Hallo Iedereen, T' is zaterdag, begin van het weekend . Blij dat het met ieder goed gaat, elk zijn bezigheden. De vrouw kuist en strijkt, ja en de man kijkt hoe ze het doet, of moet helpen hand doeken plooien enz. zoals hier bij ons. Meest gaat het zo; het Leven is van alles wat. Ik ben n iet van de jongste meer, ik zit nu tussen 70 en 80 iets dichter bij 80 dan 70 niet veel maar allee zo weet je weer iets meer.
de dagen zijn er om van te genieten als we kunnen , ik werkte ook veel weekends door,
het verwonderlijk als je nadenkt hoeveel mensen in het weekend ook moeten doorwerken; maar liever een job dan geen job zei ik altijd . Zolang we een beetje gezond zijn en er nog een lach bij kan
mogen we toch niet klagen. ieder dus een prachtig weekend gewenst. en ik ben blij dat jullie mij ertussen laten. DANK JULLIE WEL
@Josette@patrick2@Cdt24801 en alle andere Ben net thuis 🏠 van bij mijn ouders en heb een prachtig foto kunnen maken van een regenboog 🌈 .
@fregilcy Dat zal lekker geweest zijn kan je maar gesmaakt hebben de aardbeien 🍓 taart 🎂. iedereen nog een fijne avond gewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.
Wat een idee ook om mij na te **bleep** ... je weet toch dat dat nooit een goed idee is ... 😈
EDIT: die bleep verbergt " a p e n". Dat is er wel een beetje over vind ik ...
Ik heb wel een website met goede tips voor oefeningen gevonden. Er zijn heel veel van die websites met filmpjes, dus je kan er makkelijk zelf eentje vinden naar uw smaak.
Ik heb de filmpjes van deze website gevolgd om een en ander te verhelpen.
@Josette Mooi 🤩 hè er was een dubbele regenboog 🌈 je ziet het een klein beetje 🤏 bovenaan
hier kan je het beter zien . Jammer dat mijn vake het niet meer ziet . Stond in de regen ☔️ en het was zeer koud 🥶. Oei @Josette nu heb je ook verschot , jeetje 😰 verzorg je goed hè 😮💨. Rustig aan doen . We worden allemaal wat ouder en dan moeten we wat op letten , wat we doen 😉.
@patrick2 uw nachtje zit er al weeral op . Zal vlug gaan deze week goede nachtrust.
@Cdt24801 Het komt allemaal wel weer in orde , blijven rustig aan doen . En straks ben je weer helemaal tip top in orde . Duurt lang 6 weken . Wees maar die weken zeer voorzichtig. Nog veel beterschap.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Wees maar gerust, ik verzorg mijne rug wel. Heb gelezen (en gecheckt bij meneer doktoor): het ergste dat je kan doen is in de zetel of in uw bed gaan liggen rusten. Om "het verschot" te verhelpen moet je vooral veel bewegen. Uiteraard op de juiste manier en met beleid. Vandaar die link met voorbeelden van gepaste rugoefeningen 😉
Net gebeld en heb de job gekregen waar ik voor gesolliciteerd heb. Per wanneer ik overstap is nog niet geweten , dat word onderling besproken door de leidinggevende. Maar goed dat komt wel in orde.
@patrick2 Proficiat 🙌 ben blij voor jou . Eindelijk heb je er wel al die jaren goed je best voor gedaan en dat weten ze uiteraard ook . Goed gesolliciteerd. ze zullen het wel nu vlug bespreken goed 👍 voor iedereen en ook voor jou dan is iedereen tevreden . 😊 fijne nachtdienst . Kan je met een gerust hart aan beginnen de laatste loodjes tot je nieuwe job . Fijne groetjes 👋 tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ga het niet beter kunnen treffen zijn mooie uren van 10 tot 18 uur en geen nachten meer. De weekenden weer gewoon thuis en meer tijd voor mijn privé. Ook zien mijn partner en ik elkaar weer gewoon zoals nu niet het geval is.
Aan iedereen een goede namiddag; wat goed Patrick2 , Proficiat met de nieuwe job @Josette, ik lees veel rug pijntjes, goed op letten in dit weer de onderrug goed warm houden, S' avonds een heel warme kompres, kan veel deugd doen. maar ja de aprilse grillen werken op veel verschillende manieren.
@Tinneke2 aftellen naar verlof toe wat kan dat goed doen. verlof is een een beetje een toverwoord , precies of alles lukt dan beter, vind ge niet?
Maar zolang het zo koud blijft met die wind, is het ook verlangen naar iets warmer weer , niet veel warmer maar toch wat warmer . en zo zien we allemaal uit naar iets, wat ons telkens weer moed heeft om de dag verder te gaan , T is zo weer avond, en kunnen we weer genieten in onze zachte zetel.
ik wens jullie allen het beste voor vandaag en een mooie rustige avond, groetjes .
@Josette Het is echt koud , maar ze geven beter weer , .Goed dat het al beter met je gaat. Heb een kleine verkoudheid, verzorg mij goed 👍. Dus dat gaat ook vlug over gaan . @patrick2 Dat zijn mooie uren en zeker leuk 🥰 voor jouw partner en jouw dochters , meer kunnen genieten ☺️ wat een verschil zal het zijn . Het zal een leuke nieuwe aanpassing zijn en zoals we je kennen zal je vlug met alles weg zijn . Geniet binnenkort maar eerst eens 👍 goed van je verlof . je kan de dagen beginnen aftellen …
@fregilcy Verlang nu wel naar wat warmer weer ben de regen ☔️ en de wind 💨 meer dan zat . Denk 🤔 dat iedereen wel meer buiten wil komen . Velen zijn slecht gehumeurd en dat is zeker te voelen door dat ze niet buiten kunnen .
Fijne Dinsdag
hallo iedereen, wat fijn als de mensen gelukkig zijn, nieuwe job meer tijd thuis bij de man of vrouw met de kinderen, ja het geluk ligt in kleine dingen en verlangend naar het mooie, zoals verlof Disney world, ja zo gaat het he, ik bak nu wat pannenkoeken, met wat lekker stroop of suiker , met koffie, zie zo krijg ik weer al mijn punten . een Chinese spreuk zegt, je kunt er niets aan doen dat de vogels met zorgen over je hoofd vliegen , maar je kunt er wel voor zorgen dat ze op je hoofd geen nest bouwen. en dat is toch ook waar he. allen nog een fijne dag gewenst en hopelijk schijnt morgen de zon en anders krijgen de planten weer water . daaag
@Josette Het zou wel leuk zijn mocht ze het eens doen @fregilcy want zo is het soms moeilijk te lezen alles na elkaar . @fregilcy Kijk eens naar ons voorbeelden en lees ook eens de teksten goed want soms verwar je ons met elkaar . Niet slecht bedoeld , je bent hier echt welkom 🤗. Veel goed weer zoals beloofd is er steeds nog niet hier regen ⛈️ buien nada 👎 Zon 🌞.
@patrick2 Het zal vliegen die tijd zeker als je werkt , dan ben je bezig en zonder je het weet mag je je valies pakken 😉. Moet mijn boodschappen doen verkouden 🤧 of niet .
fijne dag 👋
Tot nu toe wel ja idd werk ik in de nacht. Maar er gaat verandering komen met een nieuwe functie , assistent ploegbaas , en dat in de dag diensten van 10 tot 18 uur.
Nu ben ik planner binnen de firma maar in de privé zien we elkaar bijna nooit en geen weekenden meer samen dus heb ik besloten te veranderen. Maar deze verandering is wel binnen de firma aangezien ik er wel graag werk.
Zoals je ook ziet aan mijn posten @fregilcy maak ik de teksten uit elkaar , verschillende alinea's. Het is dat @Josette moeite er mee heeft om zulke lange teksten aan elkaar te lezen.
Vandaar dat ze ons ooit eens gevraagd heeft om de teksten niet te veel onder elkaar te plaatsen. En we proberen ons daaraan te houden 🙂
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen,
@Josette ben al vroeg op en begonnen met de was 🧺 en poetsen boven . Straks naar de 🪴 winkel . 🏬
Daarna strijken en dat zal het zijn voor vandaag Doe niet alles in één keer .
@patrick2 Jouw weekend is al begonnen .
voor alle andere een fijne zaterdag gewenst.
0
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
il y a 1 an
Hallo Iedereen, T' is zaterdag, begin van het weekend . Blij dat het met ieder goed gaat, elk zijn bezigheden. De vrouw kuist en strijkt, ja en de man kijkt hoe ze het doet, of moet helpen hand doeken plooien enz. zoals hier bij ons. Meest gaat het zo; het Leven is van alles wat. Ik ben n iet van de jongste meer, ik zit nu tussen 70 en 80 iets dichter bij 80 dan 70 niet veel maar allee zo weet je weer iets meer.
de dagen zijn er om van te genieten als we kunnen , ik werkte ook veel weekends door,
het verwonderlijk als je nadenkt hoeveel mensen in het weekend ook moeten doorwerken; maar liever een job dan geen job zei ik altijd . Zolang we een beetje gezond zijn en er nog een lach bij kan
mogen we toch niet klagen. ieder dus een prachtig weekend gewenst. en ik ben blij dat jullie mij ertussen laten. DANK JULLIE WEL
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Aan allen een fijne zondag.
@fregilcy iedereen is van harte welkom hier in de babbelhoek.
0
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
il y a 1 an
goede vrolijke zondag aan ieder. ik ben bezig een aardbeien taart te maken voor deze namiddag bij de koffie, met een toefke slagroom erop mmm lekker .
ze zeggen dat het slecht is voor de lijn maar aan onze ouderdom komt niet zo nauw meer zekerst.
zoals ik dacht zijn veel mensen teleurgesteld in de kerken net als ik. bedankt voor jullie antwoorden
vr.gr.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere Ben net thuis 🏠 van bij mijn ouders en heb een prachtig foto kunnen maken van een regenboog 🌈 .
@fregilcy Dat zal lekker geweest zijn kan je maar gesmaakt hebben de aardbeien 🍓 taart 🎂. iedereen nog een fijne avond gewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 wauw Tinneke heel mooi. Wij noemen het kermis in de hel
als het regent en de zon schijnt.
De kop van de weer is er weeral.
@Cdt24801 en Stefaan is het aan het beteren?
Iedereen een fijne maandag.
3
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere
@Josette Mooi 🤩 hè er was een dubbele regenboog 🌈 je ziet het een klein beetje 🤏 bovenaan
hier kan je het beter zien . Jammer dat mijn vake het niet meer ziet . Stond in de regen ☔️ en het was zeer koud 🥶.
Oei @Josette nu heb je ook verschot , jeetje 😰 verzorg je goed hè 😮💨. Rustig aan doen . We worden allemaal wat ouder en dan moeten we wat op letten , wat we doen 😉.
@patrick2 uw nachtje zit er al weeral op . Zal vlug gaan deze week goede nachtrust.
@Cdt24801 Het komt allemaal wel weer in orde , blijven rustig aan doen . En straks ben je weer helemaal tip top in orde . Duurt lang 6 weken . Wees maar die weken zeer voorzichtig. Nog veel beterschap.
1
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
@Cdt24801 mercikes,
het lukt me vrij goed hoor.
6
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
il y a 1 an
Aan iedereen een goede namiddag; wat goed Patrick2 , Proficiat met de nieuwe job @Josette , ik lees veel rug pijntjes, goed op letten in dit weer de onderrug goed warm houden, S' avonds een heel warme kompres, kan veel deugd doen. maar ja de aprilse grillen werken op veel verschillende manieren.
@Tinneke2 aftellen naar verlof toe wat kan dat goed doen. verlof is een een beetje een toverwoord , precies of alles lukt dan beter, vind ge niet?
Maar zolang het zo koud blijft met die wind, is het ook verlangen naar iets warmer weer , niet veel warmer maar toch wat warmer . en zo zien we allemaal uit naar iets, wat ons telkens weer moed heeft om de dag verder te gaan , T is zo weer avond, en kunnen we weer genieten in onze zachte zetel.
ik wens jullie allen het beste voor vandaag en een mooie rustige avond, groetjes .
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Het gaat al beter gelukkig maar!
@patrick2 wauw wat een verschil van uren. Fan kan je bijna iedere dag uitslapen, hahaha.
Hier is het net 0° buiten.
Fijne dag iedereen.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere die meelezen ,
@Josette Het is echt koud , maar ze geven beter weer , .Goed dat het al beter met je gaat. Heb een kleine verkoudheid, verzorg mij goed 👍. Dus dat gaat ook vlug over gaan .
@patrick2 Dat zijn mooie uren en zeker leuk 🥰 voor jouw partner en jouw dochters , meer kunnen genieten ☺️ wat een verschil zal het zijn . Het zal een leuke nieuwe aanpassing zijn en zoals we je kennen zal je vlug met alles weg zijn . Geniet binnenkort maar eerst eens 👍 goed van je verlof . je kan de dagen beginnen aftellen …
@fregilcy Verlang nu wel naar wat warmer weer ben de regen ☔️ en de wind 💨 meer dan zat . Denk 🤔 dat iedereen wel meer buiten wil komen . Velen zijn slecht gehumeurd en dat is zeker te voelen door dat ze niet buiten kunnen .
Fijne Dinsdag
1
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801@Tinneke2 en aan eenieder
hallo iedereen, wat fijn als de mensen gelukkig zijn, nieuwe job meer tijd thuis bij de man of vrouw met de kinderen, ja het geluk ligt in kleine dingen en verlangend naar het mooie, zoals verlof Disney world, ja zo gaat het he, ik bak nu wat pannenkoeken, met wat lekker stroop of suiker , met koffie, zie zo krijg ik weer al mijn punten . een Chinese spreuk zegt, je kunt er niets aan doen dat de vogels met zorgen over je hoofd vliegen , maar je kunt er wel voor zorgen dat ze op je hoofd geen nest bouwen. en dat is toch ook waar he. allen nog een fijne dag gewenst en hopelijk schijnt morgen de zon en anders krijgen de planten weer water . daaag
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
Midden van de week.
@fregilcy wil je er nog even aan denken je teksten niet eindeloos aan elkaar te typen? Dank je wel.
Iedereen een fijne woensdag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere die hier binnenkomen en iets neerpennen,
Goedemorgen ,
@Josette Het zou wel leuk zijn mocht ze het eens doen @fregilcy want zo is het soms moeilijk te lezen alles na elkaar .
@fregilcy Kijk eens naar ons voorbeelden en lees ook eens de teksten goed want soms verwar je ons met elkaar . Niet slecht bedoeld , je bent hier echt welkom 🤗.
Veel goed weer zoals beloofd is er steeds nog niet hier regen ⛈️ buien nada 👎 Zon 🌞.
@patrick2 Het zal vliegen die tijd zeker als je werkt , dan ben je bezig en zonder je het weet mag je je valies pakken 😉.
Moet mijn boodschappen doen verkouden 🤧 of niet .
fijne dag 👋
3
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
@patrick2 dank je maar ikke niet alleen hoor.
@fregilcy bedankt en niets te sorryen,
Hier is het kapperstijd.
Maak er een fijne donderdag van.
3