@Josette Mijn 🍵 en ontbijt genomen . En dadelijk naar de markt voor mijn zusje want er staat iemand met roze look grote trossen die ze kweken speciaal uit zuiden van Frankrijk 🇫🇷 . Want zover zijn ze niet gegaan .
Dan wat rusten op een terrasje , en weer huiswaarts. allen een fijne Dinsdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Heb ook weinig 🤏 geslapen 🛌 van de warmte . Venster 🪟 open gezet dat het kan afkoelen. En al vroeg op al wat werk gedaan nu ontspannen 😎 en straks weer verder doen .
Hier is het deze nacht beginnen te regenen ☔️ dat heb ik toch 😳 minder graag . En nog bezig . Straks dus door de regen ☔️ naar stad 🏙️.wat een weer is dat weer …
fijne dag 👋 iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette ja Guus Meeuwis , het is een nacht die je normaal alleen in films ziet. Het nacht waarvan ik dacht dat ik hem nooit beleven zou. 😂
Net opgestaan dus ik zag uit de venster dat het regent hopelijk niet heel de dag. Maar goed we zullen zien. Nu een koffie drinken ene wakker worden en zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette ne mens leert op latere leeftijd nog bij,📚 dat had ik nog nooit gehoord , "piekendokter " prachtig ;
ja regendagje , ⛈ ter afwisseling, mag niet te droog worden , 🌦🌲 anders gaan de plantjes dood , 🌳
en zo gaat het leven verder, 😔 we moeten het nemen zoals het komt 🤔 zorgen dat we gelukkig zijn😉 met elkaar en dan komt alles goed , verder gebeurt er vandaag niet veel denk ik, 📕 boekje lezen , computertje , 💻 wakker maken, en verder genieten en me laten vertroetelen 💏 dus beste mensen geniet van jullie dag. 🌺 maakt het mooi 🌺 zorg voor de visjes 🐠 en tot morgen ,
@Josette die stiklucht hebben we gisterenavond ook ervaren. Prettig is wat anders maar goed.
Vandaag toch nog wat druk geweest. Heb de verzekering in orde gemaakt voor de nieuwe auto. Daarnaast een offerte in orde gemaakt voor de plaatsing van een nieuw hondenluik in de bestaande deur. Dus komen ze vrijdag metingen doen en dergelijke dan word de volledige deur aangepast.
Maar dat vergt wel weer twee maanden wachttijd , waar is de tijd van vroeger dat je vandaag bestelde en het maandag in orde was...? Nou ja Coolbleu doet dat nog wel maar de rest laat op zich wachten.
@Josette@patrick2 De regen ☔️ is hier 👈 ook gestopt en weer heel warm 🥵 maar geen zon 🌞 wel laf weer . @patrick2 ik ben ook aan het wachten op mijn bestelling 🚚 heb te horen gekregen dat ze achteruit zijn met alles zelfs met de mails van bevestiging 🙂↕️ dat ik een bestelling 🚚 geplaatst heb en betaald heb . Tegenwoordig vinden ze dat normaal . Maar moet wachten het komt in orde 🙂. En ook voor ophaling zelfs van de 2 de hands is het 3 weken wachten . Vroeger 2 dagen . Pff . Zeker grote stukken . Nog een fijne week . Met je dochters . Groeten tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette hier komt het nu met bakken uit de hemel gevallen.
Ben al opgestaan dus wat vroeger dan anders nu ik verlof heb. Maar goed geen probleem kon toch niet meer slapen en de komende twee dagen moet ik ook nog vroeg op.
Heb gisteren nog wel goed nieuws gekregen en dat is dat ik vanaf 17 juni start met mijn nieuwe functie. Dus nog ff 4 weken geduld en dan is het zo ver.
Voor nu ff wakker worden en een koffie drinken. En dan zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette Idd daar kijk ik heel erg naar uit naar die datum. Had liever gehad vanaf komende maandag aangezien ik nu in het dag ritme zit maar jammer genoeg zit dat er niet in.
Maar 4 weken is ook niet lang meer dus een mooie streef datum.
@Josette hier al van deze nacht al gietende regen ☔️ en niet een klein beetje 🤏 het gutst er goed uit , maar zorgt voor goede afkoeling . @patrick2 Wat lees ik wat een fijn gevoel moet het niet zijn dat je zo vlug aan je nieuwe JOB mag beginnen . 4 weken zullen voorbij vliegen . ✈️. Ontbijt 🍳 al genomen en koffie ☕️ gedronken . Nog even op tempo wat lezen 📖 en dan weer aan de dag beginnen . Fijne dag ieder van jullie allemaal tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Een goeie Donderdag voor iedereen , hier regen maar niet overvloedig, rustige groei regen.
@patrick2 vier weekjes nacht, dat is om goed afscheid te kunnen nemen, zodat je nog eens goed de sfeer van de nacht kan opsnuiven, en dan werken als de zon schijnt, dat komt wel goed met die nieuwe job.
ik denk dat jullie in Limburg meer regen krijgen en ook warmer weer , en in de winter meer sneeuw
dan hier bij ons komt dat door die zand grond bij jullie? over het algemeen vind ik dat deze hoek
☔hier er nog altijd goed vanaf komt.
@Tinneke2 hallo even rust houden, wat ben je druk van s'morgens 🍮🥚🍞 rustig eten,
goeie kop koffie, is belangrijk s'morgens . veel werken kan geen kwaad, maar rustig en goed eten is belangrijk
@Josette voor U word het wat beter weer denk ik, een beetje afkoeling en regen, of heb ik het weer mis?
normaal regen is zeer zacht water, en als het goed door regent is het over het algemeen zuiverder water .
een regen douche gratis kan deugd doen, in mijn jonge jaren hield ik ervan om in die regen te gaan staan bloot borst en rug het was een opkikker
dus aan allen vandaag geniet met volle teugen van het goede water Haha; heel gezonde lucht
en ik niet veel werken het voordeel van pensioen ten volle . groetjes
@fregilcy Mwa hier in Limburg kan het ook droog zijn als het ergens anders goed hard regent en kan ook kouder zijn als het ergens anders warm is. Maar goed het mag stillekes naar de zomer gaan ben er op aan het wachten.
Die dag diensten komt wel goed nog ff volhouden dan ben ik er mee weg.
@Tinneke2 neemt nooit echt tijd voor haar zelf @fregilcy dat is een bezig bij en zal altijd zo blijven. Beste zou zijn dat ze idd eens gaat zitten en rustig aan doen maar ja......
@patrick2@vandaag heb ik me rustig gehouden , hm 😒. Wel een klein klein beetje 🤏 gepoetst. Ja heb nu een maal geen zittend 🪑 gat hè . @fregilcy Zo zit ik in elkaar maar neem wel op tijd even pauze hoor . Heb al vandaag met de buurvrouw gaan eten dat is ook relaxen 😎 ze geeft me getrakteerd voor de hulp .
En nu avond eten boterham eten en rusten . Tv 📺 kijken 👀 fijne avond iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette volle zon hebben we voor de moment . Maar het ziet er naar uit in de verte dat er neerslag op komst is . We zien het wel . @patrick2op hoop van zege dat je je autootje mag halen .
@fregilcy vandaag doe ik het rustig aan enkel de was 🧺. Dat doet trouwens de wasmachine hoef ik alleen maar optie hangen 😂. En gaan wandelen. Met de buurvrouw even een relax dagje. fijne dag iedereen groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@fregilcy ja ja daar kan je met 4 in maar het is een Mini dus niet te groot. Nu moet ik dat niet heb geen kinderen enkel een vriend dus dat is geen probleem. Ik ga wel met regelmatige basis weg met mijn twee beste vrienden en hun zoon maar dan nemen we de andere auto mee. En de andere auto is ook als we de honden mee pakken. Mijne is enkel voor te werken , de auto hiervoor de BMW , nam ik ook bijna niet mee ook enkel voor te werken.
Maar om je een antwoord te geven ja het gaat maar het is elektrisch.
Voor vandaag ga ik dan ook weg met mijn enkel mijn beste vriendin en de kleine de papa blijft thuis die heeft wat last van de rug. Nemen dan wel zijn nichtje mee dus met vier weg vandaag aangezien mijn vriend thuis blijft bij de honden.
@Josette heb er niks van gehoord in Luik en Voeren maar kan wel raden wat het weer is door dat slechte weer. Dat gaat niet stoppen dat is met al die regen en daar zijn we niet tegenop gewassen. Vroeger had je dit extreme weer niet maar dat word erger en erger.
Voor de rest zeg ik iedereen een fijne dag vandaag.
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen,
@Josette Mijn 🍵 en ontbijt genomen . En dadelijk naar de markt voor mijn zusje want er staat iemand met roze look grote trossen die ze kweken speciaal uit zuiden van Frankrijk 🇫🇷 . Want zover zijn ze niet gegaan .
Dan wat rusten op een terrasje , en weer huiswaarts.
allen een fijne Dinsdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
il y a 1 an
@patrick2 @Josette@Cdt24801@Tinneke2
Hallo iedereen, terug thuis, en dat is weer goed ook. leuke vakantie gehad geen regen gezien ,
prachtig weer zondag bijzonder, zo aan alle liedjes komt er een eind , weer terug in ons gewone
doen, en dat is ook heel goed.
Josette pieken dokter welk een dokter is dat , speciale huid dokter of zo , en doet het pijn?
dikwijls zijn dat de remedies die helpen weze getroost. vandaag word het hier rustig alles op zijn plooi
brengen uitpakken en de vrouw moet de was doen en we zijn weer vertrokken
voor het dagelijkse leven. een goede Dinsdag aan ieder .
1
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Wat een nacht wat een nacht is daar géén liedje van? 🤣
Maak er een fijne woensdag van, nu gelukkig iets minder warm.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere,
Goedemorgen,
@Josette Heb ook weinig 🤏 geslapen 🛌 van de warmte . Venster 🪟 open gezet dat het kan afkoelen. En al vroeg op al wat werk gedaan nu ontspannen 😎 en straks weer verder doen .
Hier is het deze nacht beginnen te regenen ☔️ dat heb ik toch 😳 minder graag . En nog bezig . Straks dus door de regen ☔️ naar stad 🏙️.wat een weer is dat weer …
fijne dag 👋 iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
il y a 1 an
@patrick2@Cdt24801@Tinneke2
@Josette ne mens leert op latere leeftijd nog bij,📚 dat had ik nog nooit gehoord , "piekendokter " prachtig ;
ja regendagje , ⛈ ter afwisseling, mag niet te droog worden , 🌦🌲 anders gaan de plantjes dood , 🌳
en zo gaat het leven verder, 😔 we moeten het nemen zoals het komt 🤔 zorgen dat we gelukkig zijn😉 met elkaar en dan komt alles goed , verder gebeurt er vandaag niet veel denk ik, 📕 boekje lezen , computertje , 💻 wakker maken, en verder genieten en me laten vertroetelen 💏 dus beste mensen geniet van jullie dag. 🌺 maakt het mooi 🌺 zorg voor de visjes 🐠 en tot morgen ,
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
@patrick2 juist dat was het, merci.
@Tinneke2 hier heel de voormiddag zon nog warm binnen, nu even regen geweest
maar stinklucht!
@fregilcy ja die Limburgers hé.
2
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
Het is met bakken uit de hemel gevallen. En nu nog zo van die malse regen.
Wel terug frisse lucht op dit moment.
Hier beetje poetsen.
Fijne donderdag.
3
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere die komen meelezen ,
Goedemorgen ,
@Josette hier al van deze nacht al gietende regen ☔️ en niet een klein beetje 🤏 het gutst er goed uit , maar zorgt voor goede afkoeling .
@patrick2 Wat lees ik wat een fijn gevoel moet het niet zijn dat je zo vlug aan je nieuwe JOB mag beginnen . 4 weken zullen voorbij vliegen . ✈️. Ontbijt 🍳 al genomen en koffie ☕️ gedronken . Nog even op tempo wat lezen 📖 en dan weer aan de dag beginnen .
Fijne dag ieder van jullie allemaal
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Tinneke2@Cdt24801
Een goeie Donderdag voor iedereen , hier regen maar niet overvloedig, rustige groei regen.
@patrick2 vier weekjes nacht, dat is om goed afscheid te kunnen nemen, zodat je nog eens goed de sfeer van de nacht kan opsnuiven, en dan werken als de zon schijnt, dat komt wel goed met die nieuwe job.
ik denk dat jullie in Limburg meer regen krijgen en ook warmer weer , en in de winter meer sneeuw
dan hier bij ons komt dat door die zand grond bij jullie? over het algemeen vind ik dat deze hoek
☔hier er nog altijd goed vanaf komt.
@Tinneke2 hallo even rust houden, wat ben je druk van s'morgens 🍮🥚🍞 rustig eten,
goeie kop koffie, is belangrijk s'morgens . veel werken kan geen kwaad, maar rustig en goed eten is belangrijk
@Josette voor U word het wat beter weer denk ik, een beetje afkoeling en regen, of heb ik het weer mis?
normaal regen is zeer zacht water, en als het goed door regent is het over het algemeen zuiverder water .
een regen douche gratis kan deugd doen, in mijn jonge jaren hield ik ervan om in die regen te gaan staan bloot borst en rug het was een opkikker
dus aan allen vandaag geniet met volle teugen van het goede water Haha; heel gezonde lucht
en ik niet veel werken het voordeel van pensioen ten volle . groetjes
3
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
Inderdaad zijn het de zandgronden hier bij ons die het warmer maken @fregilcy ik
woon op een foute plek maar immigreren is ook géén optie.
Hahaha lijkt me heerlijk in bloot bovenlijf in de tegen maar daar ga ik niet meer aan beginnen.
Inderdaad @patrick2 heerlijk is dat!
Voor vandaag ziet het er heel slecht uit qua neerslag. Weeral code oranje.
Hopelijk nergens géén miserie.
Fijne vrijdag iedereen.
1
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
il y a 1 an
hallo iedereen, Vrijdag poetsdag bij ons de vrouw is in volle actie, ik help een beetje , niet veel ,
ik kijk of ze niets vergeet.
@Josette Douglas zou nogal een beetje opkijken moest je nu in de regen gaan staan, 😀 in bloot boven lijf,
nu bij ons word geen regen of bijna geen verwacht wel bewolking; dus wie weet even wandelen deze
namiddag,
@patrick2 de nieuwe auto inrijden , en oppassen voor de eerste krasjes op de parkings , veel geluk met de eerste start ;
verder geen nieuws bij ons dus tot de volgende , .
bij regen en wind en in auto of fiets of te voet. hou het veilig
7
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En all andere
Goedemorgen,
@Josette volle zon hebben we voor de moment . Maar het ziet er naar uit in de verte dat er neerslag op komst is . We zien het wel .
@patrick2op hoop van zege dat je je autootje mag halen .
@fregilcy vandaag doe ik het rustig aan enkel de was 🧺. Dat doet trouwens de wasmachine hoef ik alleen maar optie hangen 😂. En gaan wandelen. Met de buurvrouw even een relax dagje.
fijne dag iedereen groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
il y a 1 an
@patrick2 Hey kun je daar met zijn vieren in, een mini Cooper zekers of is het een ander, Is er daar
zoveel plaats in, Ik weet het niet he , de nieuwe heb ik nog nooit van binnen gezien en elektrisch dat
ken ik niet zo goed , de benzine motoren die kende ik goed MG (Moris) waren goede sportwagens
maar ik wens U er alle plezier en geluk mee.
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
Wat een dikke miserie in de Voeren en Luik, verdomme maak
dat mee, kom je niet te boven. Het wordt steeds erger en erger met dat weer!
Probeer van jullie weekend te genieten.
2
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
@patrick2 ja voor die mensen daar nog erger dan paar jaar geleden! 😡
Hier de regenkamer achter de rug, was draait en de soep ik klaar.
Even rust.
0