Profil de Josette

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

samedi 1 juin 2024 03:18

De babbelhoek voor de maand juni.

Juni.jpg

Apprenti guérisseur

• 

225  messages

il y a 1 an

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2@Josette

Hallo iedereen,          zondag,                Mooie dag voor vaders dag,         Ik heb vijf kinderen ,         

2 meisjes   nu Dames,               3 jongens ,  nu Heren          en zeven kleinkinderen         

en een tweeling op komst                   dus de dag word gevuld          veel stappen ga ik niet verzetten 

babbelen      snoepen,        en genieten         dus aan iedere vader geniet van uw dag. 

verder een mooie dag aan iedereen,             morgen zien we weer. 😀

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@fregilcy een heel gezinnetje, geniet ervan.

Wij hebben géén kinderen.

@Tinneke2 hier ook géén vaderdag. De dag is bijna voorbij.

@Cdt24801  Stefaan een leuke om te lezen.

@patrick2  van de aardbodem verdwenen?

Volle zon vandaag, was beetje moeilijk heb de airco moeten opzetten

maar mag niet klagen dit jaar.

Fijne avond allemaal.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 1 an

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

De kop van de week is er!

Maak er een fijne maandag van.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 1 an

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

Goedemorgen,

De planten 🪴 zullen weer goed groeien die ik gepland heb . Eindelijk weer klein beetje regen ️, maar moet wel niet te lang duren. 
Allen een fijne Maandag toegewenst tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 1 an

Als ik het juist lees gaat het de hele week regenen ... Inclusief het WE .... Er staan drie dagen WE met de hele bende vakantie aan zee gepland ... ☹️ 😢

Apprenti guérisseur

• 

225  messages

il y a 1 an

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2@Josette

@Cdt24801 dat is dan weer minder natuurlijk,         maar er zullen ook mooie opklaringen zijn,🌤      en er zal minder volk zijn,   Ja men kan niet anders dan het  nemen zoals het komt     hopelijk valt het toch een beetje mee. 

@Tinneke2, goed vast zetten Tinneke  dat ze niet weg waaien   met een klein gootje erlangs dat ze niet verdrinken 🌨

@Josette    voor U wat beter weer , een kleine regenwandeling  ☂️ kan leuk zijn als het niet te geweldig waait natuurlijk , 

@patrick2, hey Patrick, er zijn er niet zoveel meer achter he ,     het loopt nu vlug naar het nieuwe werk. 

hier geven ze veel wind en regen vandaag dus binnen hobby ,                 dat zal wel lukken, 

het is al middag geweest dus ,                  we lopen weeral af,                             

houd het gezellig en knus vandaag ,                     morgen weer een andere dag  

Pisteur expérimenté

• 

10  messages

il y a 1 an

De verkiezingen zijn weer achter de rug, nog steeds slecht weer en geen ziekepit op tv.

Groetjes

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 1 an

@patrick2  goed zo mag ook hé.

@Tinneke2  tja erg voor jullie maar ik vind dit beter dan

vorig jaar dat je géén lucht krijgt van al die hitte.

Dat het maar in de nacht regent hé.

Slapen is weer een ramp.

Fijne dinsdag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 1 an

Goedemorgen ,

@Josette Bij mij ook kan ook weer niet goed slapen 😴 wordt elke nacht zeker elk uur wakker . 
@Cdt24801 zo zie je maar de weerman is weer eens goed mis hier schijnt de zon 🌞 en is het schitterend ☺️ weer . Gisteren al laat in de namiddag ook al de zon 🌞
ze zitten er totaal naast . En al meerdere malen gebeurd. 😅
@patrick2 Je kan beginnen aftellen al om naar een nieuwe start te gaan . 
@fregilcy  Mijn planten 🪴 staan altijd goed vast altijd ben ik goed voorbereid. 😉ook mocht er zware storm komen . 
Allen een fijne dag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Apprenti guérisseur

• 

225  messages

il y a 1 an

@C2dt24801 @patrick2 @Tinneke2@Josette

@patrick : zie het hoe je er naar kijkt, als je negatief kijkt ,               weer nat, weer regen  enz.         ja dan word het heel erg moedeloos.       maar als je positief kijkt,        het is zuivere lucht ,      niet snikkend heet, tussenin schijnt de zon, enz.   ☂️ 

voor het ogenblik een hevig onweer ,       wel het geweld van de natuur, 🌩 wind en regen ,     de lucht word gereinigd           ach ik tracht het goede te zien,           en te genieten van alle dingen.  🌈  na regen de zon en een mooie regenboog misschien,   hoe mooi kan het zijn. 

@Josette  in de laatste 14 dagen heb ik vannacht eindelijk goed geslapen,               normaal 3 tot 4 uren         nu een ganse nacht.                    als ik niet kan slapen sta ik op neem een boek                💻     of zet mijn computertje,   maak een warm drankje    een      boterham of een koekje en we komen er wel .

@Cdt24801        Het kan in het ganse land slecht weer zijn en aan zee goed weer, het ene wat bij mij tegenvalt is de  koude wind , maar voor de rest     lukt het wel hoor.       de moed niet opgeven het kan nog altijd een leuk WE. worden. 

@Tinneke2  Bij mij staan ze allemaal in bloempotten,             🏵     ik heb geen tuin meer ,    🌷        door omstandigheden wonen we nu op                een appartementje met een parkje ervoor 🌲🌳            ik heb veel bloemen en          planten binnen en op balkon,  

en voor de rest ,          ik kijk nog een beetje naar het onweer en straks ,     koffie en koekje en ja we zullen het wel vullen,       ik sleep mijn lief vrouwtje overal mee door,         zelfs al zegt ze ,           gaan we dat wel doen ,             genieten doen we altijd samen ,            we vinden altijd iets ,  

dus beste mensen ,         vandaag is het hier vuilzak dag                  en morgen weer iets anders  houd jullie sterk. 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @fregilcy @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Dat weer is gewoon in en in triest geen andere woorden voor. Binnenkort de valies inpakken en weg naar de zon toe want ben het meer dan beu. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus nou koffie drinken en ff wakker worden. 

Fijne dag verder voor allen.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 1 an

Jullie vergeten dat dit het normale weer is een klein beetje te koud, we zijn, allez jullie

jaren verwend geweest.

Hier gisteren ook heel de dag de zon.

Ja dat slapen zullen we nooit leren, ben al blij met 4 uurtjes aan een stuk.

Ik sta ook op hoor en wandel wat rond en dan terug erin, géén

computer want dan lukt het helemaal niet meer.

Fijne woensdag. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 1 an

Goedemorgen,

@Josette Heb groot gelijk dat je nog eens 👍 er in kruipt . Doe dat ook . En achter de pc kruipen of de tablet enz… houdt je alleen maar wakker hoor @fregilcy dat is trouwens niet gezond , een boek 📕 daar 👉 in tegen daar kan je nog van in slaap 😴 vallen . 🪤 

@patrick2 Zonnetje is er al bij ons , wel nog frisjes . Ben all blij 🙂 met wat er is . Komt wel in orde 🙂. Andere hebben het erger te verduren met al de ellende van water 💦 wij mogen al blij zijn met wat beetje 🤏 ZON 🌞 

Fijne Woensdag iedereen 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Tinneke2 hier al heel de dag zon.

Achterkant alles dicht.

Amusement.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Hier is het maar kwakkel hoor ... bewolkt en frisjes .... 😒

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @Cdt24801 Hier 👈 ook weer kwakkel weer regen ️ en mossel weer geen zon 🌞 meer . En heel veel wind 💨 echt koud . Blijf binnen vandaag . Brr . 
fijne dag 👋 Heb mijne poets gedaan . En strijk .  En nu rust . Saluutjes  

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @fregilcy en alle andere een goedemiddag. 

Net wakker dus nu een koffie en ff wakker worden. 

Het is de helft van de week voor velen maar ik nog twee en dan is het weekend en dan een nieuwe uitdaging. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.

Apprenti guérisseur

• 

225  messages

il y a 1 an

@C2dt24801  @Tinneke2@Josette@patrick2

Hallo iedereen, in de rust, het is stil midden in de nacht, als iedereen slaapt😩@patrick2 nog een nachtje na deze en je bent  er vanaf, 😀 de nieuwe job  ligt al te zwaaien voor uw blijde intrede . zo snel is het voorbij.🏁

zoals zo dikwijls nog geen slaap,            maar ja we werken niet meer ook he,👴      dus waarvan zouden we moe  zijn.           we rusten op zijn tijd 💤      als we weggaan is het met de auto🚗   of gaan wandelen👫   boodschappen doen enz .         we hebben voor alles de tijd 🕰        zo zit ik  hier wat na te denken,     over dingen die al lang voorbij zijn , 😔   hoe snel alles voorbij glijd ondanks onze lichamelijke kwalen 🤧🤕🤒😷

en toch zijn er die mooie dingen die blijven hangen 

naar de zoo     🐬👨‍👩‍👧‍👦     met de kinderen toen ze nog klein  waren. enz;   😀 en zo ga ik nog een uurtje door en dan naar bed voor een paar uurtjes 😴 

dus in alle vroegte wens ik jullie een leuke DONDERDAG,      Dag van de Donder ,  🌩   met of zonder veel licht  maar altijd met lawaai.  

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 1 an

Amai @fregilcy nachtwandelaar, ik was er om 1.30 uur al eens uitgeweest.

Tjonge, wat een gedoe. Maar wel mooie tijden om over na te denken.

Donderdag is het hier poetsdag.

Fijn dagje iedereen.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 1 an

Goedemiddag,

@Josette Daar is de zon , Daar is de …. En wij zijn tevreden 😊
mal deze dag vroeg begonnen met mijn sport 🏈 en zit er al heel vroeg ook op .

Nu eens winkelen 🛍️.

@patrick2 yes gedaan nu normaal werk op normale uren . Geniet nu maar met je ventje ….🧸. 
fijne Donderdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Net wakker dus nu ff een koffie en wakker worden. 

@Tinneke2 deze nacht nog werken dan genieten met het ventje van weekend. Dan maandag starten met de nieuwe uren , in de nieuwe hal en nieuwe mensen en nieuwe functie. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 1 an

@Tinneke2 @patrick2  wij zijn ook eens uit de deur 

geweest naar een overdekt winkelcentrum.

Moe niks meer gewoon.

@patrick2 Lig nog maar niet wakker over maandag; komt goed.

@fregilcy de nachtbrak slaapt hahahaha.

Fijne avond.

Apprenti guérisseur

• 

225  messages

@Josette Nee de nachtbrak sliep niet,      ik ben dat gewoon,        misschien later wat meer uitleg   

Loading...