia. 
Fijne groetjes 

tinneke2 

4.4K  messages

@Tinneke2  Ik kan jullie en de hele familie vertellen, moed en kracht. nu stuur ik je geen bericht meer! je zal als je wilt. Omdat ik zo verdrietig ben en ik kan het me niet veroorloven om je meer aan het lachen te maken want het is heel serieus!!!😪
Met vriendelijke groeten !!💝💖
@Anonymous ⚜️.

4.4K  messages

è vero ma difficile molto difficile e ingiusto!! Non so cosa dirti perchè tua sorella non può averlo con 2 bambini!!!merda come mi hai sempre scritto VAI AVANTI!!
si è facile scrivere ma non vivere!!!
Tutti i miei pensieri sono con te!!!
Cordiali saluti.
@Anonymous 💔

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007  @Fabienne1 

Heerlijk fris buiten, nu is het binnen ook eens frisser

de deur staat al open.

Straks naar de winkel kasten vullen.

Iedereen die het nodig heeft beterschap en voor velen sterkte.

Hou het veilig en maak er een fijne dag van.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Fabienne1 @Anonymous @Anonymous @MustafaY @Heidi2 @david41 en alle medelezers en binnenkomers goedemorgen 

@Josette  Eerst en vooral dank u 🙏 voor je lieve woorden . 

Eerst naar de scanner voor verder onderzoek . 
Hier is ook niets meer ik huis 🏠 wat verwaarloosd moet ook aangevuld worden. Heb al schrik met al dat volk . Wacht tot er bijna niemand is of laat het door iemand brengen …

Juist de koffie is niet op . Altijd voorradig . 

Ga me klaarmaken . 
de woef eten geven en met heel veel schrik vertrekken . 

fijne dag iedereen 

groetjes tinneke2 

Sage

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette en alle andere een goedemorgen. 

Het is maandag dus weer de nieuwe werkweek aangebroken. 

Nog 10 dagen werken en dan is de nieuwe functie in zicht dus het gaat snel op deze manier. Kijk er sowieso naar uit. 

Voor allemaal een fijne dag vandaag. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 De dagen Beginnen nu wel echt te korten . Nog veel werk plezier. Kan het geloven dat je er naar uitkijkt . Ga nu rusten want van al die onderzoeken ben ik wel pompaf . Groetjes tinneke2 

Sage

• 

7.2K  messages

@Tinneke2 

Nog een dikke maand volhouden, dan beginnen de dagen opnieuw te lengen 😉

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Cdt24801 Ja dat zal ik doen heb nu toch niets anders te doen . 😉.Dan te rusten . En kalm te blijven . 
groetjes tinneke2 

4.4K  messages

il y a 4 ans

@Josette  @Tinneke2 @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Fabienne1 @Joery_dw @MustafaY @Heidi2 @david41 en alle medelezers en binnenkomers .

Sorry dat ik je nu antwoord, maar ingewikkelde dag !!
Goedenavond/nacht allemaal!!
Ik ga binnenkort werken!! Maar morgen hoop ik dat ik niet te laat ben!! en ook beter om in het Nederlands te schrijven want vandaag is het een ramp !!
@Anonymous ⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous Geen erg ,zal je gedachten 💭 verzetten het werk . Bij mij was het ook geen leuke dag . Pff . Ga er vroeg in kruipen . Ben nog altijd moe . Door de vele onderzoeken weer de pijn serieus verergert . 
Hier plat liggen ,en slapen gaan . 
fijne werk nacht 

groetjes tinneke2 

Pisteur confirmé

• 

16  messages

Kan iemand mij helpen en kort maar krachtig vertellen hoe ik een forumbericht dat losstaand van anderen is hier op orange tribe kan schrijven en plaatsen a.u.b.? 

Alvast met dank, 

Kelly

Pisteur confirmé

• 

16  messages

Kan iemand mij helpen en kort maar krachtig vertellen hoe ik een forumbericht dat losstaand van anderen is hier op orange tribe kan schrijven en plaatsen a.u.b.? 

Alvast met dank, 

Kelly 

Sage

• 

11K  messages

@KellyDeBelder95 

Hier heb je de link vanuit de tips & tricks. Je kan die rubriek altijd raadplegen en daar het een en ander op zoeken. Maar hier heb je een link hoe het precies werkt.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/Tips-amp-Tricks-hoe-het-beste-een-topic-maken/m-p/67246

4.4K  messages

🙏💪🤞💕🍀

@Anonymous 

Pisteur confirmé

• 

16  messages

il y a 4 ans

Top initiatief !!

Pisteur confirmé

• 

16  messages

Alvast met dank, 

Kelly

Pisteur confirmé

• 

16  messages

il y a 4 ans

Hoe werkt Tribe ?

Ugh allemaal,

Welkom bij de Tribe-community, om een ​​optimale ervaring te hebben, is het belangrijk dat Manitou je alle paden door de stam presenteert! Zo kan je alle functies van Tribe makkelijk gebruiken.

Hoe stel je een vraag?

1. Je klikt op de categorie die betrekking heeft op je vraag. Als het bijvoorbeeld een vraag is ivm je verbruik, ga je naar de sectie "Tarieven en verbruik". Klik hiervoor op de categorie van je keuze .
  2. Je klikt op “Start een onderwerp”.
  3. Je kiest een volledige en duidelijke titel.
  4. Je kiest labels die je vraag goed samenvatten, of waarmee anderen de kern van je bericht kunnen begrijpen.
  5. Je schrijft je bericht duidelijk en leesbaar.
  6. Klik op "posten".

Hoe snel een oplossing vinden?

Je kan de zoekfunctie bovenaan het forum gebruiken.

1. Om dit te doen kan je klikken in de zoekbalk.
  2. Voer je vraag in of voer de trefwoorden in verband met je zoekopdracht.
  3. Er verschijnt een suggestie van artikelen die je vraag het beste beantwoorden. Klik op het artikel dat verschijnt om je vraag te beantwoorden.

Hoe reageer je op een artikel / opmerking?

1. Selecteer het gesprek waaraan je wilt deelnemen.
  2. Klik op “Beantwoorden”.
  3. Schrijf jouw bericht.
  4. Klik op beantwoorden.

Hoe een antwoord valideren?

1. Je kan een antwoord alleen valideren als je met het onderwerp bent begonnen.
  2. Kies het antwoord dat het beste bij jouw past
  3. Klik op “Accepteren als oplossing”.

Hoe noem ik iemand?

Wanneer je een bericht schrijft, vermeld dan de gewenste gebruikers door de "@" -toets in te typen en de naam in te voeren van de gebruiker die je wilt vermelden.

Vergeet niet om ons FAQ te bezoeken, en contacteer zeker onze Super Users @patrick2@Cdt24801@bulrog@Gregory@Saïd1982 en @Josette, ze gaan je zeker kunnen helpen !

Groetjes,

Sage

• 

11K  messages

@KellyDeBelder95 

Even voor de duidelijkheid :

Dit is een babbelhoek , dus een vrije hoek waar iedereen even een zegje kan doen en dat dus niks met Orange te maken heeft of toch niks technisch.

Dat je nu de babbelhoek vol zet met die instructies is totaal nergens voor nodig. Deze regels weet iedereen te vinden en anders kunnen ze de vraag stellen via een nieuw topic met een nieuwe titel in de juiste rubriek.

4.4K  messages

Hoi @patrick2 , je hebt helemaal gelijk !! Respect✌️.

@Anonymous ⚜️.

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Voor mij mag deze tijd eeuwig duren. 🙄

Heerlijk frisse lucht.

@Tinneke2 hopelijk goede uitslagen?

Iedereen een fijne dag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Anonymous @Anonymous @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1  en alle binnenkomers en medelezers , 

Goedemorgen,

@Josette Jammer genoeg waren mijn resultaten niet goed . Je zal het misschien 🤔 al gelezen hebben . Dank u dat je aan mij denkt lieverd 🥰 

Wat was dat hier allemaal in de babbelhoek . Hier staan toch vragen 🧐 die niet op hun plaats staan . 

@patrick2 geeft dat duidelijk vermeld . Jeetje toch .

Had veel te lezen haha 😂 .

Kon toch even mijn zinnen verzetten . 
Vanmorgen had ik hier een kleine overstroming in mijn toilet . Pot stuk 😢
alles ondergelopen tot de gang toe . 
Hoop dat ze het vlug komen maken want altijd de trappen op en af doet echt geen goed aan mijn rug en nek . Pff . 

wens iedereen een fijne dag 👋 

doei groetjes tinneke2 

Sage

• 

7.5K  messages

@Tinneke2  een komt nooit alleen.

Sterkte.

Ik heb de berichten van @KellyDeBelder95 

doorgegeven om te verwijderen hier in de babbelhoek.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@JosetteNeen dat klopt maar die problemen had ik echter nu ook niet nodig . Heb het echt even gehad nu ook nog de verwarming begeven . Daarvoor komen ze vandaag toch al kijken 👀. Zit hier tot vanmiddag dus in de kou . Ze komen rond 16 u . Pff 

Dus onder de dekens . 
Groetjes tinneke2 

Sage

• 

11K  messages

Goedemorgen iedereen. 

@Tinneke2 moest er wat van zeggen hé want dit kan echt niet. Heb haar trouwens weer al iets moeten zeggen want die maakt topics voor knip en plak werk. Knuffel van mij !! 

@Josette ja voor jou is dit de tijd van het jaar hé ! Geniet er maar van zoals ik van de zon geniet 😛 

Vandaag weer werken dag dus niks bijzonders ( ja vervanging dat is standaard ).

Iedereen dan ook een fijne dag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Het is ongelooflijk wat is me dat allemaal . Gelukkig hebben we u nog en @Josette  geeft het al gemeld om te verwijderen . Hoort echt niet hier 👈. Jeetje 🙄
Wordt echt een warboel op den duur . 

Dank u voor de knuffel 🧸.

ze zijn dan toch mijn toilet komen repareren , nieuwe bovenstuk volledig moeten plaatsen . Veel beter . Nog een dagje geduld . Heel de gang vuil maar dat neem ik er bij . 
Al een probleem opgelost. 
Nu nog even geduld voor de verwarming !

Ondertussen al gewoon hè vervanging . We kennen het . Laatste dagen dan kan de Pipo u niet meer tergen .  
Doet goed om eens te praten . 
fijne dag 

tinneke2 

4.4K  messages

il y a 4 ans

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Mustafa @Hippie1727 @Fabienne1  en alle deelnemers en leesvrienden,
En daar heb je het, alleen dit kleine bericht om jullie allemaal gedag te zeggen dat je dag goed gaat !!!
Wat je ook besluit te doen, het zal gebeuren...
En een gedachte aan onze @Tinneke2  die we allemaal op onze eigen manier steunen!!! Zonder @Josette  te vergeten "veel sterkte"❣️💕.
Vrienden, tot snel!!
@Anonymous ⚜️

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Hele dikke mist is niks te zien buiten, voorzichtig zijn op de baan.

Fijne dag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Fabienne1 @Anonymous @Hippie1727 @MustafaY @david41 …en alle medelezers  binnenkomers , 

Goedemorgen ,

De week gaat weer doormidden ,luisteren naar de radio 📻
Brr het is echt koud , moet af en toe bewegen want anders wordt ik zo stijf als een plank . 
Heel de nacht wakker gelegen . Pff . 
En rond een uur of 4 viel ik in slaap voor 3 uurtjes . 

Hier even eens mistig 🌫 weer trekt moeizaam op @Josette 
Hoe gaat het met u en Douglas ?Want jullie hebben het ook niet gemakkelijk. Denk er ook vaak aan hoor . ❤️‍🩹

Groetjes tinneke2 

Sage

• 

11K  messages

Goedemorgen aan allen. 

@Tinneke2 en @Josette vannacht naar huis toe was dikke mist. Wel rustig gedaan natuurlijk maar op sommige stukken zag je dus niks want het was toch redelijke dichte mist. 

Zoals al gezegd het is midden van de week dus we gaan langzaal naar het weekend uit bollen. 

Vandaag gewoon werken ( ja vervanging ) en dit tot en met vrijdag. 

iedereen een fijne dag vandaag. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Patje ben blij dat je veilig en wel thuis bent gekomen ,want veel ongevallen de laatste tijd op de baan . 

Vandaag is het een helse dag voor mijn zusje . Moet haar punctie ondergaan . Hopelijk wat beter nieuws. We hebben nog een klein  beetje hoop . Laat jullie zeker wat weten . 

Ga me rustig houden !

Begint voor u nu echt af te tellen . 🙂

Wens je een hele aangename dag . En weet dat je veilig rijd dat moet ik jou niet zeggen ,naar je werk . 
By safe !

groetjes tinneke2 

4.4K  messages

@Josette  Hoi, het is waar dat de intensiteit van de mist erg vroeg is vanmorgen.
Fijne avond en tot snel.
Zorg voor jezelf ‼️.
@Anonymous ⚜️.

4.4K  messages

@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Fabienne1 @Joery_dw @Hippie1727 @MustafaY @david41 …en alle medelezers  binnenkomers ,

weer te laat  🕓! . Ik hoop dat je dag goed is verlopen!!! "Vroeg in de ochtend in de mist, ik weet het zeker !!"
Ik wens jullie allemaal een goede avond en moge jullie nacht zoet zijn !.
@Tinneke2 , ik weet dat het moeilijk is, maar je moet proberen te slapen "als ik dit kleine advies kan betalen" Ik weet dat het gemakkelijk is om te zeggen maar niet om te doen !!
Altijd hetzelfde voor mij, maar het is beter zo !!
Vrienden, we schrijven snel en vooral zorg goed voor jezelf!!!

@Anonymous ⚜️.

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Cdt24801 Stefaan, merci.

Ook aan de andere dikke merci.

Hou het veilig.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Anonymous @david41 @Heidi2 @MustafaY @Fabienne1 en alle medelezers en binnenkomers,

Goedemorgen ,

@Josette 

55CDB51F-C15A-4E27-9738-C2BDB98A143A.jpeg

Denk aan speciaal aan jou vandaag .

Groetjes tinneke2 

Sage

• 

11K  messages

Goedemorgen iedereen. 

Het is donderdag dus het weekend staat om de hoek te wachten. 

@Josette wens je veel sterkte en een knuffel van mij ! 

@Tinneke2 hopelijk bij jou ook alles oke met je zusje en ook een knuffel !

Voor de rest iedereen een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 @Patje sorry dat ik zo laat reageer maar ziet er niet best uit bij mijn zusje . Morgen weer onderzoeken en volgende week valt het verdikt .Maar ziet er echt niet best uit , maar toch geven we de hoop niet op . 
fijn dat je aan ons allebei denkt en ook aan @Josette want ze had het vandaag ook echt nodig . 
groetjes tinneke2 

Ga nu slapen . 

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Pfffff wat een nacht. Heb bijna alle uren gezien.

Allez hopen op betere na een tijdje. Vandaag Douglas ziekenhuis

op onderzoek.

@ Iedereen een dikke merci voor de steun.

Alle beetjes helpen.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Anonymous @MustafaY @Fabienne1 @Heidi2 @david41  en alle medelezers en binnenkomers 

goedemorgen,

@Josette kan meegaan met jou ook weer heel de nacht weinig tot niets geslapen .

hopelijk zijn alle onderzoeken voor Douglas in orde .En ja we hopen zeker op betere tijden….

Maar wanneer dat is afwachten….

Ieder van ons kan een steuntje in de rug gebruiken en je kan het nog altijd gebruiken . Nog heel veel sterkte en dat meen ik uit de grond van mijn hartje ❤️ .

Voor sommige de laatste werkdag en dan komt het weekend in zicht . . 
wens iedereen een fijne dag 

groetjes tinneke2 

4.4K  messages

Hoi @Josette , ik begrijp dat het niet makkelijk is om nooit te slapen !!.
Ik kan me veel geluk veroorloven met "Douglas"🤞 !!.
Al mijn gedachten zijn bij jullie twee ❣️.

@Anonymous ⚜️.

4.4K  messages

Hoi @Tinneke2 , ik hoop dat het min of meer goed gaat met jou en je zus!!!

Nog heel veel sterkte!! Het is echt oprecht 💕.

Goede dag en je weet dat mijn gedachten bij jou en je zus zijn 💞.

groetjes @Anonymous 👋⚜️.

Sage

• 

11K  messages

Goedemorgen aan iedereen. 

@Josette en @Tinneke2 jullie kunnen de steun ook gebruiken van ons !! 

Vandaag is het vrijdag dus het weekend staat voor de deur. 

Volgende week zijn het nog drie dagen werken want heb twee dagen verlof volgende week. Dan is het dus echt af tellen naar maandag 🙂 

Voor nu iedereen een fijne dag. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 bedankt Patje .

Drie dagen dat is niet zo veel . …

Net mijn meters van Electriciteit ingegeven . Pff . Heb al schrik voor de eindafrekening ook al heb ik veel betaald als voorschotten . Maar vrees dat niet genoeg zal zijn . 

Vandaag al veel traantjes gelaten . En nog een griepje er bij . Pff 

Voel me echt ellendig 😞 veel werk plezier ,laat mijn hoofd zeker niet hangen . 
Groetjes tinneke2 

4.4K  messages

il y a 4 ans

@Josette @Tinneke2 @Fabienne1  @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY  en alle medelezers en binnenkomers.

Goedemorgen,

Fijne dag allemaal en het weekend komt eraan met de sneeuw❄️☃️. Als je van sneeuw houdt, is het geweldig voor jou 👍. Maar ik heb liever de zon 😀🌞. Maar naar mijn mening voor elk hun seizoen 🤔😀.

Nog een fijne dag allemaal en tot later 👋.

@Anonymous ⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous @Hou helemaal niet van de koude en zeker niet van de sneeuw. Wel heb je mooie landschappen om te fotograferen… 

Nu even uitzieken . 
fijne dag verder groetjes tinneke2 

4.4K  messages

@Tinneke2 ,  Tinneke2 Niets lekkerder dan de zon 🌞. En we kunnen ook hele mooie foto's maken met de zon 😂. Maar neem me niet kwalijk, ik begreep het niet goed, je bent ziek of je zegt dat je met de sneeuw "en de kou" ziek kan worden?!? "zoals je het kent, Ik ben perfect tweetalig🙄🤣".

Ik hoop dat het goed gaat met u "we begrijpen elkaar goed 😉" en je werd niet verkouden 😢.

Tinneke, zoals we al vaker hebben geschreven ✍️ , wij geloven in, Je zus en jij en de rest van de familie: Positief / Moed / Geduld / Kracht en vooral wederzijdse hulp 💪🤝💖 en ik meen het uit de grond van mijn hart ❤️.

tot snel, als je wilt 👋.

met vriendelijke groet 🌹.

@Anonymous 😎⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymousik ben wel ziek . Ook al heb ik de griep spuit 💉 gekregen heb . Zwaar verkouden  en heel veel kou kan me maar niet verwarmen en zeer moe . 
Dus ga ik heel vroeg slapen 😴 kruip ik in mijn bed strakjes . 
mDat het morgen beter gaat . Hopelijk . 
fijne avond ! 
groetjes tinneke2 

4.4K  messages

@Tinneke2 , het spijt me voor je 🤒 !!, wees voorzichtig 🤧!! ik zal je alleen laten ontspannen 💤.

fijne avond morgen 💊👋.

groetjes @Anonymous ⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous ben even wakker geworden tot morgen . Toch bedankt . Ben altijd voorzichtig hoor blijf binnen .😉

Groetjes tinneke2 

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Ja de zaterdag is er.

Het lijkt hier eerder op een ziekenboeg.

@Tinneke2  spoedig herstel verzorg je goed, als je koorts hebt natte katoenen kousen

aandoen, en daar een paar wollen overheen en dan bed in. Helpt goed. 

De uitslagen waren hier ook niet zo goed! Moeten wachten tot april wegens ja dat kl .... virus om

een NMR te laten doen.

We hopen op het beste.

Fijn weekend iedereen.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Anonymous @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 @david41 ….. 

goedemorgen iedereen want de lijst wordt te lang …

en medelezers en binnenkomers en nieuwelingen,

@Josette Nog nooit koorts gehad . Maar toch vriendelijk 🤗
Ach neen hè ook geen goede uitslagen pff .Ik moet ook wachten op mijn NMR te laten doen sta op een wachtlijst en wanneer konden ze nog niet zeggen . Inderdaad een kl.. boel . 
Wordt nog erger weer een nieuwe variant, en het is nog altijd niet gedaan . 

Waarom kan het niet eens meevallen voor ons wordt echt eens tijd !

Ook heel veel beterschap ❤️‍🩹 met Douglas .Zit er erg mee in voor jullie . 😢

Maar we mogen de hoop niet op geven .Speciaal voor jullie 

62FCEFC2-F1EB-44F2-9118-B27ED7E91F2F.jpeg

 voor de rest iedereen een fijne 👋 

groetjes tinneke2 

Sage

• 

11K  messages

Goedemorgen allemaal. 

@Anonymous  ik wens jou ook een hele toffe zaterdag !! 

@Josette dat is niet normaal meer hé. De mens heeft zorg nodig maar blijkbaar telt het niet meer omdat het virus voorrang heeft. Wordt er hopeloos van als ik het lees. Iedereen heeft zorg nodig niet enkel diegene die het virus hebben. Hopelijk kan het allemaal wat vlotter gaan voor jullie. 

Voor de rest vandaag niet veel te doen daarom ook aan iedereen een fijne dag vandaag.

4.4K  messages

Hallo @Josette , Ik sta mezelf toe om je een klein advies te schrijven: verlies nooit de hoop 💪, veel sterkte en dat meen ik uit de grond van mijn hartje ❤️ .

Groetjes @Anonymous 🍀⚜️.

4.4K  messages

hallo @Tinneke2 , pas op en rust goed uit want je hebt het echt nodig💝. En ik weet dat het echt veel begint te worden 🙃. Maar ik weet dat je een vechter bent en dat je nooit zal opgeven 🤜🤛 ⚔️. het is gemakkelijk om te zeggen maar moed en probeer je hoofd zoveel mogelijk leeg te maken 👌. zoals je me vertelde voor mijn moeder ! je moet erin geloven en geduld hebben 💞.

Fijne dag, ook al is het niet makkelijk 💗.

groetjes @Anonymous 🤞🍀⚜️.

4.4K  messages

@patrick2 @Patrick het is zo waar en tegelijkertijd heel ongelukkig 🤔 en zie niet wat ik beter kan zeggen 😶. moed en hoop @Josette @Tinneke2 vrienden uit de gemeenschap zullen altijd aan je zijde staan!! Bedankt @patrick2  voor hen uit de grond van mijn hart ❤️.

prettige dag.

groetjes @Stempi007 🤜🤛🍀⚜️.

.

Loading...