Profil de Josette

Sage

• 

7.5K  messages

lundi 1 novembre 2021 04:34

De babbelhoek van de maand november.

Nov.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

4.4K  messages

il y a 4 ans

Bij deze wens ik iedereen een toffe zaterdag toe.

Groeten,

bigM

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous Voor jou ook een hele fijne Zaterdag toegewenst ,Ier is het goed aan het regenen ️. Koud maar dat is normaal voor de tijd van dit seizoen. Hou toch liever van de zon 🌞. In de Ardennen is er al een eerste sneeuw tapijt gevallen 10 cm . . We mogen er ons binnenkort ook aan verwachten . Maar denkt dat snel zal smelten .

fijne dag en wees voorzichtig hè .

groetjes tinneke2 

4.4K  messages

il y a 4 ans

@Josette @Tinneke2 @Fabienne1  @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @MustafaY  @Hippie1727 @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle medelezers en binnenkomers!! binnenkomers.

Goedemiddag,

ik hoop dat het is een goede zaterdag 😉 de vrienden ❣️.

dat die dat degenen die kunnen, fijne zaterdagavond ook 👍, let op de wegen want het sneeuwt vanavond ❄️ en respecteer vooral barrièregebaren  ⚠️ coronavirus vuil 👹!!!.

Dus, goedemiddag/avond aan "allen"😉.

Met vriendelijke groeten 👌.

@Anonymous 🤜🤛 ⚜️.

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007  @Fabienne1 

Goedemorgen iedereen ook de binnenkomers en meelezers.

@patrick2 ja watte, dat is goed gewinkeld. Dan zal je

de stroomrekening ook naar beneden zien gaan! Je hebt toch een antifrost diepvries gekocht?

Veel geluk met de nieuwe apparatuur. De nieuwe gaan géén 25 jaar mee hoor.

@Tinneke2 geen stem dat liedje ken ik, oververmoeid. Sinds mijn schildklier eruit is géén last meer van gehad.

Iedereen een fijne zondag, waah zou willen dat ik nu in de Ardennen woonde zo mooi.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Anonymous @MustafaY @david41 @Fabienne1 @Hippie1727 ….

Een goedemorgen iedereen aan alle binnenkomers en medelezers ,

@Josetteweer bijna geen oog dicht gedaan het begint er serieus in te hakken . Nu komt er niets meer uit . En klopt oververmoeid. 
@patrick2 veel gekocht heb ook een nieuwe diepvriezer nodig ,want heb er geen meer volledig stuk 😢. En alleen op zoek gaan zag ik niet zitten . 

Geen sneeuw vanmorgen maar wat niet is kan nog komen goed voor jou hè @Josette maar we zullen nog moeten wachten regen en misschien smeltende sneeuw en dinsdag al weer regen . Je mag je paraplu ☂️ boven halen . 
Veel beterschap ❤️‍🩹 met Douglas en ook met jou dat het wat draaglijker mag worden want het is niet evident. Wat jullie meemaken.

@Anonymous @Veel moed nog met je mama en beste met je gezinnetje. 
Alle andere 

fijne dag hou het veilig . 
groetjes tinneke2 

4.4K  messages

hallo @Tinneke2 , ik hoop dat je volhoudt 💪!! bedankt voor het meedenken mijn moeder🙏 ze heeft goede dagen Maar op dit moment het is geen vreugde  ☹️ maar het is zo!!!

ik ga naar haar toe vanmorgen en een beetje in de middag 😀.

prettige dag als het mogelijk is ❣️.

en tot later op de dag 👋💞.

Met vriendelijke groeten.

@Anonymous ⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous Voel me nog niet beter nu nog zieker . Moe en we zullen zien wat de test opbrengt maar het is aanschuiven bij ons . 
Nu ga ik weer wat slapen 😴 fijne d g verder en bedankt 🙏 . hou vol soms een traan maar gaat wel over . Moet me sterk houden voor mijn zusje . We bellen regelmatig als ik weer een stem heb . Nu chatten we . 
groetjes tinneke2 

4.4K  messages

@Tinneke2 Het is helemaal niet de vreugde 😶 veel geluk in de toekomst 🤞. en terwijl je het schrijft ✍️ zelfs als je grote problemen hebt ☹️ het is waar dat je gelijk hebt, je moet sterk zijn 💪 voor je zus 🤜🤛 en ik ben erg verdrietig maar je moet je zus helpen zelfs als je helemaal kapot bent 😶 ik begrijp je volledig en je hebt al mijn respect en mijn steun van een afstand 👍 Tinneke je kent mijn nederlands niet top maar met heel mijn hart Ik denk elke dag aan jou en je zus ❤️❣️.

Ik zou graag met je willen praten grappige dingen om je op te vrolijken maar ik kom niet meer 😔 want zoals je het eerder schrijft als het te veel is, is het te veel voor jou en je zus en de familie natuurlijk ‼️Dus soms zijn gedachten beter dan geschriften 🤔 ik zal herstellen dom en grappig zijn 😂🙃. Tinneke vanaf morgen, ik beloof je dat Ik zou zijn zoals vroeger toen ik je een beetje aan het lachen maakte 🤣👅.

Tinneke, rust goed en zoals je me hebt laten begrijpen voor mijn moeder 🙏 altijd een muur zijn is onmogelijk ‼️en je vertelde me dat om te huilen alleen het voelt goed en het is waar .

Tinneke, morgen laat heb je een nieuwe Stempi 😀 verander je hoofd en glimlach misschien 😁. Tinneke, als ik mezelf mag toelaten fijne avond/nacht en slaap ! en zoals ze zeggen: morgen is er weer een dag 👌🤞.

Met vriendelijke groeten💕❤️

@Anonymous 🍀⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous lees het nog maar net ,begrijp wat je bedoeld het zijn heel mooie woorden . Maar voor de moment ben ik niet vrolijk . 
Ben ziek 🤢
Op het slechtste moment . 
Dan heb je alle vaccinatie 💉 twee keer gehad en griep spuit en nog ziek . Dat is echt balen .

ga u laten want ,voel me echt niet in mijn Sas .

fijne dag verder groetjes tinneke2 

4.4K  messages

il y a 4 ans

Bij deze wens ik iedereen een fijne zondag toe.

Groeten,

bigM

4.4K  messages

il y a 4 ans

@Tinneke2 

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Joery_dw @Stempi007 @MustafaY @david41 @Fabienne1 @Hippie1727 ….

Een goedemorgen iedereen aan alle binnenkomers en medelezers

fijne zondag allemaal!!

doe wat je wilt 😀.

@Josette heel veel moed voor jou en Douglas!! Als ik mag ❣️💞.

tot ziens 👋.

@Anonymous ⚜️.

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007  @Fabienne1 

@Tinneke2 jeetje het houd daar echt niet op bij jullie. Verzorg je. Veel goede moed.

Beneden had ik onze diepvries beschreven! 

Alle anderen, een fijne maandag.

Hier de kasten bijvullen voor heel de week.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Fabienne1 @Anonymous @MustafaY @Hippie1727 @david41 

en alle medelezers en binnenkomers goedemorgen,

@Josette neen het houd hier niet op en ben nu nog zieker . Hoesten ,neusloop hoofdpijn …

Heb het gelezen van de diepvriezer nofrost ben ik zeker met 6 vakken . Vind ik top . En ken het merk zou eerder naar zo een toestel gaan wat duurder maar zeer goed blijkt zoals je zegt .

Ben nog maar net uit mijn bed . Pff 

bedankt en verzorg je ook goed met Douglas. 

Aan iedereen fijne dag verder 

groetjes tinneke2 

4.4K  messages

lieve @Josette het is jouw privacy en we kennen elkaar alleen van een afstand 😶.

Maar lijden omdat een persoon Dat vinden we leuk en wie is ziek ik geloof dat ik het weet wat het is 😶

@Josette wij kennen elkaar niet zeer goed maar ik weet mensen herkennen goed en te veel lijden !!

dus douglas en jij verlies de hoop niet !!! Ik kan mezelf toestaan 🙏.

Mijn gedachten zijn elke dag bij jullie 💖💕.

Met vriendelijke groeten 🌹.

@Anonymous ⚜️.

4.4K  messages

il y a 4 ans

@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER  @Fabienne1 @Joery_dw @MustafaY @Hippie1727 @david41

en alle medelezers en binnenkomers Goedenavond...

Ik hoop deze maandag ging vlot voor iedereen en dat het begin van de week was niet te moeilijk 😀 was niet te moeilijk ❄️.

fijne avond/nacht en indien mogelijk 🤣🌠.

@Tinneke2 en @Josette ik zal je schrijven Deze avond want voorlopig ben ik bij mama Het spijt me, maar ik schrijf met mijn mobiel 📳 en om serieus te spreken Ik geef de voorkeur aan mijn pc en ja ik ben oud 😂.

Dus vrienden zien je vanavond of tot morgen maar altijd te laat 🤣.

@Anonymous ⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous  Fijne groetjes aan je ,het is goed dat je bij haar bent . Gezelschap van je zal ze graag hebben . 
het kan zijn dat ik er al vroeg in lig ik werk nu met mijn iPhone en dat gaat redelijk goed . En anders tot morgen . Misschien voel ik me dan al beter . Groetjes tinneke2 

4.4K  messages

@Tinneke2 😍🤧veel moed voor jou 🤜🤛 💖💝.

tot morgen, indien mogelijk, pas goed op jezelf en rust uit 🙏.

vriendelijk ❣️.

@Anonymous ⚜️.

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

De laatste dag van de maand november. Jeetje wat gaat het snel zeg!

@Tinneke2  kijk toch maar uit met de thuistesten. Zijn niet altijd correct!

Veel beterschap en steun aan hun die het nodig hebben.

Maak er nog een fijne dag van.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Hippie1727 @MustafaY @Fabienne1 @Anonymous @david41 en alle binnenkomers en medelezers 

goedemorgen,

@Josette Heb al gebeld naar de huisarts ,voel me vandaag iets beter . Maar moet voor alle zekerheid binnen blijven .Afspraak gemaakt en dan wordt mijn bloedafname genomen en ook gaat hij kijken 👀 of ik Corona heb gehad . 

Deze nacht veel beter geslapen . Dat is al iets . Apotheker zal mijn medicatie brengen aan de deur . Uit veiligheid komt hij niet binnen . 

vandaag toch wat opruimen en niet te veel hooi op mijn vork nemen . 
Hou het rustig. 
Aller beste aan iedereen fijne dag 👋 

groetjes tinneke2 

en hou het veilig ook op de baan .

Pisteur vétéran

• 

48  messages

@Tinneke2 Alvast veel beterschap! 😉

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Hippie1727  Bedankt  nu begin ik ook al te niezen pff zal nog eens een test moeten doen . Maar moet nu binnen blijven van de dokter . 

fijne dag 👋 

groetjes tinneke2 

Sage

• 

11K  messages

Goedemorgen aan allen.

Vandaag en morgen verlof dus ga er eens van genieten door niks te doen maar dan ook letterlijk niks. Het is toch slecht weer dus gewoon binnen bij de kachel zitten. 

@Tinneke2 veel beterschap en geraak er maar snel terug bovenop. 

Voor alle andere en ook @Josette een fijne dag vandaag.

Sage

• 

7.2K  messages

Als ik u goed begrepen heb, @patrick2 , dan ga je vandaag dus niets doen. Je gaat dus al zeker ook niets nuttigs doen. Dan ben je vandaag dus in feite een nietsnut ... 😁

Met woorden spelen is soms wel eens leuk hé 😈🤡

4.4K  messages

il y a 4 ans

@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Hippie1727 @MustafaY @Fabienne1 @Joery_dw @david41 en alle binnenkomers en medelezers 

Goedenavond,

vandaag is het op een dag "zwart" erg ingewikkeld.

Ik heb je alle likes gegeven maar eerlijk maar eerlijk gezegd ben ik niet gelezen !!!!

accepteer alsjeblieft mijn excuses!!!

en ik hoop dat morgen weer een dag is!!!!

@Anonymous .

Loading...