Sage
•
7.5K messages
De babbelhoek voor de maand februari.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Solution acceptée
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2
en alle meelezers en binnenkomers een goedemorgen.
Een nieuwe maand. En een kortere.
@Tinneke2 zo laat nog eten niet goed hoor!
Gelukkig is de wind een stuk minder zo een lawaai als me dat is!
Fijne dag allemaal.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @MustafaY @david41 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette och ja veel werk gehad huisje gang netjes maken en living want vanmorgen vroeg komen ze mijn nieuwe diepvriezer brengen een nofrost.
Hier is de wind 💨 ook gaan liggen grotendeels. En de we wind hoorde ik ook heel goed die bak tegen ons huis slaan voortdurend heen en weer pff en dat nog horen met dubbel glas . Het regent het hier naar hartelust goed voor mijn regenton komt hij goed vol . Al half weg !
Weer eens om de twee uur 🕑 mijn wekker gezien bijna geen ook dicht gedaan. Schaapjes 🐑 tellen helpt dus ook niet zullen lammetjes worden 😂🤣.
@Josette Slaap je al wat beter of is het ook nog even erg , begint echt 😕 soms te wegen .
Koffietje gedronken ,de woef 🐕 geeft al ferm zijn portie binnen en ik kan weer van start straks naar mijn moeke en vake voetjes verzorgen koken 🧑🍳 en strijken en dan hopla naar mijn zusje zo is mijn dag weer gevuld .
voor iedereen een fijne dag en wie straks veilig thuis komt van het werk en slapen gaat zoals gewoonlijk @patrick2 slaap lekker . Voor straks natuurlijk !
Hoor jullie nog wel
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!
🥰🥰
0
Hippie1727
Pisteur vétéran
•
48 messages
il y a 3 ans
Voor iedereen een fijne maand toegewenst! 😍
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Hippie1727 @Anonymous @MustafaY en alle andere medelezers en binnenkomers
goedeavond ,
Net thuis gekomen van bij mijn ouders en dan van bij mijn zusje het gaat niet zo goed met haar ,nu geeft zo een bacterie opgelopen en moet ze zware antibiotica innemen . Ik was net thuis en in mijn brievenbus zat een brief met eindelijk eens goed nieuws over mijn ongeval in 2020 toen ze op mijn wagen hadden gereden . Het komt voor in mei en is in mijn voordeel . Mijn verzekering gaat een advocaat alles regelen en hoef niet aanwezig te zijn . Want de persoon in kwestie denkt nog altijd te winnen . Vluchtmisdrijf geen rijbewijs en op mijn geparkeerde wagen rijden terwijl ik binnen zat . En nog van al die stoten . Ben echt benieuwd wat de uitspraak zal worden. Morgen mag ik een afspraak maken om het dossier in te kijken 👀 als ik nog wat toe te voegen heb . Enz…
Heb veel getuigen dat speelt ook al heel veel in mijn voordeel .
Mag naar de rechtbank gaan maar weet nog niet of ik het ga doen want vanbinnen kook ik nog altijd van boosheid hoe ze te keer gingen de andere inzittende jeetje . Ergens ben ik wel bang .
mijn moeke haar elleboog en hand daar gaat het ook al niet goed mee dus terug naar de dokter pff het houd niet op .
zo is leven zeker ..
Fijne avond en tot morgen. Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
en alle meelezers en binnenkomers een goedemorgen.
Midden van de week, spuitjesdag voor Douglas.
@Tinneke2 jeetje wat een gedoe allemaal. Ik zou niet gaan,
maar dat maak je voor jezelf uit, je hebt er niets te zeggen.
Niet fijn te lezen dat het niet goed gaat met je zus, moeke.
Veel goede moed.
Tja, slapen wat is dat?
Voor allen een fijne dag.
15
Hippie1727
Pisteur vétéran
•
48 messages
il y a 3 ans
Vandaag 2 Februari eten we pannenkoeken op Maria-Lichtmis 😍
Waarom eten we pannenkoeken op Lichtmis?
Dat wordt op twee manieren verklaard. 2 februari was vroeger één van de twee dagen waarop de plattelandsbevolking van werk of hoeve kon veranderen – de andere dag was 11 november (Sint-Maarten). Dat werd ’s avonds gevierd met een soort haardkoeken, die later evolueerden naar pannenkoeken.
De vorm en kleur van de pannenkoeken worden daarnaast gezien als een verwijzing naar de zon en dus naar het licht (en dat licht is dus Christus).
Die culinaire folklore vind je terug in een oude spreuk: Op Lichtmis is er geen vrouwken zo arm, of zij maakt haar panneken warm.
2
Sveke
Chef pisteur
•
82 messages
il y a 3 ans
@Josette heel leuk initiatief!
Prettige avond ☺️
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
en alle meelezers en nieuwe binnenkomers een goedemorgen.
Ja, er zijn tijden dat alles op één bord komt en teveel
teveel is, Denk dat ieder van ons daarover kan meepraten.
Heel veel moed en kracht aan degene die dat gebruiken kan.
Ooit komt de tijd dat je achterom kijkt en denkt dat is ons
toch weer gelukt.
Fijne donderdag allemaal.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @Anonymous @MustafaY @david41 @Hippie1727 @Sveke en alle binnenkomers en medelezers,
Goedemorgen,
@Josette Zoals ik al zei tegen @patrick2 hopen we er er echt op . Nu even de harde noot kraken en doorzetten . En met jullie troostende woorden komen we er wel .👍
Weet dat er nog velen onder ons deze lijdensweg gaan !
Ben vroeg gaan slapen en heb 2 keer deze nacht wakker geworden . Dus heel goed geslapen deze keer . Dat klinkt positief .Kan wel een vreugde dansje maken .
Dus kan er weer tegenaan . Ontspanning zal me goed doen . Samen met mijn zusje .
Een fijne dag 👋 iedereen
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 🥰
fijne dag verder
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!
8
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @MustafaY
en alle meelezers en nieuwe binnenkomers een goedemorgen.
Maak er een fijne vrijdag van, voor @patrick2 fijn weekend.
9
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY @Elketje81 @Sveke @david41 @Heidi2 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers en nieuwelingen.
Goedemorgen ,
Het lijkt naar mate je ouder wordt je steeds meer verlangd naar elkaar ,je familie broer ,zussen …
De wind hoor ik weer behoorlijk rond het huis waaien .
Het is rustig op de baan . Mist trekt hier stilaan op .
Vandaag boodschappen doen voor mijn nieuwe diepvriezer. Eerst 4 uurtjes instellen en dan yes mag er gerief in . Natuurlijk mijn vers gemaakte soepen ook . Hihi .
Ben benieuwd. En ijsmaker ook .
zo lieve mensen voor wie het weekend nu begint wens ik je al vast een heel fijn weekend.
Misschien krijgen we eens het zonnetje te zien ? Hopen mag hè 🤣
fijne aangename dag 👋
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!
0
Elketje81
Guerisseur confirmé
•
265 messages
il y a 3 ans
Fijne vrijdag iedereen!
Denk dat het hier vandaag een onesie dag zal worden met dit slechte weer. Straks beginnen met een boek te lezen en in de late namiddag wat netflix kijken. Heb hier gisteren opgeruimd dus het weekend kan beginnen
0
Anonymous User
4.4K messages
il y a 3 ans
Bij deze wens ik iedereen fijn weekend toe !
@Tinneke2 @Totem @patrick2 @Cdt24801 @Gregory @MustafaY @Josette
Groeten,
bigM
2
Elketje81
Guerisseur confirmé
•
265 messages
il y a 3 ans
Vraagje... Krijg vaak melding dat er een bericht door iemand gepost is in deze groep, maar als ik er op klik kol ik in de groep terecht maar zie ik het bericht nergens staan
8