Profil de Josette

Sage

• 

7.5K  messages

dimanche 1 janvier 2023 04:32

De babbelhoek voor de maand januari.

Januari.jpg

4.4K  messages

il y a 3 ans

Bj deze wens ik iedereen een fijn weekend toe.

@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous Voor jou ook een heel fijn weekend gewenst , en we hebben het zonnetje hier bij ons ben al wat in de tuin aan het werken . 
groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Sage

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous en alle andere een goedemiddag. 

Net opgestaan heb toch even een paar uur geslapen vandaag. Nu een koffie en ff wakker worden en weekend houden. 

@Josette dat is niet zo leuk nee en ja de hondjes zijn zeker een deel van het gezin. 

@Anonymous voor jou ook een heel fijn weekend ! 

@Tinneke2 hopelijk is je probleem binnenkort opgelost je zit al zolang er mee op de **bleep**. Kun je weinig aan doen natuurlijk als er geen stukken zijn maar toch hé het kan maar beter gemaakt zijn. 

Voor de rest niks te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2  Ze hebben weer niets van zich laten horen alhoewel ze het belooft hadden . Dus maandag nog eens  er na bellen naar mijn huisbaas eens zien wat hij nu voor flauwekul 🤬 zal vertellen . 
Kan het nu zelf oplossen geeft lang genoeg geduurd . 
Ik weet dat ze al de  stukken hebben heb met iemand gebeld die er ook werkt . Maar hij werkt voor een ander ( maatschappij  niet voor mijn Huisbaas )  zit raar ineen . Dus wachten weer tot ze bellen . Pff 

Fijn weekend gewenst zal nog wat warme soep drinken . Groetjes tinneke2/ Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Sage

• 

7.5K  messages

@Tinneke2 waarom wachten tot maandag?

Wat voor een kl ............... huisbaas heb jij zeg. 

Kan jij niet naar een instantie gaan?

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette Nee moet wachten tot maandag dan zijn ze bereikbaar weer . 
En ga meteen de hoofd  de directrice aan de lijn vragen en eens ferm mijn gedacht vertellen over de verantwoordelijke van die de problemen moet oplossen dat hij niets doet . Dat wij zelf elke keer moeten bellen . 
Of kan ook tot daar gaan maar dan is het hek van de Dam . Ben echt kwaad 😡 nu . 
We krijgen van alle regels opgelegd en ben met alles tip tip in orde . 
 En hebben nog eens goed huishuur verhoogd ook . En betaal stipt zelfs te vroeg . Wat moeten ze nog meer verlangen . 
Ga relaxen 😎 en een goed filmpje kijken 👀 

tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

@Cdt24801 , @patrick2 , alle binnenkomers en meelezers een goedemorgen.

De zaterdag is er voor velen weekend, hier staat de soep op.

Wortelen met ajuin voor stoemp te maken.

Geniet van je dagje.

Sage

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Net opgestaan nu een lekker kopje thee en geen koffie en nu ff wakker worden. 

@Josette dat gaat weer smullen worden 😋

Voor de rest voor vandaag niks in de planning dus gaan zien. 

Aan allen een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous   en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,  

Het is weer fel aan het waaien en regenen . Ben al bij de bakker geweest . Strijk gedaan . 
En alles zit al in de vriezer ook . Voor de rest nog wat kleine boodschappen doen. 
En mijn dag vullen met dat rot weer . @Josette  Ruik de soep tot hier 😋 

@patrick2 Thee 🫖 kan smaken en er zijn heel veel keuzes erin . en gezonder ook .

Fijn weekend allen .

groetjes tinneke2/ Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Goed bezig geweest gisteren @Tinneke2 

Fijne zondag allemaal.

Sage

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@Tinneke2 een kopje thee drink ik met regelmaat hoor 🙂 

Gisteren gezellig met de buren gegeten en wat gezellig samen geweest. Ondertussen ons reisje bekeken voor in maart dan gaan we twee dagen op vakantie met ons 4 🙂 

Eerst wachten tot het verlof goedgekeurd wordt dan gaan we boeken. 

Aan iedereen een fijne dag vandaag. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen @patrick2  Goede vooruitzichten al voor in maart , ja tegenwoordig moet je op tijd boeken om op vakantie te gaan ook al is het maar een paar ,zal leuk zijn met jullie viertjes .
@Josette Heel de nacht niet goed geweest , meer op de wc 🚽 gezeten dan er af , iets verkeerd gegeten ( vispannetje ) eet ik nooit meer . Dacht dat er teveel citroen 🍋 in zat , had het gekregen van mijn andere  zus uit de winkel van haar man . Tot 7 uur  . Hoop dat nu overs is 🤢

Van slapen komt nu niets in huis 🏠 gaan helpen bij mijn ouders . 
Als echt niet gaat ga ik terug we zien nog wel . Iedereen een fijne Zondag en hopelijk kunnen we eens gaan wandelen of fietsen. 
Groeten tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Sage

• 

7.5K  messages

@Tinneke2 dan zal er wel iets aan gescheeld hebben.

Misschien allergisch voor mosselen?

Beterschap.

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Nieuwe week alweer, word weeral een regendag. 

Sage

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Net opgestaan dus nu een koffie drinken en ff wakker worden. 

Heb niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne avond verder. 

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Hier de temperaturen in de min, maar géén sneeuw, jammer.

Geen @Tinneke2 gelezen? Géén goed teken.

Doe voorzichtig op de baan is gladjes.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Cdt24801   en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen, 

Vandaag al stukken beter gisteren was ik echt nog van de kaart . Er zaten geen mosselen in @Josette  alleen zalm en kabeljauw en  heel veel saus  van dragon en citroensap in het vispannetje . 

Hier geeft het flink gevroren ben wakker geworden van het geblaf van de buur haar hond . Geen wekker nodig 😅😉.

Nu aan de koffie en hou het vandaag nog rustig . 
fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Sage

• 

7.5K  messages

@Tinneke2 ik heb het eens gehad ze hadden het nat van de mosselen gebruikt om

de saus te maken ik eet dat nooit meer!

Verzorg je.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette ga er toch ook geen meer eten en zeker niet van die winkel . Maak het nog liever zelf klaar ,maar had het gekregen van mijn moeke en ze voelt haar nu zo schuldig. Kan zei niet aan doen hè . Voel me nog heel slap . Moet rusten jeetje en dat zit al niet in mij . Maar probeer het wel af en toe eens rond lopen in huis 🏠
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Sage

• 

7.5K  messages

@Tinneke2  ja erg is dat!

Thee en beschuiten eten zodat alle rotzooi uit

je lijk is. Maar die citroen kan ook de dader

zijn, hier vergif voor mij alle citrusfruit.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette Doe dat al heel de tijd en citroensap ben ik nog thans gewoon . 
Heb nog eens gebeld voor de verwarming wat een oenen ze hadden het nog altijd niet ingepland . Gaat mij terug bellen wanneer ze komen ben eens benieuwd 🤨 . Heb me ferm kwaad 😡 gemaakt . 
gezegd dat ik hoop dat ze zich aan haar woorden houd . Ga nu wat rusten  

Sage

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag , ondertussen avond.

Net opgestaan nu ff wakker worden met een koffie. 

Heb weinig te vermelden enkel dat ik straks weer terug kan gaan werken 🙂 

Voor de rest aan iedereen een fijne avond verder.

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

@Tinneke2 je kan plots voor dingen allergisch worden hoor.

Jeetje en dat met deze temperaturen hier is het nu -5° buiten!

Ik denk dat ze daar royaal met je voeten spelen. 👺

@patrick2 Werk en slaap ze deze week nog een paar dagen.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

Goedemorgen,

@Josette  Klopt nu ben ik daar ook al allergisch voor en heb nog eens op de verpakking gekeken mosselhandel zat er in . Had ook jeuk en plekken op mijn huid . Je hebt het bij het rechte eind . Dus geen mosselen meer en geen  Vis pannetje meer  en ik eet graag vis . 
Heb nu een zalf gekregen voor de wondjes dat ik opengekrabd heb . En niet meer krabben zei de huisarts . 

Ben eens buiten gegaan voor de vogeltjes eten te geven amai koud 🥶 brr nog even wachten voor vers water te geven want vriest direct weer aan

Ach zie wel  ze zullen niet te lang met mijn voeten 🦶 moeten spelen de firma die komt . Ben benieuwd of ze me gaat bellen 📞. Wacht tot donderdag en dan bel ik zelf weer .

Want de stukken blijken al een tijdje binnen maar madammeke geeft het niet door gegeven voor de planning.

Denk dat @patrick2  daar alles van weet hoe een planning te maken . Als je van niets weet kan je het er ook niet inzetten bij uw mensen .

fijne dag voor iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Sage

• 

7.5K  messages

@Tinneke2 dat word dubbel opletten.

Mij is toen gezegd dat je altijd meer en meer dingen krijgt

waar je allergisch voor bent!

Ze steken overal rotzooi in, je bent nergens meer zeker van.

Alleen alles zelf puur klaarmaken, ik kan alleen nog roze zalm eten,

alle schaaldieren vergif voor mij!

Jouw huisbaas is vlg mij een huisjesmelker!

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette Zal er op letten wat ik eet . Neen hoor het is van een maatschappij. En ze zijn met niets gehaast . Alles zelf oplossen dat moeten we doen . Maar ga het me niet meer aantrekkelijk. Dat ze met hun huizen doen wat ze willen . Steek er ook mijn centen niet meer in . Het is gecompliceerd 🥴 om alles echt uit te leggen . Heb al voor een ander probleem ook gebeld . Doorgeven antwoorden ze dan zal doorgeven . Dus blijf kalm . 
groetjes tinneke2/ Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Sage

• 

7.5K  messages

@Tinneke2 verschrikkelijk hebben jullie géén syndicus? 

Sage

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedenavond. 

Net wakker dus nu ff een koffie en wakker worden. 

@Tinneke2 ja planning maak ik elke dag dat klopt. 

Voor de rest weinig te vermelden ja het is bijna weekend want het is weer woensdag dus ik morgen nog 1 nachtje.

Voor de rest aan allen een fijne avond.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Fijne werknacht Patje . De bomen 🌲 zijn gesnoeid door de gemeente heb ze verwend met één lekkere cake 🍰, ze waren heel blij . Koffie hadden ze al . 
@Josette Zal opgelost worden hebben ze gezegd , dus nu afwachten. Ze gaan me een datum doorbellen . 😉

fijne avond en nu ga ik eten iets klein en een theetje drinken . Doei 👋 tinneke2/ Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Hier ligt een dun laagje sneeuw.

@Tinneke2 te braaf voor deze wereld je zit al van vorig jaar zonder vuur!!!!!

Iedereen voorzichtig op de baan.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

Goedemorgen, Hier ook lichte sneeuw ❄️ gevallen en goed gevroren . 
@Josette  heb wel ondertussen een vuurtje hoor . En in de slaapkamer deed ik al nooit verwarming aan daar slaap ik met het raam open . Ben dat al jaren gewoon . 
En zaterdag komt er iemand anders kijken 👀 iemand  die de familie , kent en kan zich vrij maken .  

Patje hopelijk was het redelijk te doen vannacht op de baan en bij terug naar huis rijden . Niet al te glad? Zit nu aan de koffie ️ en straks bezoekje bij mijn zus . 

Sage

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

@Tinneke2 ja er lag niks hier bij ons toen ik naar huis ging dus gelukkig maar. heb niks met de winter en zeker niet met sneeuw op de weg. 

Voor nu net wakker en nu aan de koffie en ff wakker worden. 

Deze nacht de laatste dan is het weekend. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik alen een fijne avond verder.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Net thuis en mijn auto was al bevroren en al glad op de baan . Ben ook geen fanaat van sneeuw zeker niet op de baan . Maar voor de kinderen zou het wel eens leuk 🥰 zijn zeker in weekend om nog eens een sneeuwman te maken . Want dat is heel lang geleden . Moeten ze al ver rijden meestal naar de Ardennen daar ligt al veel meer sneeuw ️blijkbaar.

Morgen hoor ik of ik weer moet opgaan want mijn vake had vandaag wat problemen . De ouderdom is er wel , we 🤞 vingers dat zal meevallen . Morgen komt de dokter eens langs heb het uitdrukkelijk gevraagd. Mijn valies staat al klaar terug . 
fijne avond en werk ze 

Sage

• 

7.2K  messages

@patrick2 

Ik denk dat niemand van ons fan is van sneeuw op de weg, maar ik begrijp dat jij in het bijzonder getroffen bent: BMW's (behoudens die kleinere modellen met voorwieltractie) zijn niet echt handig om in de sneeuw te rijden, dat is de ervaring die ik reeds heel lang heb, zowel hier als (vooral)  in Duitsland.

Niet ikzelf, nooit een BMW gehad, maar wel heel veel vrienden en kennissen met BMW. En die waren niet te beroerd om dat toe te geven ....

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 2 ans

Ik ben een sneeuwliefhebber, heerlijk. We kijken goed vooruit en zorgen dat alles in huis is.

En dan in de vroege morgen een wandeling heerlijk krakende sneeuw onder je voeten.

@Tinneke2 betalen zij je vuurtjes verbruik?

@Cdt24801 klopt alle auto's van die dure merken die achter trekken 

zijn géén auto's om op sneeuw of ijs te rijden. 

Fijne vrijdag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 2 ans

@Josette @patrick2 @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

Hier geeft het gesneeuwd vanmorgen wat gaan de kinderen blij zijn kunnen eindelijk een sneeuwman ️ maken . De strooiwagens hadden dat niet verwacht want ze hebben bij ons niet uitgereden . De  grote baan ligt er vol van . Mij. Wagen kan goed in de ❄️ rijden heb zelfs een speciale knop voor  slippen . 
@Josette Neen nog niet veel gebruikt vermits ik nog juist opwarm als ik thuis kom even . Vandaag komt hij in plaats van zaterdag.  Dus dat zal ik al hebben de rest nog wachten . 
vandaag bel ik ze terug . Mijn boodschappen zijn al gedaan op enkele kleine heden na . 
De tuin ligt er prachtig uit met de sneeuw ❄️ 

Ga  mijn sneeuw boots  aan doen en gaan wandelen koffietje is al binnen . 
Nog wachten ook hoe het met mijn vake gesteld is . 
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

4.4K  messages

il y a 2 ans

Fijn weekend gewenst iedereen ! 

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @patrick2 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous Voor jou ook een heel fijn weekend gewenst 

Loading...