Profil de Josette

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

dimanche 1 septembre 2024 03:16

De babbelhoek van de maand september.

Sept.png

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 10 mois

@Josette @patrick2 @bigMODDER @Cdt24801 @fregilcy  en alle andere 

Goedemiddag 

@Josette Dank u 🙏 laat me niet meer doen gedaan . Ze kan haar plan trekken voortaan.

@patrick2 mooie voorspelling. Alle andere een fijne dag gewenst. Groetjes tinneke2/wat je in hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 10 mois

@Tinneke2  Ik hoop dat je deze stand houd!

Chapeau.

Pffffffffffffffff weer bloedheet wat een klooie weer zeg!

Apprenti guérisseur

• 

225  messages

il y a 10 mois

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2;

@Josette jammer voor U die warmte bij ons heel de voormiddag zwaar bewolkt, met een koude wind,

🌬deze namiddag rond 16h wat opgeklaard met max 22 gr.   en de wind was weg.     Ik woon in west Vl. 

op ongeveer 20  a 25 van de Franse grens.  in het zuiden van de provincie. 

@Tinneke2; Goed nagedacht?  soms ging je toch ook graag eens op barbecue bij haar,😋 

of een praatje maken,      misschien eens goed afspreken met elkaar,       soms is het moeilijk ,   

maar ze voelde zich misschien alleen ?     Vriendschap met goede afspraken is altijd beter dan spanning  

je kunt zeggen van dit tot dit uur doe ik  dat niet meer enz.  😫     In Uw plaats zou ik als alleen staande

vrouw,     🤔  daar nog eens over denken.    Maar ik weet niet wat er allemaal gebeurd is he. 😏

Vriendschap verbreken kan snel,           😡 maar vriendschap opbouwen duurt soms lang. 😉

@patrick2 alles goed geregeld ,         Parijs wenkt,      Disney en het cabaret  veel plezier in uw vakantie. 

verder gebeurd  hier niet veel,         ik houd het rustig,        💊  de pijnstillers werken redelijk goed, 

💉dus dat is een pluspunt.             de tijd heeft geleerd met geduld kom ik er wel,        maar dat geduld

dat heb ik nog niet geleerd ;     😉  en een ouden iets leren gaat soms heel moeilijk zegt mijn vrouw. 

zij kant weten. ,       dus houd jullie allen goed ,              geduld een zeer schone deugd , 

in alle omstandigheden .           🌹  geniet van het leven ,  🏵            daaag 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 10 mois

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@fregilcy  hier nu nog 18°. Het zou minder worden vandaag. Op hoop van zegen.

@patrick2 fijn weekend.

Voor allen een fijne vrijdag.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @fregilcy @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.

@Josette dank je eerst nog ff werken vandaag. De plannen zijn wat veranderd want eerst moest ik maandag nog werken maar nu niet meer. 

In plaats daarvan naar een opleiding die ik toch moest volgen maar dat was in oktober nu is dat verplaatst naar maandag. Nou ja geen werk en wat in de schoolbanken is niet verkeerd. Na de opleiding heb ik verlof...

@fregilcy alles is geregeld hé dat is al weken op voorhand....En dank je @fregilcy dat gaat helemaal goed komen.

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 10 mois

Even vloeken!

Dan zeggen de mensen het is géén zomer geweest!

Maar dit is de waarheid!!!!!!!!!

De voorbije zomer was wereldwijd de warmste ooit gemeten op aarde. 

Apprenti guérisseur

• 

225  messages

even vloeken kan opluchten,  maar zeg die woorden eens traag,  en denk na wat ze betekenen voor U,   de zomer was heel warm , maar Hij is voorbij, en wij zijn hier nog, wat een plus punt. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 10 mois

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  en alle andere 

Goedemorgen,

@Josette Bij mij is het binnen nog heel warm 🥵 zeker op mijn zolder ondanks dat de ramen 🪟 open staan . Hier 👈 geeft het vannacht flink onweer ️ en ️ slagen geweest . Een paar dakpannen in ons straat zijn van een dak neergekomen . 
@patrick2 Gisteren bij mijn ouders geweest en  niet veel gedaan . Juist het paard 🐎 en veulentje dat in ons wei staan eten gegeven en geroskamd . Wat een lieverd volgt me overal .
voor de rest rust ik heel goed . 😊 

@fregilcy Morgen geven ze een warme zonnige🌞dag , dus het gaat weer warm 🥵 worden . Voor de mensen die morgen op de jaarmarkt zullen staan in onze stad 🏙️ is dat zeer leuk . . Hoop dat ze goed verkopen . Want deze mensen hebben het al niet gemakkelijk gehad met al de straat werken . 
Zo ik wens ieder van jullie een fijne aangename dag ook al is er regen ️, maar dat zorgt voor goede afkoeling. 
Doei 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Tinneke2  jep op naar de 28° in de schaduw.  😠👿

Ik hoop op de laatste stuiptrekking! 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Cdt24801 @Josette @Tinneke2 @fregilcy @bigMODDER en alle andere een goedemorgen. 

Hier is het weekend begonnen ben ook al opgestaan om straks met de trein mee te kunnen. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag. 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 10 mois

Hier aan de was beginnen, de soep staat al op.

Fijne zaterdag iedereen.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 10 mois

Goedenavond ,

@Josette ik ben nu een goed terrasje aan het doen op alleen en straks nog een optreden kijken 👀. Ga er eens goed van profiteren en ik kan zittend 🪑 kijken 👀 dat is ook meegenomen met een drankje 🥃. En zal niet dronken naar huis 🏠 gaan . Het is erg voor u dat weer te heet wordt . Komen binnenkort betere periodes voor jou duim ervoor . 
@patrick2 Hoop dat je je goed amuseert maar dat zal wel hè . Je moet alles nu meenemen nu het nog kan . Het is nog warm 🥵 jeetje . Heb me al 3 keer omgekleed en gedoucht. 🧼 

@fregilcy Hoop voor u dat je ook een fijne dag hebt gehad. 
Ga nu stoppen met babbelen want mijn lekker eten dat ik besteld heb is er eindelijk aangekomen het barst hier van het volk maar zeer gezellig . 😍 amuseer me wel echt eens en ben en eens rustgevend 😌 

fijne avond 

doei tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 💝

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette en alle andere. 

In Disney was het goed een kleine 22 tot 23 graden wel wat regen maar niet te koud of te heet het was er heel goed kwa temperatuur. 

Nu in de trein naar huis en volgende week weer terug maar voor 3 dagen en alleen en slapen daar. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Blij 😀 te horen dat je je amuseert hebt ik vlieg er nog even in , maar dansen ga ik niet doen hoor juist luisteren naar het optreden. Het is hier nog volle bak feest 🎉. Ga nog genieten ☺️ want dat gebeurt niet alle dagen . Ondertussen een paar kennissen gezien . Zal opletten dat ik toch niet te dronken naar huis 🏠 ga . Trakteren me op cava . Maar ga me toch inhouden . 🤣🤣🤣🤣

fijne avond tot morgen . tinneke2/wat je in hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 10 mois

@Tinneke2  hoemijk was het fijn gisterenavond!

Voor allen een fijne aondag.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 e alle andere een goedemorgen. 

Vandaag is het beetje niks doe dag denk wel ff straks de kermis op die hier in de stad staat sinds gisteren. Voor de rest niet heel veel speciaal dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 10 mois

Jeetje mijn vingers stonden gisteren fout.

De kop van de week en even minder van temp,

Succes voor de werkende onder ons.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Gisteren toch nog even samen de kermis opgegaan en daar wat gedronken en rond gelopen. daarna nog samen uit eten geweest dus hadden een hele leuke fijne dag samen. 

Voor vandaag opleiding volgen en dan begint mijn verlof en donderdag vertrek ik naar Disney terug. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 10 mois

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  en alle anderen,

goedenavond ,

@Josette het was heel leuk het weekend en goed geamuseerd. Vandaag een minder goede dag heel moe .

@patrick2 je hebt ook een leuk weekend achter de rug ik ga nu slapen , want heb hoofdpijn 🤕 morgen zal het beter gaan . Je opleiding zal wel goed gegaan hebben . En je verlof kan morgen beginnen.

alle andere een fijne nacht slaap lekker 🛌 tot morgen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 10 mois

@Tinneke2  ja zo gaat dat met velen doe je iets extra moet

je dat bekopen.

@patrick2 kan eens deugd doen de kermissfeer.

Fijne dinsdag.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@Tinneke2 opleiding gedaan en verlof is begonnen vandaag. heb wat uitgeslapen en ben net opgestaan en nu een koffie en ff wakker worden. 

@Josette ja de kermis is wel eens ff leuk om er over te gaan. Nu word het minder en minder hoor maar gewoon er ff door lopen en een cocktail drinken of zoals de zondag een etentje erbij nemen met een drankje is ook al gezellig. 

Voor vandaag de koffer pakken om donderdag te kunnen vertrekken dan is alles gereed. 

Voor nu zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 10 mois

goedemorgen,

@Josette vandaag onder de Rx foto voor eerst contrast spuit 💉 en dan onder de scanner . 
mij ga stilletjes vertrekken . 
@patrick2 een goed verlof gewenst. En veel plezier 🤩 

alle andere een fijne dag gewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Tinneke2  sterkte ermee.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 10 mois

Hoi iedereen, @Josette , @patrick2 , @Tinneke2 , @fregilcy , @bigMODDER  en alle andere regelmatige en minder regelmatige lezers en schrijvers hier ...

Straks vertrek ik voor de rest  van de week, tot zondagavond dus, naar Hasselt. Meewerken aan de EK tijdrijden (twee dagen), gevolgd door drie dagen wedstrijd op de weg. Allemaal met de racefiets uiteraard. De deelnemers hé, niet ik  😇

Wordt een zware week ... Zal blij zijn als het zondagavond zal zijn ... 😋

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 10 mois

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy @bigMODDER  En alle andere 

goedemiddag , 

ziezo de RX foto’s zijn genomen en de scanner ook 2 Foto . Nu tot de 17 de wachten op de uitslag , vind dat wel lang amai . De foto’s kan ik al bekijken maar de brief noppes, staat dat ik zo lang moet wachten en aan ze zeiden dat maar 2 uurtjes ging duren dan zou ik mijn brief en resultaten al hebben . Ha ha 😆
@Cdt24801  veel succes met je drukke agenda . Mag geen voet verzetten . Allee moet mij kalm houden . En je kent me . 😉stil zitten is niet mijn beste kant . Het is hier wat zon 🌞 en beetje wind 🌬️. Met regen en wind 💨 kan je wel overweg maar hun je een schitterend ☺️ weertje . Fijne dag allemaal en hou het hoofd koel . 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Loading...