Profil de Josette

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

lundi 1 avril 2024 04:17

De babbelhoek voor de maand april.

April.jpg

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 1 an

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere 

Goedemorgen,

@Josette  ben al vroeg op en begonnen met de was 🧺 en poetsen boven . Straks naar de 🪴 winkel . 🏬 

Daarna strijken en dat zal het zijn voor vandaag Doe niet alles in één keer .

@patrick2  Jouw weekend is al begonnen .

voor alle andere een fijne zaterdag gewenst.

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Apprenti guérisseur

• 

225  messages

il y a 1 an

Hallo Iedereen,  T' is zaterdag, begin van het weekend .      Blij dat het met ieder goed gaat, elk zijn bezigheden.      De vrouw kuist en strijkt,     ja en de man kijkt hoe ze het doet,      of moet helpen hand doeken plooien enz. zoals hier bij ons.      Meest gaat het zo;      het Leven is van alles wat.        Ik ben n iet van de jongste meer,   ik zit nu tussen 70 en 80     iets dichter bij 80 dan 70 niet veel maar allee zo weet je weer iets meer.     

de dagen zijn er om van te genieten als we kunnen ,   ik werkte ook veel weekends door, 

het verwonderlijk als je nadenkt hoeveel mensen in het weekend ook moeten doorwerken;  maar liever een job dan geen job zei ik altijd .     Zolang we een beetje gezond zijn        en er nog een lach  bij kan 

mogen we toch niet klagen.  ieder dus een prachtig weekend gewenst.  en ik ben blij dat jullie  mij ertussen laten. DANK JULLIE WEL

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 1 an

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

Aan allen een fijne zondag.

@fregilcy iedereen is van harte welkom hier in de babbelhoek.

Apprenti guérisseur

• 

225  messages

il y a 1 an

goede vrolijke zondag aan ieder.  ik ben bezig een  aardbeien taart te maken voor deze namiddag bij de koffie, met een toefke slagroom erop mmm lekker . 

ze zeggen dat het slecht is voor de lijn maar aan onze ouderdom komt niet zo nauw meer zekerst. 

zoals ik dacht zijn veel mensen teleurgesteld in de kerken net als ik.     bedankt voor jullie antwoorden  

vr.gr.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@fregilcy  verse room is heel goed voor te lage bloeddruk.

Zo houd ik hem op hoogte.

Lekker hier is het kersenvlaai vandaag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 1 an

@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere Ben net thuis 🏠 van bij mijn ouders en heb een prachtig foto kunnen maken van een regenboog 🌈 .

IMG_0780.jpeg

@fregilcy Dat zal lekker geweest zijn kan je maar gesmaakt hebben de aardbeien 🍓 taart 🎂.  iedereen nog een fijne avond gewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 1 an

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

@Tinneke2 wauw Tinneke heel mooi. Wij noemen het kermis in de hel

als het regent en de zon schijnt.

De kop van de weer is er weeral.

@Cdt24801  en Stefaan is het aan het beteren?

Iedereen een fijne maandag.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Yep, gaat al beter, @Josette 

Nog niet helemaal OK, maar kan al met de auto rijden, bukken gaat stillekesaan beter, voel het nog wel allemaal, maar de "pijn" is draaglijk.

Heb gelezen dat dit tot 6 weken kan duren, maar zolang hoop ik er niet over te doen ... 🙄

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Cdt24801  blijven spuiten!

Ik heb je nageaapt vanmorgen, ojeeeeeeeeeeeeeee.

Stond recht en bingo. Gelukkig niet zo erg als vorige keer.

Weet je het is echt de oude dag aan het worden.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Oepsie @Josette , dat is geen goed nieuws ....

Wat een idee ook om mij na te **bleep** ... je weet toch dat dat nooit een goed idee is ... 😈

EDIT: die bleep verbergt " a p e n". Dat is er wel een beetje over vind ik ...

Ik heb wel een website met goede tips voor oefeningen gevonden. Er zijn heel veel van die websites met filmpjes, dus je kan er makkelijk zelf eentje vinden naar uw smaak.

Ik heb de filmpjes van deze website gevolgd om een en ander te verhelpen.

Snelle beterschap gewenst hé 😉

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 1 an

@Josette @patrick2 @Cdt24801  en alle andere 

@Josette Mooi 🤩 hè er was een dubbele regenboog 🌈 je ziet het een klein beetje 🤏 bovenaan 

IMG_0779.jpeg

 hier kan je het beter zien . Jammer dat mijn vake het niet meer ziet . Stond in de regen ️ en het was zeer koud 🥶. 
Oei @Josette  nu heb je ook verschot , jeetje 😰 verzorg je goed hè 😮💨. Rustig aan doen . We worden allemaal wat ouder en dan moeten we wat op letten , wat we doen 😉.

@patrick2 uw nachtje zit er al weeral op . Zal vlug gaan deze week goede nachtrust.

@Cdt24801 Het komt allemaal wel weer in orde , blijven rustig aan doen . En straks ben je weer helemaal tip top in orde . Duurt lang 6 weken . Wees maar die weken zeer voorzichtig. Nog veel beterschap.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Mooie dubbele regenboog @Tinneke2  👍

Wees maar gerust, ik verzorg mijne rug wel. Heb gelezen (en gecheckt bij meneer doktoor): het ergste dat je kan doen is in de zetel of in uw bed gaan liggen rusten. Om "het verschot" te verhelpen moet je vooral veel bewegen. Uiteraard op de juiste manier en met beleid. Vandaar die link met voorbeelden van gepaste rugoefeningen 😉

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 1 an

@Cdt24801 mercikes, 

het lukt me vrij goed hoor.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere een goedemiddag. 

@Josette beterschap en verzorg je goed. 

@Tinneke2 klopt de eerste zit er weer op nu aftellen naar volgende week dan begint mijn verlof op 30 April. 

Voor nu ff wakker worden en een koffie er bij en zeg ik allen een fijne dag verder.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 

Net gebeld en heb de job gekregen waar ik voor gesolliciteerd heb. Per wanneer ik overstap is nog niet geweten , dat word onderling besproken door de leidinggevende. Maar goed dat komt wel in orde. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Proficiat 🙌 ben blij voor jou . Eindelijk heb je er wel al die jaren goed je best voor gedaan en dat weten ze uiteraard ook . Goed gesolliciteerd. 
ze zullen het wel nu vlug bespreken goed 👍 voor iedereen en ook voor jou dan is iedereen tevreden . 😊 fijne nachtdienst . Kan je met een gerust hart aan beginnen de laatste loodjes tot je nieuwe job . Fijne groetjes 👋 tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@patrick2  Een hele dikke proficiat.

Hoop dan ook dat alles je bevalt als het zover is.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette 

Dank je wel ! 

@Josette 

Ga het niet beter kunnen treffen zijn mooie uren van 10 tot 18 uur en geen nachten meer. De weekenden weer gewoon thuis en meer tijd voor mijn privé. Ook zien mijn partner en ik elkaar weer gewoon zoals nu niet het geval is. 

Apprenti guérisseur

• 

225  messages

il y a 1 an

Aan iedereen een goede namiddag;    wat goed Patrick2 , Proficiat met de nieuwe job  @Josette ,  ik lees veel rug  pijntjes,  goed op letten in dit weer de onderrug goed warm houden,         S' avonds een heel warme kompres, kan veel deugd doen.     maar ja de aprilse grillen  werken op veel verschillende manieren.

@Tinneke2 aftellen naar verlof toe wat kan dat goed doen. verlof is een een beetje een toverwoord , precies of alles lukt dan beter, vind ge niet? 

Maar zolang het zo koud blijft met die wind,  is het ook verlangen naar iets warmer weer ,  niet veel warmer maar toch wat warmer . en zo zien we allemaal uit naar iets,  wat ons telkens weer moed heeft om de dag verder te gaan ,  T is zo weer avond, en kunnen we weer genieten in onze zachte zetel. 

ik wens jullie allen het beste voor vandaag en een mooie rustige avond,  groetjes . 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 1 an

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.

Het gaat al beter gelukkig maar!

@patrick2 wauw wat een verschil van uren. Fan kan je bijna iedere dag uitslapen, hahaha.

Hier is het net 0° buiten.

Fijne dag iedereen. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 1 an

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere die meelezen ,

@Josette Het is echt koud , maar ze geven beter weer , .Goed dat het al beter met je gaat. Heb een kleine verkoudheid, verzorg mij goed 👍. Dus dat gaat ook vlug over gaan . 
@patrick2 Dat zijn mooie uren en zeker leuk 🥰 voor jouw partner en jouw dochters , meer kunnen genieten ☺️ wat een verschil zal het zijn . Het zal een leuke nieuwe  aanpassing zijn  en zoals we je kennen zal je vlug met alles weg zijn . Geniet binnenkort maar eerst eens 👍 goed van je verlof . je kan de dagen beginnen aftellen …

@fregilcy Verlang nu wel naar wat warmer weer ben de regen ️ en de wind 💨 meer dan zat . Denk 🤔 dat iedereen wel meer buiten wil komen . Velen zijn slecht gehumeurd en dat is zeker te voelen door dat ze niet buiten kunnen .

Fijne Dinsdag 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere een goedemiddag. 

@Tinneke2 en @Josette ja die uren zijn perfect heerlijke uren. Daar zul je mij niet over horen klagen hoor. 

@Tinneke2 ben al ff aan het aftellen naar mijn verlof + de reis naar Disney. Maar deze week nog en dan zondag en maandag nog en dan begint het verlof. 

Voor nu ff wakker worden en mijn koffie drinken en zeg ik allen een fijne dag verder.

Apprenti guérisseur

• 

225  messages

il y a 1 an

@Josette @patrick2 @Cdt24801@Tinneke2  en aan  eenieder

hallo iedereen,  wat fijn als de mensen gelukkig zijn,    nieuwe job meer tijd thuis bij de man of vrouw met de kinderen,     ja het geluk ligt in kleine dingen en verlangend naar het mooie, zoals verlof Disney world, ja zo gaat het he,   ik bak nu wat pannenkoeken,   met wat lekker stroop of suiker ,  met koffie,  zie zo krijg ik weer al mijn punten .   een Chinese spreuk zegt,     je kunt er niets aan doen dat de vogels met zorgen over je hoofd vliegen ,       maar je kunt er wel voor zorgen dat ze op je hoofd geen nest bouwen.     en dat is toch ook waar he.     allen nog een fijne dag gewenst      en hopelijk schijnt morgen de zon      en anders krijgen de planten weer water . daaag 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 1 an

en alle anderen  die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.

Midden van de week.

@fregilcy  wil je er nog even aan denken je teksten niet eindeloos aan elkaar te typen? Dank je wel.

Iedereen een fijne woensdag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 1 an

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere die hier binnenkomen en iets neerpennen,

Goedemorgen ,

@Josette Het zou wel leuk zijn mocht ze het eens doen @fregilcy  want zo is het soms moeilijk te lezen alles na elkaar . 
@fregilcy  Kijk eens naar ons voorbeelden en lees ook eens de teksten goed want soms verwar je ons met elkaar . Niet slecht bedoeld , je bent hier echt welkom 🤗
Veel goed weer zoals beloofd is er steeds nog niet hier regen ️ buien nada 👎 Zon 🌞.

@patrick2 Het zal vliegen die tijd zeker als je werkt , dan ben je bezig en zonder je het weet mag je je valies pakken 😉
Moet mijn boodschappen doen verkouden 🤧 of niet .

fijne dag 👋 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.

net wakker dus nu ff een koffie en wakker worden. 

Het is weer de helt van de week dat wil zeggen dat ik bijna mijn laatste nacht ga doen enkel vandaag en morgen nog. Dan is het weekend. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag nog verder.

Apprenti guérisseur

• 

225  messages

@Josette  sorry ,   k' zal beter mijn best doen , beloofd . 

inderdaad ik begreep soms niet goed wie wie was en omgekeerd,   

nu begint het beter te gaan sorry.

patrick2,         en als ik het goed heb,                 ben jij de nacht werker.              sorry voor de verwarring. 

dus ik zal in t' vervolg beter opletten. 

Dus groetjes aan iedereen.   

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@fregilcy 

Tot nu toe wel ja idd werk ik in de nacht. Maar er gaat verandering komen met een nieuwe functie , assistent ploegbaas , en dat in de dag diensten van 10 tot 18 uur.

Nu ben ik planner binnen de firma maar in de privé zien we elkaar bijna nooit en geen weekenden meer samen dus heb ik besloten te veranderen. Maar deze verandering is wel binnen de firma aangezien ik er wel graag werk.

Zoals je ook ziet aan mijn posten @fregilcy maak ik de teksten uit elkaar , verschillende alinea's. Het is dat @Josette moeite er mee heeft om zulke lange teksten aan elkaar te lezen. 

Vandaar dat ze ons ooit eens gevraagd heeft om de teksten niet te veel onder elkaar te plaatsen. En we proberen ons daaraan te houden 🙂 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 1 an

en alle anderen  die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.

@patrick2 dank je maar ikke niet alleen hoor.

@fregilcy bedankt en niets te sorryen,

Hier is het kapperstijd. 

Maak er een fijne donderdag van.

Apprenti guérisseur

• 

225  messages

Hallo iedereen,   een fijne donderdag,         voor  mij   boodschappen  dag   

samen met de vrouw , natuurlijk.     anders koop ik veel te veel;        lekkere dingen.     

niet dat zij geen goede dingen koopt.      maar ik hou van snoepen ,   🍦

soms krijg ik haar mee ,         anders zegt ze ,     genoeg gesnoept.   🍮

wat zal het zijn vandaag ,        spannend 😛

groetjes aan iedereen 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @fregilcy @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.

@Josette hebben ze je weer Miss België gemaakt bij de kapper 😉 dus het zit weer goed. 

@Tinneke2 idd weer donderdag dus de laatste nacht en dan weekend. Dan aftellen want zijn het er nog maar twee en dan begint het verlof.

@fregilcy en de kar vol snoep gegooid .... Moet niet enkel eten halen hé mag ook wel eens wat om te snoepen in de kar liggen. 

Voor de rest niks te vermelden dus ik zeg een fijne dag allen.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@fregilcy  volgens mij snoepen de meeste mannen, 

hier woont er ook zo eentje.

@patrick2 dank je maar helaas zal dat nooit niet lukken.

Loading...