@Josette klopt doet well deugd even geen geroezemoes en niets doen .
@patrick2 Hier 👈 is het volle zon 🌞 deze vroege morgen heerlijk , een wandeling 🚶♀️ zal mij ook eens 👍 goed doen en zeker ontspannen na de 🤶. Werk ze nog
alle andere fijne dag 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette geeft me ook deugd gedaan en een geluk dat ik nog een wandeling 🚶 gemaakt heb , want nu volop aan het regenen ☔️ bij ons . Ben al naar de winkel 🏬 geweest voor mijn zusje . @patrick2@Cdt24801 voor de rest niet veel te doen vandaag wat rustig aan doen . Fijne vrijdag allen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette als het niet beter wordt zal ik nog eens een test doen. Maar voor nu valt het mee en zet het niet echt door. Mijn collega wel die heeft corona heeft die gisteren gezegd.
@Josette heb niet veel geslapen en lk uur van de klok ⏰ gezien om 4 u opgestaan en een machine laten draaien en daarna nog eentje .
Stilletjes aan komt de zon 🌞 hier al te voorschijn . Wordt een mooie dag , ga terug even wandelen 🚶. Hoofdje leegmaken ,van al het droevig nieuws 🗞️ dat in gekregen heb . ik kom er wel weer door . Fijne dag 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette@patrick2 dat hoop ik ook in de streek van bij mijn ouders hebben ze jongeren bevoegd omdat ze aan het oefenen waren met vuurwerk blijkbaar zijn er toch die niet kunnen luisteren . 👂
En met dit weer is het toch duidelijk gevaarlijk en zeker voor alle dieren . Honden 🐕 🦢…
En wie niet horen 👂 wil zal moeten voelen want het mag in heel Vlaanderen niet en op vele plaatsen nog verboden . 🚫 de wind 💨 is hier aan het razen over de streek .
de laatste dag maken we het gezellig tot en met groetjes tinneke2wat je in je hard draagt geraak je nooit meer kwijt.
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere medelezers
Goedemorgen,
@Josette klopt doet well deugd even geen geroezemoes en niets doen .
@patrick2 Hier 👈 is het volle zon 🌞 deze vroege morgen heerlijk , een wandeling 🚶♀️ zal mij ook eens 👍 goed doen en zeker ontspannen na de 🤶. Werk ze nog
alle andere fijne dag 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven een goedemorgen.
@patrick2 toch maar op tijd een test doen.
Beterschap.
@Cdt24801 ze waren heerlijk. Maar aan de kilo's moet ook gedacht worden hé.
@Tinneke2 kan deugd doen zo een wandeling veel moet dat niet zijn.
Voor allen een fijne vrijdag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle binnenkomers
Goedemorgen,
@Josette geeft me ook deugd gedaan en een geluk dat ik nog een wandeling 🚶 gemaakt heb , want nu volop aan het regenen ☔️ bij ons . Ben al naar de winkel 🏬 geweest voor mijn zusje .
@patrick2 @Cdt24801 voor de rest niet veel te doen vandaag wat rustig aan doen .
Fijne vrijdag allen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
Wauw was om 4.00 uur klaarwakker, dacht niks van.
Omdraaien ogen toe. En ja geslapen tot nu.
Het jaar loopt op zijn einde wat vliegt de tijd.
Fijne zaterdag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers
goedemorgen ,
@Josette heb niet veel geslapen en lk uur van de klok ⏰ gezien om 4 u opgestaan en een machine laten draaien en daarna nog eentje .
Stilletjes aan komt de zon 🌞 hier al te voorschijn . Wordt een mooie dag , ga terug even wandelen 🚶. Hoofdje leegmaken ,van al het droevig nieuws 🗞️ dat in gekregen heb .
ik kom er wel weer door . Fijne dag 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
De laatste zondag van dit jaar.
Hou het veilig en rustig ik hoop dat de mensen luisteren
en géén vuurwerk afsteken.
Geniet nog van deze zondag en een veilige rit naar het nieuwe jaar.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle medelezers
Goedemorgen,
@Josette @patrick2 dat hoop ik ook in de streek van bij mijn ouders hebben ze jongeren bevoegd omdat ze aan het oefenen waren met vuurwerk blijkbaar zijn er toch die niet kunnen luisteren . 👂
En met dit weer is het toch duidelijk gevaarlijk en zeker voor alle dieren . Honden 🐕 🦢…
En wie niet horen 👂 wil zal moeten voelen want het mag in heel Vlaanderen niet en op vele plaatsen nog verboden . 🚫 de wind 💨 is hier aan het razen over de streek .
de laatste dag maken we het gezellig tot en met groetjes tinneke2wat je in je hard draagt geraak je nooit meer kwijt.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 Een fijne nieuwjaarsdag en al wat je maar kan wensen . Veel moet dat niet zijn als we elkaar maar kunnen verdragen .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0