Profil de Josette

7.5K  messages

samedi 1 juin 2024 03:18

De babbelhoek voor de maand juni.

Juni.jpg

7.5K  messages

il y a 1 an

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

Zo snel de rame, open nu het nog kan!

Maak er een fijne zaterdag van, maar oppassen de zon brand heel hard vandaag.

11K  messages

@Josette @fregilcy @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Vandaag niks gepland dus zullen zien wat er op ons pad komt. 

Voor de rest nu eerst een koffie en wakker worden en zeg ik allen een fijne dag verder.

3.9K  messages

il y a 1 an

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

@Josette  vandaag een beetje opruimen en verder zie ik nog wel wat ik ga doen . Fijne Zaterdag allemaal 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

7.5K  messages

il y a 1 an

Brrrrrrrrrrrrrrrr hier word het pikkedonker dat belooft bij 26°. 

7.2K  messages

@Josette  schreef:

Brrrrrrrrrrrrrrrr hier word het pikkedonker dat belooft bij 26°. 

Ow zekers, dan woon jij in een spookhuis ... Zeer goed, dan hoef je niet meer naar de kermis 😁 😇

Grapje hé, het zal inderdaad niet echt aangenaam zijn .... 😳

225  messages

il y a 1 an

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @Josette 

De zaterdag voorbij,      de zondag begonnen,      goeie nacht , straks goede morgen.       zo gaat het leven.

voor mij zijn het een paar  pijnlijke dagen.       maar ze gaan ook voorbij.        dus we zien uit naar betere . 

hier geen onweer een heel klein beetje regen, 🌧    genoeg om de bloemen water te geven meer niet. 🥀

over het algemeen  zitten we hier in de goede hoek,  🙂        nooit geen zware onweders, of wateroverlast .

het is weer rustig en stil, 15 a 16 graden.        gelukkig met een beetje wind.           dus voor mij prima 

veel steek ik niet uit,          gelukkig kan ik mij nog wat bezig houden       met lezen of pc.

meer moet ik nu niet hebben..          Ik hoop dat het daar bij jullie weer geen overlast is met regen en wind 

zo ik wens jullie een goede mooie zondag zonder problemen.           geniet ervan met volle teugen . 

en tot de volgende ........😀

118  messages

il y a 1 an

Bij deze wens ik iedereen fijne zondag toe!

11K  messages

@bigMODDER @Josette @fregilcy @Cdt24801 @Tinneke2 en alle andere een goedemiddag. 

@bigMODDER ben je weer terug klant bij Orange ? Want hebben je al een lange tijd niet gezien. 

Voor de rest niet veel in de planning vandaag dus zeg ik iedereen een fijne dag. 

118  messages

@patrick2 

Ja dat klopt ben sins Orange hun nieuwe tariefplannen heeft terug gekomen , ben onder de indruk van de 3 nieuwe ,ook dat gratis blijven surfen na verbruik is knap , en ook de prijs is best ok ! Dus ja ben terug.

11K  messages

@bigMODDER 

Klopt de tarief plannen zijn perfect en ook inderdaad net wat goedkoper.

3.9K  messages

il y a 1 an

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @fregilcy  En allen die binnen komen 

Goedemorgen , 

@Josette Hier 👈 is het volop zon 🌞 terug met een klein briesje . Vandaag blijf ik thuis 🏠. Vannacht onwel geweest zal van de warmte geweest zijn . …

@patrick2 weekend is weer bijna voorbij ik heb het ook rustig gehouden en vandaag zeker . 
@bigMODDER  lang geleden … voor jou ook een hele fijne aangename Zondag . 
@fregilcy bij mij is het koel binnen niet zo warm als bij u , heb dan ook veel beschutting van bomen 🌳 een nadeel in de herfst 🍂 veel bladeren 🍁 in mijn tuin . De stad ruimt ze niet op straat en langs de paadjes  . . Alleen in stad 🏙️. Geld is op . 😉 

@Cdt24801  ik hou van het spookhuis 🏚👻leuk toch 😂…. Grapje …

fijne dag 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

11K  messages

@Tinneke2 

Klopt weekend is bijna gedaan maar geniet toch nog ff van deze zondag niks te doen hoor. In de nachten was ik nu nog aan het slapen om dan weer terug te gaan beginnen de zondag nacht. Maar gelukkig moet dat niet meer en kan ik genieten van het niks doen. 

Gisteren tickets besteld voor Phantasialand om in Augustes naar toe te gaan had ze voor de helft van de prijs dus daar maak ik gebruik van. 

7.5K  messages

il y a 1 an

Loading...