Profil de Josette

Super User

• 

8K  messages

De babbelhoek voor de maand januari.

Januari.jpg

Super User

• 

8K  messages

@Tinneke2 ben al een tijdje terug.

Alles goed gegaan.

Super User

• 

11.1K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedeavond. 

Net wakker en nu een koffie en ff wakker worden. 

Komende nacht de laatste nacht en dan is het weekend. 

Heb weinig te vermelden dus zeg ik allen een fijne avond. 

Super User

• 

8K  messages

@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2  goedemorgen

aan alle binnenkomers en meelezers.

Maak er een fijne dag van, het weekend staat bijna voor de deur.

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous  en alle binnenkomers en medelezers Goedemorgen,

Ben al uit de veren en zit al aan het ontbijt met yoghurt en lekker vers fruit 🍎 gesneden , volkoren brood 🍞 en lekker kopje koffie ️. Zo staat ik dan sterk 💪 op mijn benen . Vandaag wat poetsen en kokkerellen. Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.1K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801  en alle andere een goedemiddag. 

Voor mij is het weekend al begonnen. Ben net wakker heb een paar uurtjes geslapen. 

Seffens naar de buurvrouw om de laatste dingen voor Disneyland te regelen en dan is het in orde. 

Nu ff wakker worden met een koffietje. 

Fijne dag verder aan allen.

Super User

• 

8K  messages

Jep de zaterdag is er.

Geniet van de vrije dagen.

Nu aan de koffie.

Super User

• 

11.1K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Ben al een tijdje wakker dus de koffie heb ik al ff op en inmiddels ben ik wel wakker. 

Gisteren alles in orde gemaakt voor de reis dus nu laat maar komen alles is geregeld en besproken dus nu enkel nog maar vertrekken. 

Voor vandaag geen idee wat gaan doen denk ff met de buurvrouw de stad in de kleine is toch naar KSA. Maar goed het is nog vroeg dus we zullen zien. 

Voor de rest aan allen een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen ,

vandaag komen ze op controle voor Een EPC  ( Energie Prestatie Certificaat ) ben eens benieuwd 🤨  ga mij niet laten doen en goed mijn gedacht zeggen . Voor de rest wassen en plassen en daarna nog kleine poetsen de vloeren . Ala dan niet meer tegens  ️ , nog eens wandelen alleen . 
fijne weekend iedereen en maak er iets leuk van 🧸Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.1K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Ben al opgestaan en dan straks nog ff slapen om deze nacht weer er tegen te gaan op het werk. 

Gisteren toch nog met zijn allen de stad in geweest de buren zijn dan mee gegaan zelfs de kleine is mee geweest. Hebben wafeltjes gekocht van de KSA ter ondersteuning voor hun zomerkamp. 

Daarna wat gaan drinken iets kleins eten en dan in de avond naar de McDonalds is leuk voor de kleine en de andere hadden ook goesting er in dus ja. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Super User

• 

8K  messages

@Tinneke2 is het meegevallen?

Fijne zondag voor iedereen.

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Josette Laat me niet lachen hoop en al is hij nog geen 5 minuten binnen geweest. Pff kon er niet mee lachen . Morgen kan ik weer eens bellen wat een klucht is dat allemaal . Laat het er niet bij . Slaap 😴 wel groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

7.2K  messages

Amaj Tinneke, dat is een verhaal om een film van te maken ... Ge moogt kiezen, een komedie of een tragedie ... 't Is maar hoe ge het bekijkt hé ...

4.4K  messages

Bij deze wens ik iedereen een fijne zondag toe !

@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Anonymous Beetje laat hè om nog een fijne zondag te wensen 🤨bij deze een fijne nacht gewenst . Mijn dag zit er op . Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Pisteur confirmé

• 

7  messages

Fijne maandag!

Super User

• 

8K  messages

Een nieuwe week weeral.

@Tinneke2 wat een miserie zeg!

Fijne maandag.

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801  aan alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

@Josette Zeg dat wel ….

Van weekend  heb ik vogels 🦅 geteld en kan jullie zeggen dat ik er heel veel had , je mag maar één keer de vogeltjes tellen die bij jou zitten , en zo verder . Leuk om te doen en verschillende soorten tegen gekomen . Wat een ontspanning .was volledig relaxed. 
kan er weer tegen . 
Fijne dag tinneke2 wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.1K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedeavond.

Net opgestaan dus nu ff wakker worden met een koffie en dan deze nacht weer werken. 

Heb zelf niet veel te vermelden dus zeg ik iedereen een fijne avond.

Super User

• 

8K  messages

Ja  de vogeltjes, maar er zijn er ook alweer vele minder vooral de merels.

Fijne dinsdag allemaal de laatste dag van de maand januari.

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous  en alle binnenkomers en medelezers Goedemorgen

@Josette Jammer genoeg wel en ook veel duiven 🕊️ want die schieten ze af . En ook andere vogels en eten ze op . Gezin op de tv . De buur van mijn zus durft dat ook . Staan nochtans boetes op . Ook de witte duiven maakt geen onderscheid ervan een vogel is een vogel zegt hij . Pff . 
Straks blijft er niets meer over ! En niet alleen dat overal strooien ze vergif voor dieren zelfs voor honden 🐕. Moet willig 😡

Vandaag ga ik weten hoe het met de resultaten is van mijn zusje pas deze avond ben benieuwd. Maar blijf positief en ga ga eens goed knuffelen 🤗

voor de werkende een fijne werkdag en voor later een werknacht. 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Josette @patrick2 Daar wordt ik dus zo kwaad om hè wat geeft dat klein puppy misdaan 😡, dat zijn echt mensen met een heel slecht karakter. Dierenhaters . Bah 🤢.

Van mijn zusje nog geen nieuws pas donderdag heel veel werk in het labo , maar de resultaten van de CT was  al goed nu nog wachten op de bloedresultaten en de MR dat is de belangrijkste daar komt het op aan . Als dat goed is kan ze in Maart haar zware operatie ondergaan. En kan ze haar voorbereiden. Nog geduldig afwachten .. Heb haar vandaag eens goed geknuffeld , is nog vlug moe maar komt door de zware medicatie 💊. Duimen maar het ziet er hoopvol 🙏 uit . 
Heb er een heel goed gevoel bij . 
Fijne avond en Patje werk ze deze nacht . Bedankt dat jullie aan mijn zus denken 💭 doet haar deugd. 🤗🙏

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

13  messages

Heeft iemand tips om zuiniger om te gaan met 5G

Loading...