Profil de Josette

Super User

• 

8K  messages

De babbelhoek voor de maand december.

Dec.jpg

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere 

Goedemorgen ,

@Josette Vandaag naar de apotheker 👨‍⚕️ gaan en straks bellen 📞 naar mijn moeke want ze is vandaag jarig. 
@patrick2 Veel beterschap ❤️‍🩹 met een van je dochters 🦮.

Vanavond ga ik gaan feesten 🥳 bij mijn zus Ruth en haar lieve man  samen met mijn broer en vake . Voor mijn moeke 85 jaar geworden . Dat mag gevierd worden. Cadeau 🎁 heb ik al gekocht. Natuurlijk onthoud ik mij van de alcohol 🍷 want ik moet nog huiswaarts keren.

Heb nog het een en ander te doen . 
wens jullie een fijne Zaterdag toe 

Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt tinneke2/

Super User

• 

8K  messages

@Tinneke2 amusement.

@patrick2 beterschap voor de woef.

Super User

• 

8K  messages

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers

een goedemorgen.

Jeetje dit is ook géén weer, zoveel regen en harde wind. 🤔

Geef me dan maar vriesweer.

Fijne zondag.

Super User

• 

11.1K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@Josette het was echt verschrikkelijk gisteren. Die beste vrienden met de kleine belde mij , zij in dit geval. Ja of ik met hem , haar man ,  even naar de pc winkel wilde maar in Wilrijk , ik zeg ja gezellig ik ga samen wel. 

Maar éénmaal daar heel veel regen en wind en terug naar huis rijden was echt weinig zicht door veel regenval. En het was ook een koude snijdende wind.

De woef maakt het goed @Josette en @Tinneke2 dank je wel 🙂 . Ze heeft ook medicatie voor een weekje maar de wond geneest goed. 

Voor vandaag niks in de planning dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere 

Goedemiddag,

@Josette Gisteren is àlles tamelijk goed verlopen het feestje tot we telefoon 📞 kregen dat er bij een achternicht in Tervuren een panne was met haar elektrische tijd mens had geen verlichting meer en kon niemand bereiken in haar buurt . Ze draagt een alarm uurwerk . Dus moest mijn zus noodgedwongen naar daar rijden , uiteindelijk was haar stop 🛑 van de elektriciteit kast 🗄️ uit . Omdat ze niets zag kon ze het zelf niet en ook ze is 92 jaar . Gelukkig had ze blijven zitten zodat ze niet viel . Alles is goed verlopen .

@patrick2 Gisteravond met het naar huis 🏠 gaan zag ik ook bijna niets heb op een moment mij moeten langs de kant zetten , want met al die Oostakkerse van werken en geen verlichting op de baan wou ik mij niet riskeren van een auto 🚗 ongeval . Na de hevige regenval als het wat rustiger werd ben ik verder kunnen rijden . Hier en daar wel een auto-ongeval gezien dat ik er lang overgedaan heb eer ik thuis was . Vandaar heel laat geworden .
Fijne dag nu wat rusten en binnen blijven . Want het regent nog altijd hevig en de wind 💨 is hier 👈 nog fel . 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8K  messages

een goedemorgen.

Het begin van een nieuwe week.

Het weer mag rustiger worden, dit is helemaal niet fijn.

@Tinneke2 dat was ook weer wat zeg, wij hebben altijd een

klein pillicht in de buurt liggen, ook op de slaapkamers.

Fijne maandag.

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere ,

Goedemiddag ,

@Josette  heb ook een lampje op batterij 🔋 liggen hoor aan mijn bed . Zodat ik niet val 🪤 als ik eens in de nacht moet op staan . 
@patrick2  Vandaag blijf ik goed binnen en hou ik me rustig.

verder een fijne dag allen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8K  messages

een goedemorgen.

Een fijne dinsdag.

Super User

• 

11.1K  messages

Hier net wakker dus ff een koffie en wakker worden en dan straks weer werken. 

Allen een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @@@En alle andere,

Goedemiddag,

@Josette Heb naar de markt geweest en ik had mijn gsm 📱 vergeten . Jeetje 🙄. Ondertussen had mijn moeke verschillende keren mij proberen te bellen 📞
Toen ik toen ik thuis kwam zag ik pas hoeveel keer . Ik in paniek haar gebeld dacht dat er iets erg gebeurd was . Maar neen ze was ongerust omdat ze mij niet kon bereiken en mijn zus ook . Pff met de schrik 😟 ben ik er van af gekomen en heb hun geen gerust gesteld. 
@patrick2 Het is vlug donker nog geen 16 u en licht 💡 binnen mag al aan . Wat een triestig weer . Maar maak het wat vrolijk met wat lichtjes en kaarsen. 🕯️ 

Fijne dag allemaal tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8K  messages

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers

een goedemorgen.

@Tinneke2  ja tegenwoordig moet je op alle minuten van de dag

bereikbaar zijn zo denken ze dat!

Maar velen hebben dat de mensen zo gewoon gemaakt.

Hier voormiddag naar de piekendokter. 

Fijne woensdag. 

Super User

• 

11.1K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.

Niet veel te vermelden enkel dat het woensdag is. Dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

4K  messages

Goedemorgen,

@Josette  Ben al heel vroeg op van 6 u . Eerst rustig ontbijt klaargemaakt . Bosbessen 🫐 met aalbessen van deze zomer dat in de diepvries had met volkoren Weetabix en melk 🥛 erover . En natuurlijk en lekker warm koffie . ️ .

@patrick2 Al een wasmachine laten draaien 😵💫 zodat ik frisse lakens weer op mijn bed 🛌 kan leggen . Want op de kamer slaap 😴 ik met de venster 🪟 open . En geen verwarming. Altijd goede frisse lucht 🌌 binnen . 
Verder een fijne dag 👋 iedereen ook voor alle andere.

Super User

• 

8K  messages

een goedemorgen.

@Tinneke2 dat zal wel hebben gesmaakt.

Het is gelukkig eens droog en frisser.

Fijne donderdag.

Super User

• 

11.1K  messages

Het is weer donderdag dus het weekend komt er bijna aan. 

Daarna de laatste werk week voor mij en dan is het verlof en dan zijn we al weer bijna die week einde jaar. 

Voor de rest heb ik niks speciaals dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle anderen 

Goedemorgen ,

@Josette vandaag ga ik bij mijn ouders de kerstboom 🌲 opzetten . En de kerstboom versieren. En de rest van het hele huis uiteraard. Want het is een heel groot huis 🏠 en veel werk . Alles eerst van de zolder halen en dan kan ik beginnen . Ook enkele boodschappen gaan doen met mijn moeke .

@patrick2 Het is eens niet koud buiten aangename temperaturen vind ik . Heb eens wat beter geslapen 🛌 . En je kan al beginnen aftellen voor je verlof. 
Dik verdiend.

Fijne dag allemaal groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8K  messages

een goedemorgen.

Voormiddag ziekenhuis op controle met Douglas.

Fijne vrijdag.

Super User

• 

11.1K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.

Vandaag de laatste dag van de werkweek en dan weer weekend. Vandaag , deze namiddag , heb ik gezegd mij in te zetten om broodjes weg te gaan geven voor onze chauffeurs. Dit is iets wat elk jaar terug komt maar ik ben samen met twee andere de vrijwilliger om dit te gaan doen vandaag. 

@Josette hopelijk is alles in orde. 

@Tinneke2 ja ja ik kan aftellen naar het verlof. Nog een week werken en dan is het verlof. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

4K  messages

Goedemorgen ,

@Josette Hopelijk krijg je positieve resultaten in het ziekenhuis 🏥 voor Douglas. Duimen he.

@patrick2 Dat is een zeer mooi initiatief van u om dat te doen . Ze zullen dat zeer ten harte nemen . De chauffeurs verdienen wel eens een mooi gebaar . Heel fijn van jou . 
Alle andere een leuke dag 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Chef pisteur

• 

118  messages

Alle ik kom nog eens kijken hier ...

Hopelijk iedereen in orde .

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@bigMODDER Dat is lang geleden , ben blij u nog eens te horen . 👂. Hoe gaat het met jou en op het werk en de gezondheid. 
Wens je een fijne avond toe .

Chef pisteur

• 

118  messages

Met mij is alles goed , met jou ook? 

Hoe ist met je zus?

Ik ben hier nog echter volg ik het hier allemaal minder, gezien ik geen Orange klant meer ben sins zomer 2024 .

Groetjes

Super User

• 

8K  messages

een goedemorgen.

@Tinneke2  en  @patrick2  bedankt.

Alles redelijk goed gegaan wachten als er iets niet goed was op een telefoontje.

Zo de was is aan de beurt en de lakens een heel gedoe.

@bigMODDER  was eergisteren de dag van de vrachtwagen chauffeurs hé. Of was jij dat niet?

Fijne zaterdag.

Chef pisteur

• 

118  messages

Neen dat ben ik niet , ik werkt als metaal arbeider in een fabriek .

Groetjes

Loading...