Profil de Josette

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

samedi 1 mai 2021 03:42

De babbelhoek van mei 2021.

WelkomMei.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 4 ans

Sebiet op tijd gaan slapen. Morgen controle van de lus Oudenaarde. Da's iets verder om naartoe te bollen, en dan moet de controle nog beginnen ...

Slaapwel iedereen

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41  

en alle meelezers, een goedemorgen.

Ja watte ik heb geslapen tot nu nog nooit gebeurd. 

Geniet allemaal allemaal van het verlengde weekend voor de werkende onder ons.

Maar hou het veilig ik hou mijn hart vast voor weeral maar eens een terugval

van die stomme Corona, onze regering heeft nu al een zonnesteek

zonder de zomer.

Fijne dag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 

En alle medelezers ,

Goede Hemelvaartsdag,

Laat gaan slapen 🛌 en nu al uit de veren 🪶 plicht roept bij pluizenbol 🐕.

Terug in bed dat nooit 👎 want zonnetje komt al piepen en vogeltjes fluiten 😗 heerlijk .Als het weer maar zo blijft .Maar denk 🤔 het niet .Zal donderen in Keulen zoals ze zeggen bij ons .pff 

Gisteren was het schitterend weer geen vuiltje hier aan de lucht 🌌 lekker warm en zon 🌞. Zalig heb echt genoten in de tuin 🪴.

Alles gaat weer duurder worden na Corona , och ja ze moeten ergens het geld 💰 vandaan halen en alles mag weer @Josette zoals je zegt straks inderdaad een terug val 🪤 waar is de regering mee bezig .Ze zijn op hun hoofd  gevallen .jeetje .En dan weer van voor af aan weer nieuwe regels .Ze zouden beter eens hun verstand gebruiken even wachten tot iedereen hun prik gehad hebben .Maar ja ...

we moeten zelf het beste van maken ieder op zich .

Vandaag een voormiddag  moeder en dochter onderonsje  . Gezellig samen .

Voor de rest zie ik nog wel een wandeling 🚶‍♀️ met mijn vake en de hond 🐕 van mijn ouders dieren eten geven in de wei .

lekker koken .

fijne dag verder voor iedereen maak het gezellig hou het wel veilig als je op stap gaat .

doei 

fijne groetjes 

55C79284-C290-492E-91D0-345A7F1EB48E.jpeg

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous  een goedemorgen. 

Voor alle andere aanwezigen ook een goedemorgen. 

Vandaag niks te doen dag nog steeds in de rust stand. Moet echt even de batterij bijladen hoor dus ook vandaag ga ik gewoon kalm aan doen. 

Hier is af en toe een zonnetje te zien maar is ook weer te verwaarlozen. 

4.4K  messages

Hoi allen,

Heb mijn keuken een grondige poetsbeurt gegeven. Zelfs achter het fornuis. Dat was wel eens nodig.
Subiet ga ik verder gamen. Ben met  "Harry Potter Lego" bezig. Ik heb al de jaargangen, dus dan ben ik weer even bezig. 😁 Is wel een leuk spel, het is goed gemaakt. Voor mij is het ondertussen al weekend. Morgen maak ik de brug.

Voor iedereen nog een fijne (rust)dag.

Joery

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Anonymous amai jij bent goed bezig geweest! Chapeau.

Ik heb liggen haken hahahaha.

Speel ze ik ga richting de keuken vandaag simpel volkoren spaghetti.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 @Weer wordt maar niet beter af en toe eventjes de zon 🌞 maar al meer regen ️ gezien .Het ziet er niet naar uit dat we de komende dagen goed 👍 weer krijgen .

Al enkele donderslagen gehoord in de verte en het komt dichterbij . 
Rust maar goed uit Patje een mens geeft dat nodig als je zoveel uren klopt . Op den duur voel je dat je doet er goed aan en is gezond goede rust .
Fijne avond 😉

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 4 ans

Het weerbericht ziet er niet fraai uit voor de komende dagen .. Ik denk dat mijn regenpak danig op de proef gesteld gaat worden  tijdens mijn controleritten (en mijnen brommer gaat heel vies zijn).. En veel volk zal er wel niet meer zijn met zulk een weer ...

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Cdt24801 , jeetje Stefaan

ik heb gisteren nog een berichtje gedaan naar radio 2

ging een uurtje over de seingevers en inrichters enz.

We denken aan je maar op deze manier met die regen

dat is voor niemand aangenaam. Met en parapluutje lukt dat zeker niet.

Hou de moed erin hé.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Cdt24801 Had ik de film 🎥 niet juist geraden met mijn naam geen reactie .heb wel opgezocht .ik maar mijn best doen .

😂🤣🤣🤣🤣

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Hoi "Christine",

Ja hoor, dat is de film. Ik heb daar wel geen slechte herinneringen aan, het is gewoon dat de naam "Christine" mij altijd doet denken aan die film. Zonder meer.

Er is trouwens een beetje gelijkaardige film en daar is de hoofdrolspeler een bulldozer. Als ik mij goed herinner op een eiland, maar daar kan ik mis in zijn.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Cdt24801 Ach zo  ,jammer dat ze deze film 🎥 niet meer geven .

tegenwoordig altijd de zelfde film 🎥 vroeger waren er veel mooiere maar ja die krijg je minder en minder te zien 

Ken jammer genoeg geen van beide spijtig . 
Broem broem blinkt hij weer mooi 🤩 zal wel hè hier was het zeer goed weer .
fijne avond nog 

Groetjes Christine 😉

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Die film met de bulldozer heet "Killdozer", is uit 1974 en speelt dus inderdaad op een eiland.

Screenshot_2021-05-15 Killdozer (TV Movie 1974) - IMDb.png

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

een goedemorgen op deze vrijdag ook aan de andere binnenkomers.

Ik ga een ketel soep op het vuur zetten.

Fijne dag iedereen.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 

en alle medelezers,

goede morgen ,

De seringen staan in bloei lekker geurend ben benieuwd voor hoelang .

Eindelijk is het opgeklaard en de zon straalt hier 👈 weer met volle teugen .

We kunnen weer goede vitamines opdoen 

@patrick2  de dames kunnen weer naar buiten eens wandelen 🚶‍♀️ zullen blij zijn even met hun  snoet buiten sneuvelen 😉

@Cdt24801 Het weer was een ramp vandaag poetsen de broem broem wordt hij weer als ervoor .Prachtig blinkend ! 
Veel werk weet het met zonnetje moet dat wel lukken hè .veel plezier 🤩.

Aan alle andere fijne dag en hou je nog even aan de regels .ga jullie goed 👍 

4A654E1D-286B-4A12-BCBF-6154B0E49402.jpeg

 Doei

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous  een goedemorgen. 

Aan de nieuwkomers en de andere tribers ook een goedemorgen. 

Seffens mijn pakje ophalen bij de post en dan nog naar de dierenarts voor de woefjes hun teken pil te gaan halen. Had dit woensdag al willen doen maar is er niet van gekomen. 

Dan vandaag voor de rest niet te veel meer in de planning staan. Thuis beetje opruimen en dan is de dag ook wel weer voorbij door deze dingen te doen. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 @Heb hier 👈 heel de voormiddag in de tuin 🪴 gewerkt .Hier altijd veel werk.Vooral veel onkruid tussen de bloemen 🌹,maar vind het een leuke hobby en met een muziekje erbij beetje swingen komt het in orde 🙂 

Moet ook nog terug bij de dierenarts achter zijn inentingen 💉 elk jaar heel belangrijk..dus eerst even een afspraak maken en dan kan ik met een gerust hart 💖 verder .Kan hij er weer tegen en hopelijk 🙏 mag hij nog wat langer leven .blijven ons dierbaar .

Nog wat verder in heerlijk zonnetje buiten vertoeven en hapje eten .

wat rusten !

En dan einde dag !

fijne rust verlofdag verder !

Doei !

Pisteur confirmé

• 

6  messages

il y a 4 ans

Hoi hoi ik ben nieuw hier 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

goedemorgen ook aan de nieuwkomers en binnen springers.

Aan allen een heel fijn weekend.

Stefaan, hoop voor jou niet te veel nat uit de hemel vandaag.

Hou het veilig op de baan.

In Limburg veel wateroverlast geweest vannacht.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Olike96 @Heidi2 @david41 @Anonymous en medelezers nieuwkomers,

Ben intussen al een uurtje wakker ,maar eerst een lekker ontbijt en heerlijk 🍵 ️ naar binnen gewerkt .geeft me gesmaakt .

Nog een 4 dagen en mag achter mijn prik begin echt af te tellen nu ,ga echt blij 🙂 zijn . Ga ik eens durven de deur 🚪 uit te komen .Als ik mag .

Gisteren schitterend weer en vandaag weer bewolkt 🌫 triestig maar blijf goed gezind ,vlieg er terug in . Vannacht geen druppel 💧 regen gehad wel zwoel warm .Binnen 21 graden en dat zonder verwarming . Pff 

C938226A-24A7-487B-8740-C48A090BC28A.jpeg

lieve vrienden maak het gezellig weer of geen weer .

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous  een goedemorgen. 

Aan alle andere tribers ook een goedemorgen. 

Het is weer weekend dus dat wil zeggen de laatste twee dagen van het verlof. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Patje geniet nog van je verlof ondertussen al bijna avond hier schijnt de zon 🌞 al weer goed 👍.

wel jammer van de overstromingen in Limburg ze zijn enorm getroffen ook Ronse moest er aan geloven moestuinen liepen overstralen vol modder ,Lokeren een dak werd voor een deel weggeblazen en zo kan ik maar voort gaan . 🥲

Triestig heel erg vind ik het .

Wij mogen echt van geluk spreken bij ons gelukkig niets .Maar de het is nog niet gedaan , komt allemaal omdat ze maar blijven bouwen 🔨 overal en bomen 🌳 blijven kappen dan krijg je dat resultaat .Meer en meer huizen 🏘 zetten ze doen maar op , .dichter bijeen en sommige huizen staan te verkrotten wat zo jammer is .

Ach wat hebben wij er over te zeggen niets alleen de grote bazen .

Fijne avond en met niet op mij beetje van het weer heb de zon 🌞 nodig 😂😅
Doei 👋 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2  

Ik heb vandaag toch wat dingen gedaan. 

Heb eerst uitgeslapen tot ik hier poste 🙂 Dan erna naar de stad en dan boodschappen gedaan. Volle kar gehaald , eens in de drie maanden of zo ga ik boodschappen doen de rest doet mijn partner. 

Dan naar de Hubo geweest allemaal nieuwe internet kabels gekocht en alle vaste internet kabels vervangen thuis. Heb ook nieuwe kabel goten gehaald aangezien de oude gingen verslijten en sommige kwamen los. 

Ook die kabel goten op maat gemaakt en ertussen geplaatst. Nu zit ik met een pintje in de hand lekker rustig  beetje achter de MacBook. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Patje en dat op je laatste dagen verlof je Kan ook niet stil zitten hè . Maar ja het moet toch gedaan worden waarom niet .
En eten heb je ook nodig .

En zal je goed smaken een pintje 🍺 dat heb je zeker verdiend na al je goede werk . Ben net naar het nieuws 📰 aanzet kijken 👀 en ga nadien eten . Weer heel veel geweld met betogingen jeetje 🙄 . Tegenwoordig zie je niets anders .

Maar ga mij er niet meer druk om maken we kunnen er toch niets aan veranderen . Zegt mijn moeke .Wenen helpt niet je kan je niet alles aantrekken .ze geeft misschien 🤔 wel gelijk maar niettemin vind ik het toch allemaal heel erg . 

Heb een heel klein hartje ❤️

Fijne avond en maak het nog gezellig Santé 🍺

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

en alle meelezers, een goedemorgen.

Mooie wolken nu aan de hemel en hele malse regen is er gevallen.

Voor vanmiddag voorspellen ze hier in Limburg niet veel goeds. 

Patrick goed bezig geweest jij daar. Mag ook eens. 😋

Verder allen een fijne zondag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Olike96 @Anonymous @Heidi2 @david41 

en alle binnenkomers en binnen springers 

Een hele gezellige zondag ochtend ,

Zonnetje is komen piepen 🐁 maar voor hoe lang weet ik niet ,maar we maken het zelf wel leuk 😻

Vandaag op familie bezoek zoals elke zondag een handje helpen bij mijn ouders , kokkerellen  een soepje maken en kip met sla 🥬 en kroketten en verse appelmoes . En natuurlijk een 🍮 met heerlijke cappuccino mag niet ontbreken . 

Hele fijne dag iedereen ,

@patrick2 @laatste dag verlof geniet er nog even gretig van met je partner en je dames misschien een kleine wandeling 🚶‍♀️ als weer goed zit 😉

Doei iedereen 🙏

C35C303A-5D35-48CB-A79E-ABE1EB84492B.jpeg

4.4K  messages

il y a 4 ans

goeiemorgen allen

Subiet eens vertrekken naar de zondagsmarkt. Groenten halen voor de soep. Ik ga een verse maaltijdsoep maken. Voor de rest niet echt veel plannen. Dus niet echt veel te vertellen vandaag. 

Voor iedereen nog een fijne zondag gewenst.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Anonymous  lekker geniet ervan hier is het verse paprikasoep vandaag. 👍

@Tinneke2  denkt dat het al kerstmis is! 🙄

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen @Josette @Tinneke2 @Anonymous @Olike96 @Cdt24801 . 

Voor de andere binnenijkers ook een goedemorgen. 

@Anonymous  en @Anonymous  lekker hé verse soep en laat dat nu ook hier vandaag het geval zijn dat er verse soep is. Elke zondag is er verse soep thuis en dat doet deugd hoor lekkere kom soep. 

@Tinneke2  vandaag ja neem ik het ervan om in de zetel te zitten en straks een film te kijken of iets van een serie. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette Nee nee gewoon een lieve groet 🖖 wou eens grappig 🤣 zijn moet ook kunnen met al dat triestig nieuws 📰.en al dat vechten overal .🥲Het is de laatste tijd wel heel erg overal Zenne .

Ondertussen naar huis gekomen voelde me niet al te goed 😌 wat rustiger aan doen . 
fijne dag verder 😉

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous zal wel lekker geweest zijn vandaag doe ik ook eens niets . Nada 👎 noppes 👎 rusten .

En eens mijn maag laten rusten .
voor de rest fijne dag werd plots bij mijn ouders onwel  . Beste naar huis gegaan . 
fijne zondag 

👋 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 @Goede beslissing ga nog een dutje 😴 doen en zal me dan weer wel tip top voelen morgen kan ik er hopelijk weer tegenaan .

fijne dag Patje . 
doei 👋 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Vandaag speciaal voor onze superuser:

@Cdt24801  ja Stefaan die " de iedereen 1000 " km voor
kom op tegen **k a n k e r** begeleid heeft soms met een hele lange ij (lijden)

Met dit weer regen zon alles erop en eraan, met verdwenen pijlen, 
je moet het maar rijden op zijn prachtig machine en ja ik heb het gezien! Hij is iedere avond veilig en wel thuis gekomen, zonder die pijlen te volgen. 

Maar alle gekheid op een stokje:
chapeau voor iedereen die meegedaan heeft.
6000 pijlen.
6750 fietsers zonder de ploegen.
En de slotsom tot nu toen is al: 1.1 miljoen euro. Maar loopt nog omhoog.

Hele dikke proficiat. 

Dit liedje is voor jou:

https://youtu.be/GC5E8ie2pdM

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Hoi @Josette 

Amaj, wat een eerbetoon, ik ga er zowaar van blozen 😋

Ik ben blij dat ik het gedaan heb, maar ik ben ook blij dat het gedaan is. Het was wel zwaar, zes van de zeven dagen heel de dag op de moto, rondrijden, controleren, verbeteren, melden .... En dat in alle weersomstandigheden. Ik heb deze week meer dan 2000 km gebold op mijn Magnetic Bronze Metallic FJR paardje. Allemaal voor het goede doel 😀

En dat na een jaar zo goed als niet gebold te hebben ... Ik heb van die ene rustdag vrijdag heel hard genoten, zij maar zeker.

En dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is: helaas zijn er drie collega's minder fortuinlijk geweest, eentje zijn moto totall loss en zijn pols gebroken (omver gereden door een bestelwagen die hem niet gezien had), eentje in het hospitaal met een enkelbreuk en zijn moto beschadigd (uitgeschoven op een modderplek en in de gracht terechtgekomen), en eentje uitgegleden en in de graskant gesukkeld, maar verder gelukkig zonder veel erg. Met dank aan de weergoden die onze wegeltjes en paadjes zo lekker vuil en glibberig gemaakt hebben ...

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

en iedereen die op de koffie komt vandaag een goedemorgen.

@Cdt24801 dan maar veel rust vandaag Stefaan. Enne je moto poetsen hahahaha.

Je weet wat te doen. Die km hadden wij ook al geteld. 

Maak er allen een fijne dag van.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Anonymous @Olike96 @Heidi2 @david41 

en alle medelezers,

Goede morgen ,

Voel me nog niet volle in orde komt wel goed 👍.

Hier 👈 regent het pijpenstelen en ook al heel de nacht .Weinig geslapen .

@patrick2 Je eerste werkdag terug na je verlof de dames zullen je missen .toi toi toi .Goede werkdag . 
@Cdt24801 Rust maar goed uit en proficiat 🥳 

Ga terug wat rusten .

fijne dag allemaal als je buiten gaat hou je vast aan de takken van de bomen 🌳 😉.

Doei 👋 

4.4K  messages

Goedemorgen allemaal

Het is weer maandag. Een nieuwe werkweek. Eigenlijk ben ik wel blij dat het terug een normale volledige werkweek. Terug de normale structuur. Ik heb dat nodig.

De soep van gisteren heeft me heel goed gesmaakt. Ik heb vandaag nog een thermos mee naar het werk en dan is ze helemaal op.

Ik ben vroeg opgestaan, kon niet meer slapen. Dan heb ik maar direct koffie gemaakt. Maar hier is het nog koffie zoals vroeger, met ne filter en gemalen koffie. Ik ben niet zo voor die pads en cups. Ik heb wel een nespresso, maar dat gebruik ik niet zo vaak. Wel als er bezoek komt. 

Ik ga hier eens vertrekken.

Voor iedereen nog een fijne (werk)dag.

Groetjes

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous Dan zijn we met twee doe het ook op deze manier ben nog van de oude stempel zeggen ze bij mij thuis 🏠 

Alleen s’avonds durf ik eens een cappuccino drinken maar vandaag niet. Maag moet rustig aan doen .

Fijne werkdag . 👋 

doei 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Cdt24801 @Anonymous @Olike96 @Tinneke2  een goedemorgen. 

Alle andere binnenkijkers en de nieuwelingen ook een goedemorgen. 

Vandaag idd mijn eerste werkdag terug en volgende week maandag is het weer al verlof. 

Voor vandaag is het weer vervanging op de planning , deze week is sowieso een rare week want dat wist ik al. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Heel de dag gerust ,had het eens nodig en voel me stukken beter ,ga er dan ook eens vlug in kruipen in mijn bed . 
Hier heel de dag al geregend wordt het stilletjes aan beu .

Wordt er ook niet vrolijk van !

fijne avond nog en hou je goed 👍 

doei 👋 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Tinneke2  tja je lichaam zal zeggen, teveel is teveel.

Rusten en van harte beterschap. 

Ikke dadelijk kijken of ik morgen naar de dokter kan, zijn agenda

staat vol grrrrrrr.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette Iets verkeerd gegeten ,en mijn maag moet dus rusten .

Hoop dat het beter zal gaan .Heb al gisteren en vanmorgen medicijnen 💊 genomen voor de maag .  Blijf zeker binnen juist karton buiten gezet .En inderdaad mijn lichaam vraagt eens goed 👍 te rusten soms doe ik wat te veel .

.Bedankt voor je lieve berichtje 😘 

fijne dag 👋 

Doei 👋 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

ook aan alle binnenkomers een goedemorgen.

Het heeft goed geregend vannacht. Het grondwater moet

worden aangevuld of we zitten zonder in de zomer!

De vogeltjes piepen al, maar ik krijg het van al die duiven pfff.

Die komen als paddenstoelen uit de eieren, daar moesten ze iets aan doen.

Fijne dag iedereen, hier voormiddag een dokter bezoekje.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @Olike96 @david41 

en alle binnenkomers en nieuwelingen die hier een kijkje komen nemen .

Hartelijke Welkom op de babelhoek van @Josette .

Hier weer heel de nacht ook geregend ,rechtovereind is de brandweer 🧑‍🚒 de dakpannen op het appartement veilig aan het leggen voorlopig ,want er vliegen er gedurig af .Een auto 🚗 beschadigd . 
En weer inbraken van auto’s 🚙 bij ons geweest ze maken er tegenwoordig een sport 🏀 van .

De politie 👮‍♀️ gaat een onderzoek 🧐 starten .Na een hele reeks diefstallen .

Hoop dat ze de daders vlug te pakken krijgen jeetje .Dat is echt niet leuk voor de eigenaars van de wagen krijg dat s’morgens voor je naar je werk gaat op je brood .😱

Tot volgende week nog regen ️ en dan zou het beter weer worden we leven op hoop . 
Maar niet getreurd ,binnen gezellig wat tekenen ✍️ en klusjes stilletjes aan weer opbouwen . Nog even rustig aan doen .

Verder wens ik je een hele fijne dag 👋 

doei  👋 

564664C0-7A03-4F12-BDBE-77AF3A08AED9.jpeg

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette @Anonymous @Cdt24801 @Olike96  een goedemorgen.

Aan alle andere tribers ook een goedemorgen.

Vandaag weer terug vervanging , eigenlijk heel de week want meneer is er weer eens niet. 

Dus voor de rest niks bijzonders deze week dan gewoon werken. 

@Josette ik heb niet heel de nacht regen gezien , aangezien ik laat thuis kom. Heb trouwens ook niet veel regen gehad dus blijkbaar was het toch niet overal zoveel regen. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Meneer ruikt dat zeker dat je uit verlof bent ,wat een profiteur is dat ze zouden hem beter ontslaan jeetje 😰 

Hier is de zon eindelijk beginnen te schijnen maar wel nog frisjes blijf toch nog even binnen . 

Ben toch niet honderd 💯 precedent oké 👌 

Dus beter nog wat rustig aan doen . 
veel werk plezier Patje .

doei 😴

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en

alle anderen die een kop koffie komen halen goedemorgen, midden van de week is er!

Maak er een fijne dag van, de deze is deze week zeer rustig.

En ja België heeft gewonnen ze mogen naar de finale! 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @Olike96 

En alle binnenkomers en nieuwsgierige ,

De week gaat door midden , Zalig !

Vandaag mag ik mijn inentingen gaan halen  laat tegen de avond rond 20 u 50 eindelijk .

Voel me stukken beter !

Gisteren lag ik al om 21u 50 in bed 🛌 en goed geslapen 🛌 blijkbaar had ik dat nodig . Voel me alleszins niet meer ziek 🤧.Gelukkig maar .

Geen koorts 🤒 meer ..

wel nog even voorzichtig ⚠️ ga nog niet de grootste Jan uithangen .

Wel al kleine klusjes beginnen heb geen zittend 🪑 gat 🕳 😂

Gisteren ondanks het zonnetje toch binnen gebleven . S’avonds was het weer volle bak regen ️ en wind 💨 

Hier 👈 nog behoorlijk bewolkt 🌫 misschien 🤔 komt ze nog eens piepen mijn vriendinnetje de zon 🌞
Daarnet even buiten in de tuin 🪴 gegaan en een Mees kroop in het nestkastjes . Maakt me zo blij 😀

aha zie dat net de zon van achter de wolken verschijnt terwijl ik typ .yes .

voor al de werkende onder Have a Nice day ! 
ook voor alle medelezers.

Doei !

B4A34B0C-36B8-4D76-B852-41AC69AC6C74.gif

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Anonymous @Cdt24801 @Olike96  een goedemorgen. 

Aan iedereen die eens komt kijken ook een goedemorgen. 

Heb gisteren beslist en heb in juni twee weken verlof genomen. Had al een week staan maar ga een extra week erbij nemen. 

Dan echt eens volledig thuis , is de eerste keer zo groot verlof maar nu is het eens echt nodig. 

Misschien volgende week weer naar Vilvoorde maar dat gaan we zien. Het is nu aftellen naar het verlof aangezien ik op korte termijn beslist heb is het nu nog twee weken werken. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette Heb het niet gezien ben heel vroeg in bed 🛌 gekropen .Juist gelezen dat ze op de 9 de plaats in de finale staan .

We zullen zien of ze winnen 🏅…. 

afwachten hè Josette alles is mogelijk . 

Hele fijne groeten 🖖 

doei  👋 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@patrick2 groot gelijk, je MOET meer aan jezelf denken.

Je leeft nu niet later. 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette  

Inderdaad ik leef nu en ik leef om te leven en ik werk om te leven , ik leef niet om te werken hé. 

En het zal deugd doen dat verlof en heb ze al gezegd die twee weken hoef je me niks te komen vragen nu zijn die echt voor mezelf. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Inderdaad Patje .Eens alles voor Jezelf doen .Je bent  al ijverig genoeg voor een ander eens jouw beurt en genieten Jandorie   🤬.

Oei mag hier 👈 zeker niet 🙅‍♀️ Vloeken 🤪.

Gewoon doen waar jij eens zin in hebt geef U groot gelijk .

Profiteer ook maar eens van JOUW verlof dik en Goed verdient . Binnen kort . Fijne dag .

Zit met een goede verkoudheid  .jeetje 

Doei 👋 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 4 ans

Ik kijk en luister al twintig jaar niet meer naar dat "songfestival" (laat die "Euro" maar weg als ge naar de deelnemende landen kijkt) ...

Eén groot politiek gekonkelfoes en de muziek trekt ook op niks.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Cdt24801  Vind er ook niets aan en het Belgisch liedje 🎵 vind ik om goed bij een van in slaap 💤 te vallen . Wie het meeste betaalt die wint en dat zal niet België 🇧🇪 zijn die hebben al te veel aan andere dingen uit gegeven .

Kom net thuis 🏠 van mijn inenting  💉 een half uur moeten blijven onder toezicht van een verpleegster 👩‍⚕️ en waren super 😀 vriendelijk 🤗.

Afwachten wat het vannacht wordt of morgen .Hopelijk alles okidoki 👌 

Drie plakkertjes op mijn volgende vaccinatie papier gekregen dan weten de de volgende die mij moeten vaccineren wat ze moeten doen .

Ben er gerust in veel uitleg gekregen...Maar zijn toch voorzichtig .

fijne avond doei 👋 .

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Tinneke2 

Een halfuur moeten blijven en drie plakkers op uw kaart? Dan was er toch iets aan de hand ...

Normaal moet je maar een kwartier blijven, en op mijn kaart zit maar één plakkertje, met daarop het lotnummer van mijn spuit ..

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Cdt24801 Ben heel allergisch daarom langer blijven en constant gecontroleerd mijn bloeddruk. Inderdaad er waren een paar problemen maar nu het het al beter met mij . Straks bij de dokter 👨‍⚕️ in het centrum nog eens op controle . Fijne dag 👋 

Loading...