Profil de Josette

Sage

• 

7.5K  messages

mardi 1 février 2022 05:53

De babbelhoek voor de maand februari.

Febr.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.

Solution acceptée

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 

en alle meelezers en binnenkomers een goedemorgen.

Een nieuwe maand. En een kortere.

@Tinneke2 zo laat nog eten niet goed hoor! 

Gelukkig is de wind een stuk minder zo een lawaai als me dat is!

Fijne dag allemaal.

Sage

• 

11K  messages

Goedemiddag @Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en ook alle andere hier. 

Weeral dinsdag 1 Feb dus idd een nieuwe maand wat gaat de tijd weer snel. 

Vandaag niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder en een fijne avond. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @MustafaY @david41 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

@Josette och ja veel werk gehad huisje gang netjes maken en living want vanmorgen vroeg komen ze mijn nieuwe diepvriezer brengen een nofrost. 

Hier is de wind 💨 ook gaan liggen grotendeels. En de we wind hoorde ik ook heel goed die bak tegen ons huis slaan voortdurend heen en weer pff en dat nog horen met dubbel glas . Het  regent het hier naar hartelust goed voor mijn regenton komt hij goed vol . Al half weg !

Weer eens om de twee uur 🕑 mijn wekker gezien bijna geen ook dicht gedaan. Schaapjes 🐑  tellen helpt dus ook niet  zullen lammetjes worden 😂🤣
@Josette Slaap je al wat beter of is het ook nog even erg , begint echt 😕 soms te wegen .

Koffietje gedronken ,de woef 🐕 geeft al ferm zijn portie binnen en ik kan weer van start straks naar mijn moeke en vake voetjes verzorgen koken 🧑‍🍳 en strijken en dan hopla naar mijn zusje zo is mijn dag weer gevuld . 

voor iedereen een fijne dag en wie straks veilig thuis komt van het werk en slapen gaat zoals gewoonlijk @patrick2 slaap lekker . Voor straks natuurlijk !

Hoor jullie nog wel 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

🥰🥰

Pisteur vétéran

• 

48  messages

il y a 3 ans

Voor iedereen een fijne maand toegewenst! 😍

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Hippie1727  voor u ook een hele fijne maand . Lang geleden dat we nog eens iets gehoord hebben van jou . Fijn om je te horen . 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Hippie1727 @Anonymous @MustafaY en alle andere medelezers en binnenkomers 

goedeavond ,

Net thuis gekomen van bij mijn ouders en dan van bij mijn zusje het gaat niet zo goed met haar ,nu geeft zo een bacterie opgelopen en moet ze zware antibiotica innemen .  Ik was net thuis en in mijn brievenbus zat een brief met eindelijk eens goed nieuws over mijn ongeval in 2020 toen ze op mijn wagen hadden gereden . Het komt voor in mei en is in mijn voordeel . Mijn verzekering gaat een advocaat alles regelen en hoef niet aanwezig te zijn . Want de persoon in kwestie denkt nog altijd te winnen . Vluchtmisdrijf geen rijbewijs en op mijn geparkeerde wagen rijden terwijl ik binnen zat . En nog van al die stoten . Ben echt benieuwd wat de uitspraak zal worden. Morgen mag ik een afspraak maken om het dossier in te kijken 👀 als ik nog wat toe te voegen heb . Enz… 

Heb veel getuigen dat speelt ook al heel veel in mijn voordeel . 
Mag naar de rechtbank gaan maar weet nog niet of ik het ga doen want vanbinnen kook ik nog altijd van boosheid hoe ze te keer gingen de andere inzittende jeetje . Ergens ben ik wel bang . 

mijn moeke haar elleboog en hand daar gaat het ook al niet goed mee dus terug naar de dokter pff het houd niet op . 
zo is leven zeker .. 

Fijne avond en tot morgen. Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

en alle meelezers en binnenkomers een goedemorgen.

Midden van de week, spuitjesdag voor Douglas.

@Tinneke2 jeetje wat een gedoe allemaal. Ik zou niet gaan, 

maar dat maak je voor jezelf uit, je hebt er niets te zeggen.

Niet fijn te lezen dat het niet goed gaat met je zus, moeke.

Veel goede moed.

Tja, slapen wat is dat?

Voor allen een fijne dag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @Anonymous @MustafaY @david41 @Hippie1727 en alle binnenkomers en medelezers,

Goedemorgen,

@Josette Veel  moed met Douglas !

Langs de ene kant zou ik graag horen wat ze zullen pleiten over haar en welke uitspraak er komt . Heb gehoord dat ik toch ook zou mogen spreken indien ik dat wil samen met mijn advocaat van de verzekering. Tenslotte heb ik er lang niet goed van geweest . 
Denk er nog over na ?

En mijn zusje en moeke tja ze hebben alle twee nog een lange weg af te leggen zeker mijn zusje. Volgende week begint ze aan haar heel zware chemotherapie 😢van misselijk zijn en braken al wat er nog bij komt …dat is de eerste stap .Als het door gaat ,dat is nog de hamvraag .Wordt een hele lange lijdensweg.

Gisteren geweend ze zat er totaal door iedereen zegt haar soms verkeerde dingen . Maar zei voelt het . 

Ik ga even gaan wandelen ,om tot rust te komen dat ik er weer tegenaan kan morgen .

Aan iedereen die het ook moeilijk geeft veel moed ❤️‍🩹ben altijd een luisterend oor.

fijne dag verder 

Sage

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en ook aan alle andere een goedemiddag. 

Voor de meeste weer het midden van de week en voor mij bijna weekend. 

Vandaag wederom niet veel te vermelden want maak niet elke keer iets mee natuurlijk. 

Dus aan allen een fijne dag verder en alvast een fijne avond. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Dat is ook te begrijpen als je elke dag gaat werken , wordt wel spuugzat om van alles mee te maken . Ben ik voor ongeluk geboren  alles op mijn dak te krijgen . 
Altijd dat slecht nieuws is helemaal niet leuk ze Patje . 
Vandaag heb ik weinig of niets uitgestoken beetje geprutst hier en daar en klaar . 
dus fijne avond en ook voor iedereen . Doei 

groetekes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt !

Sage

• 

11K  messages

@Tinneke2 

Het is idd niet fijn om van alles mee te maken en dan bedoel ik de slechte zin. Je kan van alles mee maken maar het mag dan ook wel eens positief nieuws zijn natuurlijk. Maar je kan het ook van de andere kant bekijken nu heb je misschien wel slecht nieuws elke keer te verwerken en komt wel weer een moment waarin alles positief gaat zijn. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Patje daar kijk ik echt naar uit . Weet je ! Door zo mooi e reactie maakt het al een beetje draaglijker. Ik bekijk het ook positief en denk 🤔 daar ook aan . Soms is het echt moeilijk . Het is fijn om jullie zo te horen 👂 knuffel . Je hart zit echt op de juiste plaats. 

tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Pisteur vétéran

• 

48  messages

il y a 3 ans

Vandaag 2 Februari eten we pannenkoeken op Maria-Lichtmis 😍

Waarom eten we pannenkoeken op Lichtmis?

Dat wordt op twee manieren verklaard. 2 februari was vroeger één van de twee dagen waarop de plattelandsbevolking van werk of hoeve kon veranderen – de andere dag was 11 november (Sint-Maarten). Dat werd ’s avonds gevierd met een soort haardkoeken, die later evolueerden naar pannenkoeken.

De vorm en kleur van de pannenkoeken worden daarnaast gezien als een verwijzing naar de zon en dus naar het licht (en dat licht is dus Christus).

Die culinaire folklore vind je terug in een oude spreuk: Op Lichtmis is er geen vrouwken zo arm, of zij maakt haar panneken warm.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Hippie1727 lichtmis  had ook een andere betekenis :lichtmis werd ook steevast geleerd aan aan de terug keer van het licht na de donkere maanden december en januari aan het einde van een strenge winter.

Wijlen meester Verstrepen verwoorde : Met lichtmis valt de sneeuw op een warme steen . “Kortom “ : hij zou niet lang blijven liggen . Niet altijd was dat zo .

Sommige vrieswinters  duurden in de jaren 1950 nog tot eind maart en ook in 2012 moest het nog echt beginnen .maar het bleef nog hangen in ieders geheugen.

Ook was het zo dat het een katholieke betekenis had maar dat kennen jullie wel .

zo kent ieder een verhaal en zijn er ook verschillende spreuken 😉

FF98955A-50F1-4CD5-AF94-DD1F08AECB5A.jpeg

 Het vrouwken zo arm …

fijne dag 

Chef pisteur

• 

82  messages

@Hippie1727 leuk weetje! Weer wat bijgeleerd vandaag ☺️

Chef pisteur

• 

82  messages

il y a 3 ans

@Josette  heel leuk initiatief!

Prettige avond ☺️

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

en alle meelezers en nieuwe binnenkomers een goedemorgen.

Ja, er zijn tijden dat alles op één bord komt en teveel

teveel is, Denk dat ieder van ons daarover kan meepraten.

Heel veel moed en kracht aan degene die dat gebruiken kan.

Ooit komt de tijd dat je achterom kijkt en denkt dat is ons

toch weer gelukt.

Fijne donderdag allemaal.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @Anonymous @MustafaY @david41 @Hippie1727 @Sveke en alle binnenkomers en medelezers,

Goedemorgen,

@Josette Zoals ik al zei tegen @patrick2 hopen we er er echt op . Nu even de harde noot kraken en doorzetten . En met jullie troostende woorden komen we er wel .👍

Weet dat er nog velen onder ons deze lijdensweg gaan !

Ben vroeg gaan slapen en heb 2  keer deze nacht wakker geworden . Dus heel goed geslapen deze keer . Dat klinkt positief .Kan wel een vreugde dansje maken . 
Dus kan er weer tegenaan . Ontspanning zal me goed doen . Samen met mijn zusje . 

Een fijne dag 👋 iedereen 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 🥰

fijne dag verder 

Chef guérisseur

• 

210  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Heidi2 @Joery_dw @MustafaY @david41 @Hippie1727 @Sveke 

Goede morgen en een fijne dag iedereen 🖐

Het is bijna weekend 😃

Groetjes,
Mustafa

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@MustafaY Fijne dag . Ben volop de zolder aan het opruimen 🧹 bij mijn ouders . Eens goed de bezemsteel er doorhalen . Wat weg mag weg 😉
Kan misschien nog dienen voor anderen . 
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Sage

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Het is donderdag dus voor de meeste bijna weekend maar mijne zal morgenvroeg beginnen. 

Deze nacht dus nog werken en dan weer weekend , wat gaat de week snel voorbij. Trouwens de weken want het is al weer februari. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik tegen jullie fijne dag verder en een fijne avond voor straks.

Guerisseur confirmé

• 

265  messages

Hey @Tinneke2, heb het hier net gevonden.

Wens iedereen hier een fijne donderdagavond. Ben hier terwijl netflix aan het kijken 😁

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Elketje81 ha ha dat is goed 👍 was ondertussen al naar bed gegaan veel die dag gedaan en heel moe 😪
welkom 🤗. Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @MustafaY 

en alle meelezers en nieuwe binnenkomers een goedemorgen.

Maak er een fijne vrijdag van, voor @patrick2 fijn weekend.

Chef guérisseur

• 

210  messages

@Josette Goedemorgen en fijne vrijdag aan alle meelezers! 🤗

Sage

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 een goedemorgen . Voor de andere ook een goedemorgen. 

@Josette dank je wel dat zeker lukken die heerlijke vrije dag. Lekker kacheltje aan want buiten is toch maar grove wind dus blijf ook heerlijk binnen. Straks mijn serie verder kijken. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus iedereen een fijne middag verder en anders een fijne avond. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Hier gutst het van de regen en de wind gaat hier gelijk een raasde te keer dacht nog even naar de winkel te gaan , maar no way blijf goed binnen. Zal voor morgen misschien zijn voorlopig de frigo in alles en bij de buurman . 
Veel plezier met je serie ik ga nu even dutten nog altijd niet aan toe gekomen . 
Het is hier ondertussen lekker warm weer . Zo zie je maar positief ingesteldheid helpt ?

fijne namiddag en avond 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Sage

• 

11K  messages

@Tinneke2 

Hier is het regen geworden inmiddels was net buiten sigaretje roken. De wind gaat idd gewoon door en niet te zuinig ook niet. 

De serie is voor vanavond ben al weer aan seizoen 7 gestopt vorige week. Ben Flikken Maastricht terug aan het kijken en eindelijk is seizoen 16 er ook en ook die ben ik aan het downloaden om te kunnen kijken 🙂 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Kijk er ook heel graag naar neem het ook op elke keer . Soms ben ik er niet wil het voor geen meter missen maar heb er al veel gezien .toch dan .  
Soms kijk ik helemaal niet naar tv .
hangt beetje van af wat ik de avond doe . Tekenen schilderen  en alles ter gelijkertijd dat kan je niet he . Vergeet dan even alles rond mij . 
Tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY @Elketje81 @Sveke @david41 @Heidi2 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers en nieuwelingen.

Goedemorgen ,

Het lijkt naar mate je ouder wordt je steeds meer verlangd naar elkaar ,je familie broer ,zussen … 

De wind hoor ik weer behoorlijk rond het huis waaien . 
Het is rustig op de baan . Mist trekt hier stilaan op . 
Vandaag boodschappen doen voor mijn nieuwe diepvriezer. Eerst 4 uurtjes instellen en dan yes mag er gerief in . Natuurlijk mijn vers gemaakte soepen ook . Hihi . 
Ben benieuwd. En ijsmaker ook . 
zo lieve mensen voor wie het weekend nu begint wens ik je al vast een heel fijn weekend.

Misschien krijgen we eens het zonnetje te zien ? Hopen mag hè 🤣

fijne aangename dag 👋 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Guerisseur confirmé

• 

265  messages

il y a 3 ans

Fijne vrijdag iedereen!

Denk dat het hier vandaag een onesie dag zal worden met dit slechte weer. Straks beginnen met een boek te lezen en in de late namiddag wat netflix kijken. Heb hier gisteren opgeruimd dus het weekend kan beginnen 

4.4K  messages

il y a 3 ans

Bij deze wens ik iedereen fijn weekend toe !

@Tinneke2 @Totem @patrick2 @Cdt24801 @Gregory @MustafaY @Josette 

Groeten,

bigM

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymouspas op dat je niet weg waait van de wind 💨,want ze is weer goed bezig . Af en toe komt zonnetje even gluren 👀. Maar om al buiten in de tuin te werken nog ietsepietsie te koud . 
fijn weekend xx

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Sage

• 

11K  messages

@Anonymous 

Voor jou ook een heel erg fijn weekend ! 

Guerisseur confirmé

• 

265  messages

il y a 3 ans

Vraagje... Krijg vaak melding dat er een bericht door iemand gepost is in deze groep, maar als ik er op klik kol ik in de groep terecht maar zie ik het bericht nergens staan

Sage

• 

11K  messages

@Elketje81 

Als je lege berichten ervaart of andere problemen raad ik je aan eens je cashe en cookies te legen en zeker als je Google chrome gebruikt. Ik merk zelf ook op dat er via Chrome dus wel eens het een en ander fout gaat. Met een andere browser merk ik deze problemen niet en vooral de Edge browser is goed , persoonlijke ervaring , maar als ik de Macbook gebruik is Safari weer goed daar merk ik ook geen problemen in.

Guerisseur confirmé

• 

265  messages

@patrick2 eum cashe en cookies is voor mij chinees...

Type mijn berichten via mijn gsm

Sage

• 

11K  messages

@Elketje81 

Ah ok ik dus via de pc of macbook , net welke ik op heb staan. 

Guerisseur confirmé

• 

265  messages

@patrick2 heb ook een pc en laptop maar gebruik die nog maar zelden... 

Sage

• 

11K  messages

@Elketje81 

Voor mij is die 'onmisbaar' op zo een klein scherm van een gsm is lastig om bepaalde dingen te doen. Ik gebruik eigenlijk nooit de gsm om dingen te typen voor hier. Gebruik wel data en zo en gebruik de gsm zeker wel maar een pc is toch handiger vindt ik zelf. Maar iedereen doet het op zijn eigen manier. 

Loading...