Profil de Josette

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

dimanche 1 septembre 2024 03:16

De babbelhoek van de maand september.

Sept.png

Solution acceptée

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 9 mois

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 10 mois

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

Een fijne zondag op naar de 32°.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Heb eens ff uitgeslapen vandaag heeft deugd gedaan. 

Niet veel in de planning vandaag ook weer lekker thuis samen en genieten van het weer in de tuin met de dochters. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Pisteur expérimenté

• 

16  messages

Dankjewel, geniet van de zomerse dag 💐

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 10 mois

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy @Ndh  en alle

Goedemorgen,

@Josette En weer heb je het voor elkaar gekregen ondanks je je gisteren belabberd voelde er een mooi plaatje van te maken en dit met het warme weer . Dikke pluim 

@patrick2 De dochters zullen wel blij zijn nu ze je  van u volle weekenden en ’s’avonds aandacht krijgen . Geniet maar van het weer . 
@Ndh @De zomer gaat stilletjes naar de herfst 🍂 toe dat ruik je in de vroege ochtend al goed . Blaadjes beginnen al te vallen 🪤. Dan kan je al eens een vroege ochtend wandeling maken. Ik voorlopig hou me rustig.

@fregilcy weekend ook voor u , en de kids , geen school drukte . De vakantie is voorbij gevlogen . Zal vlug weer verlof zijn want de maandjes vliegen ✈️ zo snel 💨 als de wind 🌬️.

al de rest die een drukke agenda hebben een fijne Zonnige Zondag toegewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Apprenti guérisseur

• 

225  messages

il y a 10 mois

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2

Hallo voor de Zondag Morgen. 

@Josette  en der zijn boeken bij, om het schrijven aan te vullen, goed gewerkt, Josette, ondanks die warmte die eraan komt, 🌤 hier is het zon en bewolkt, wat drukkend weer, niet zo gezellig.

Maar ja ik kan er niet aan werken, diploma niet groot genoeg, 🛠 onze tijd was werken het enige wat telde, school was bijkomstig.

Het word een rustige Zondag, veel te warm,🌡 binnen en koel houden zal de hoofdzaak zijn ; en ik zal niet alleen zijn denk ik. 😟 

@Cdt24801 aan het rond rijden op het EK , veel plezier  en geniet ervan.🏍

@Tinneke2 rustig met die knietjes  in de koelte 

@patrick2  geniet van het mooie met uw dochters , 

zo de zondag zal weer gevuld zijn maar hier , ik houd het rustig , het liefste werk dat ik doe , zetel werk , dus tot later en veel plezier vandaag. daaaag 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 10 mois

@fregilcy @Tinneke2  dank je wel.

Ik had hem al eerder gemaakt gelukkig @Tinneke2 .

Is heel vies weer @fregilcy  pfffff morgen nog zo een dag.

Alweer een record de 1 sept, nog nooit zo heet geweest! 👺

Fijne avond.

Apprenti guérisseur

• 

225  messages

il y a 10 mois

In alle vroegte , Goede morgen deze Dinsdag.   veel slapen zit er niet in,    maar dat ben ik ondertussen al

wat gewoon.   Gisteren was het toch veel te heet, 🌞 vandaag iets minder warm,       maar met onweer, 

ach voor mij mag die zomer snel voorbij zijn,     voor mij het minst mooie seizoen,   ik hou van de herfst, 

met zijn prachtige kleuren,       wind en regen;       voor mij is dat altijd mijn   lieveling geweest. 

maar ja , ieder heeft zijn voorkeur.    normaal zou het minder heet worden vandaag,🌥️

misschien even naar buiten we zullen zien,    🐟   even om diepvries voer voor de vissen, 🐠 verder zullen

we zien hoe ver we geraken ,     dus voor degene die warmte wensen veel plezier,    en die het koelere 

wensen nog even doorbijten ,       maar met alles,    als we ons maar goed voelen en gelukkig zijn 

dus geniet van wat je graag heb,       vergeet het ambetante ,       proef van het lekkere,        en vooral 

vergeet niet te leven ,       wat is er heerlijker dan een knuffel en een paar kussen,    tot de volgende 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 10 mois

@fregilcy het is hier nog 21.9° zonder onweer van koelen komt

er niet veel in huis op naar de 28° in de schaduw os +5 in de zon,

weer met koorts naar bed nu is ze weg.

Fijne maandag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 10 mois

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  en alle andere 

Goedemorgen,

@Josette  Rust maar goed uit met koorts hopelijk wordt je vlug weer beter .

@patrick2 Al vroeg uit de veren 🪶, eerst een koffietje en dan mijn auto 🚘 naar de garage gebracht en te voet 🦶 naar huis 🏠 gepingeld . De garage gaat mij bellen als het onderhoud klaar is . 
@fregilcy **bleep** geen druppel 💧 regen en nog heel warm 🥵, maar daar kan ik wel tegen . Mijn knie vannacht zalf aangedaan want had er heel veel pijn in . Het weinig 🤏 slaap 😴 voel ik wel . Moet mijn boodschappen nog doen. Dus weer alles te voet . Knie kan ik niet sparen . Wel daarna . 
fijne dag iedereen en beterschap 💐 voor alle zieken . 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 10 mois

@Tinneke2  dank je, ik kan amper iets doen met dit weer, 

dan vliegt ze omgoog, hier nu nog 19° buiten.

@fregilcy  kan gebeuren hé heb dat ook ooit.

Fijne dinsdag.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.

@fregilcy geen probleem hé iedereen kan er eens naast zitten. 

@Tinneke2 waarom heb je niet iemand die je kan ophalen ? Of zijn ze weer allemaal werken en geen tijd ? 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 10 mois

Goedemorgen ,

@Josette Hier vannacht geregend en bewolkt 🌫️ en nog enkele regenbuien.

@patrick2 Inderdaad iedereen is terug aan het werk . En mijn ouders zijn te oud en mijn moeke kan niet geeft geen auto 🚘, zit zonder. 
Vandaag onderhoud van de gasboiler. Dus trek ik mijn plan voor de ogenblik. 

@fregilcy Belangrijkste is nu zit je weer goed op de juiste pagina 📃 missen is menselijk. Ieder van ons kan dat gebeuren. 😉
allemaal een fijne dag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Tinneke2 Hier volle zon en droog. 😞

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette Hier geeft het gegoten en zat er middenin kleddernat kwam ik van de plaatselijke markt . Nu met de benen 🦵 naar omhoog . ⬆️ Veel rusten 😴 Doe vandaag geen klop meer. Fijne groetjes en verzorg je nog goed . 😌 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 10 mois

@Tinneke2 weeral een gratisiche  douche.

Nu nog 18° buiten maar wel een beetje frissere lucht niet zo zwoel.

Fijne woensdag allemaal.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

De helft van de week gepasseerd nog ff en dan heb ik een weekje verlof. 

Voor de rest niet heel veel te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 10 mois

Goedemorgen ,

@Josette Hier al een 30 minuten aan het aan het aanschuiven aan de autokeuring met een afspraak, er zijn twee zieken . En het is nog een lange rij . 
@patrick2 al midden van de week . Hier 👈 is het opgehouden met regenen ️. En zacht weer . 
Iedereen een fijne dag vandaag en hoop dat het met de zien beter gaat . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 10 mois

@Josette @patrick2 en alle andere 

Eindelijk thuis 🏠 van de autokeuring ben kapot . Maar mijn auto 🚘 is weer voor twee jaar goedgekeurd. Dat is al positief 👍 ik ga dan ook regelmatig naar de garage voor een goed onderhoud.👨‍🔧 dat hebben ze ook gezien . 😊. Zo zouden er meer moeten zijn dat hadden ze graag . En het was weer opgeslagen de keuring zoals àlles duurder wordt . 😉
Ondertussen is de regen opgehouden . En nu wat eten 🥘 en dan genieten ☺️ van rust . Heel veel rust . 
Fijne dag groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Tinneke2  fijn dat je tuut tuut goedgekeurd is.

Hier 26° in de schaduw. 😖

Chef pisteur

• 

118  messages

@Tinneke2 @Josette 

Idd waar ik werk ( metaalfabriek ) is het nog altijd 25gr binnen , sja das zweten e 😣 & ik kan niet tegen de warmte.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@bigMODDER  verschrikkelijk is het en ik moet niet werken, hier eten maken is al een opgave

waarbij ik zitten moet en afkoelen. Let wel een beetje op jezelf hé.

Bij de paralympics was er ook een die ze hebben moeten koelen met

water en ijs!

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@bigMODDER en ’s’nachts veel te warm 🥵 dat ik er ook niet van kan slapen . Wat moet dat niet in een metaal fabriek zijn jeetje . 🙄.kan het geloven dat je dan serieus 😟 loopt te zweten 😥.

@Josette ga naar mij. Bed 🛌 ben bekaf van vandaag . Weet niet wat ik heb . Geraak niet uit mij. Moeheid . Gisteravond kwam mijn buurvrouw aanbellen wel 3 keer maar heb niet meer opengedaan . Dat ze maar alleen optrekt achter haar sigaretten 🚬, ben beu als ze nooit eens iets terug doet . 
laat niet meer met mijn voeten 🦶 spelen . 
@patrick2 je kan al beginnen aftellen en dan terug verlof . 
al de rest een goede nacht slaap wel en tot morgen gezond en fris 💐

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Apprenti guérisseur

• 

225  messages

il y a 10 mois

Hallo iedereen, hier niet veel regen gehad, met moeite enige druppels om het stof weg te doen,

maar wel zwaar bewolkt , maar vandaag niet zwoel maar iets frisser niet veel, 23 gr. nu, 

ik zie iedereen heeft zijn bezigheden, zo gaat dat nu ,         altijd met iets bezig zijn , en dat is gezond ook

, gezonde stress  zeggen ze;    Ik doe nog niet veel moet het rustig  aan doen,

nog altijd ontsteking op de rug zenuwen ,              dus benen enz doen moeilijk ,         maar dat is het

leven.  anders zouden we niet meer voelen dat er nog iets klopt.             Maar zo gaat het nu  

ik wens jullie veel vreugde en plezier nog een paar dagen en tis  weeral weekend , als k' niet mis ben

tenminste 😀 tot de volgende  daaag 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@fregilcy  hier is het een stuk warmer waar woon jij?

Ijs leggen op de rug werkt voor mij als ik ontstekingen heb heel goed

kan géén medicijnen slikken.

Neen als we niets meer voelen zijn we dood en dat willen we nog niet hé.

We gaan gewoon door tot aan het gaatje.

Weekend en weeral bloedheeeeeeeeeeeeeeeeet. 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 10 mois

@Tinneke2 euh dat heb je goed gedaan, laat ze staan!

Hier nog een die moe is. Is ech de hitte die je lijf uitput.

Ik doe vandaag ook niet veel meer.

Fijne donderdag. 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @fregilcy @bigMODDER @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@Tinneke2 dat zou ik ook se daar heb je nu eens goed aan gedaan. En idd @Tinneke2 ben aan het aftellen naar mijn verlof. Vandaag en morgen en dan maandag nog een dagje en dan begint het verlof. 

Dan de donderdag vertrek ik naar Parijs en kom ik de zaterdag pas weer terug 😊. Deze zaterdag ga ik ook al maar dan gaat mijn vriend mee 😃

Loading...