Sage
•
7.5K messages
De babbelhoek voor de maand mei.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen,
middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Veel plezier.
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY en alle binnenkomers en medelezers,
Goedemorgen,
Een beetje laat ⏰ komt omdat er een oude man komen bellen is aan mijn deur of ik een telefoon boek 📕 had ? Stond in panne met zijn wagen . Zijn garage kon niet komen . Een lieve Kosovaar stopte en we zijn met hem naar zijn huis gereden met zijn reserve band 🛞 die ook half versleten was daar , zijn band gemaakt . Want zijn Ijzerwerk was krom en weer goed getrokken en band was terug in orde . Gelukkig 🍀 wist hij veel van auto’s 🚘.
De oudere 👴 man is wel een toe aan een andere wagen 🚐 want vol blutsen en nog een diesel .
Mag er niet meer mee rijden . Gevaar zelfs op de weg jeetje 🙄 heb wat meegemaakt onderweg . Maar kon hem toch niet laten staan in midden van een gevaarlijke baan .
was wat verward ook .
En kwam van heel ver voor oud ijzer weg te doen .
Nu rusten , want amai ging niets doen . Maar kon hem toch niet aan zijn lot over laten .
fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Cdt24801 @patrick2 @MustafaY @BrahimM een goedemorgen
aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.
@Tinneke2 je bent gevaarlijk bezig geweest, zou toch voorzichtiger zijn de vlg keer.
Ze kunnen het ook zo spelen.
@patrick2 puzzel ze. Heb ik heel vroeger ook ooit gedaan.
Fijn dagje allemaal.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY @BrahimM en alle binnenkomers en medelezers,
Goedemorgen,
@Josette Nee hoor dat was niet gespeeld de oude man had echt hulp nodig heb het echt gezien met eigen ogen 👀 platte band hij kon niet meer verder . Heb ondertussen een telefoontje gekregen van zijn garage . Alles ook aan hem uitgelegd en hij gaat zelfs zijn familie inlichten over zijn toestand en de wagen staat in de garage . Mag al niet meer mee rijden . Had terug een platte band 🛞
Hij geeft mij zelfs bedankt 🙏 voor mijn goede hulp verlening.
Er was niets gespeeld hoor echt een sukkelaar . En verwarde mens .Gaat nu veel hulp krijgen .
Het is maar veel wind hier pff af en toe komt de zon gluren 🫣😀.
Gisteren is bij ons voor de zoveelste keer een brommer aangereden is hier een race ,ben even buiten gegaan , een auto had op hem gereden . Jeetje 😰 Hij had ernstige kwetsuren.
mijn overbuur en ik zagen gekookte rijst liggen en een ekster dood 💀 liggen naast de rijst nu beginnen ze al eten te leggen in gras . Vanmorgen hoorde ik de jonge ekstertjes schreeuwen 😱 hebben honger want kunnen nog niet vliegen . Heb natuurlijk het opgelost laat de beestjes niet in de steek . Ze zijn komen kijken 👀 en gaan het in orde brengen. Want vanmorgen lag er nog een volwassen dood . 😢
waarschijnlijk gif in . Mensen verwittigd ook voor hun honden niet van eten op gras te eten . 🤬 waar zijn ze mee bezig .
Maakt me zo kwaad 😡
groet tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Allez midden van de week weeral.
@Tinneke2 je kan de dag van vandaag niet voorzichtig genoeg zijn.
Succes met de onderzoeken.
Ja voor de werkende onder ons is mei een fijne maand.
Fijne woensdag.
3
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY @BrahimM en alle binnenkomers en medelezers,
Goedemorgen,
Niet veel te vertellen vandaag , dus hou ik het kort …
fijne dag iedereen .
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
0
Cdt24801
Sage
•
7.2K messages
il y a 3 ans
Ik ga hier zeker vier dagen niet zijn ... De begeleiding 1000 km KOTK, dat is een volle dagtaak, en meer dan dat. Morgen de eerste en zwaarste rit. Ik vertrek thuis iets voor 5 uur en zal pas tegen 21.00 uur ten vroegste weer thuis zijn ... De dagen erna zijn iets korter, maar ook weer niet heel veel ...
Ik doe dat ieder jaar met veel plezier. Het is fysisch wel veeleisend maar het geeft enorme genoegdoening. En een combinatie van hobby en inzet voor het goede doel, dat is mooi meegenomen 😎
Zodus, tot volgende week ergens 😉
1
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Allen een fijne Hemelvaartdag.
@Cdt24801 Stefaan, je bent al onderweg, jammer. Wens je heel veel plezier aan je rit.
Hou het veilig hé.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
Goedemiddeavond ,
Ben even weg geweest , gaan eten bij mijn moeke en dan met haar naar de winkel van antiek (iets moois op de kop getikt 🤪. Een oude kolenbak voor mijn planten en een kleine houten koffer van vroeger in zwart ,en een kadertje voor een klein prikje .
Niets moeten dragen alles werd bij mij gebracht . 🤩🤩🤩
Zeer tevreden van mijn dagje .
Ondertussen wel al goed gerust . Want vind het toch belangrijk nu dat ik aan mijn gezondheid denk . Bewegen moet ik toch eens …
Beetje laat maar toch nog een fijne Hemelvaartsdag want de dag is nog niet om 😉.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Zo te lezen heeft iedereen de dag goed om gekregen gisteren.
Een fijne vrijdag allemaal.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY @BrahimM en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
En weer is het hier goed aan het waaien en regenen ☔️. Vandaag ga ik kleding stikken is zittend werk en rustig om te doen . Geen zwaar werkjes . Tekenen en aquarellen op veren 🪶 en gedroogde blaadjes .
Voor de rest iedereen een fijne dag
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Zaterdag, hier word het en wasje draaien.
Geniet van hetgeen jullie gaan doen.
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
Goedemorgen,
Ben wel al eens benieuwd hoe het zou zijn met @Cdt24801 nu toch al drie dagen volle bak aan zijn vrijwilligers werk bezig voor het goede doel . Zullen zware momenten zijn voor hem . Vind echt super 👍 Hopelijk niet al te veel moeilijk momenten erbij op zijn parcours? Dat alles mag goed verlopen zijn .
Voor alle andere een fijne dag 👋 .
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Wat lief van je @patrick2 deze 2 mee te nemen. Hopelijk alles goed gegaan.
@Tinneke2 met Stefaan is alles goed, alleen vermoeid van de lange dagen.
Wij rijden vandaag naar huis.
Fijne zondag allemaal.
4
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@patrick2 @Cdt24801 @MustafaY @BrahimM en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette Blij om te horen dat alles goed gaat met @Cdt24801 ben je misschien mee gegaan dat je er meer over weet ? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor 😉. Het zal wel wel dat Stef moe is het zal niet zo een lange dagen . Nu goed uitrusten . Kan hij veel vertellen aan zijn kleinkinderen . Zullen wel benieuwd zijn .
De weerman zit er weer eens naast hier volop zon geen vuiltje aan de lucht 🌌.
Mijn was is gedaan en gestreken . Voor vandaag rustig aan en met de lekkere taart 🎂 vers gisteren gebakken bij mijn ouders .
Veel werk had ik niet de oven deed de rest wel versierd en een nacht in de frigo . Nu kunnen ze er van smullen .😋.
Voor allen fijne dag 👋.
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
@Tinneke2 neen hoor niet mee geweest we zijn zelf weggeweest.
Rust heeft ieder lijf nodig jong of oud, maar als je ouder wordt ietsje meer.
Maak er allen een fijne maandag van.
0