Het weekend is begonnen dus voor vandaag ook niet veel doen niks gepland gewoon dit weekend thuis bij de dochters.
@Tinneke2 zou toch maar beginnen rustig aan te doen want straks was het nog een laatste keer dat je iets kon doen voor je moet blijven zitten met je knie.
@patrick2 De kabouters gaan het wel niet bij mij komen doen hoor en aangezien ik naar boven moet , voor te slapen 🛌 is het ook niet evident . En ik pas een scanner mag nemen pas de 10 september omdat ik zo lang moet wachten op een afspraak. Zal me ook geen goed doen . En rusten doe ik wel tussendoor. En heb nog een drukke agenda volgende week . @Cdt24801 Dat wordt terug een drukke agenda .
Alle andere een fijne zaterdag gewenst tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 11 mois
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
Hier nog een die zich belabbert voelt!
De keel voelt niet goed aan.
Dus word gorgelen met zoutwater.
De warmte duurt te lang.
@Cdt24801 Stefaan doe voorzichtig.
Fijne zaterdag.
1
Cdt24801
Ervaren verkenner
•
7.2K messages
il y a 11 mois
Verzorg u maar goed, @Josette, dat is heel voornaam 😉
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 11 mois
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
Goedemiddag
@Josette Veel beterschap gewenst .
@patrick2 De kabouters gaan het wel niet bij mij komen doen hoor en aangezien ik naar boven moet , voor te slapen 🛌 is het ook niet evident . En ik pas een scanner mag nemen pas de 10 september omdat ik zo lang moet wachten op een afspraak. Zal me ook geen goed doen . En rusten doe ik wel tussendoor. En heb nog een drukke agenda volgende week .
@Cdt24801 Dat wordt terug een drukke agenda .
Alle andere een fijne zaterdag gewenst tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
0