De eerste nacht is weer gedaan ben aan het aftellen naar de laatste dat is over twee weken.
@Tinneke2 hopelijk moet je niet te lang wacht op je nieuwe zetel want ze kennen er tegenwoordig wat van. Dus dat je maar snel weer je lounge genot hebt.
@patrick2 Nog altijd geen telefoontje gehad en geen mail wacht al twee weken en mijn zus gaat eens bellen . Want zou al in België 🇧🇪 zijn . Fijne werknacht gewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Het staat niet meer in de winkel 🏬 het is gebracht naar de dichtstbijzijnde distributie depot . Ze moeten mij een e-mail sturen en bellen . Maar ja daar wacht ik dus op . @fregilcy Dan kan je je goed bezighouden met de kinderen en goed aan de slag . En w nadelen in de natuur.
Fijne dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 hey staat het niet meer in de winkel? 🏬 het distributie center?
welk 👻 t' is toch niet gestolen zekerst 😀 geduld is een schone deugd , jammer dat het altijd van de klant moet komen, maar betalen moet onmiddellijk. hoe heerlijk gaat het zijn, 👸 als ge met uw kontje in de zachte zetel gaat zitten 💤
@patrick2 , nu aftellen, straks gedaan , werken als het zonnetje schijnt en slapen als de maan schijnt, nog twee weekjes na deze. 😉
@Josette jaja laten spelen kan deugd doen meer zeg ik niet , maar de voetjes zijn weer als oude nieuwe ,😂
zo aan allen nog een goed Dinsdag , werkend , wachtend en spelend , als t' maar goed gaat 🤔
@Josette Heb voor de kleur gekozen donker grijs past mooi 🤩 met mijn meubels deze zijn iets grijzer maar bleker . En het is een brede lounge zetel .
@fregilcy Zal er zeker met mijn kontje😅 goed kunnen zitten 🪑 en zelfs oppassen dat ik er niet in slaap 😴 in val 🪤. @patrick2 Heb geduld voorlopig lig ik op een ligbed van vroeger toen ik nog mee ging op kamp 🏕️ heb er veel kussens in gelegd en lig heel gemakkelijk. Zo kan ik ook tv 📺 kijken 👀. Voor alles vind ik wel een oplossing. 😉
Wat een weer weeral mag nu wel stilaan stoppen die regen ☔️, krijg er genoeg van . Wil buiten . Mijn zus geeft gisteren haar poes 🐈⬛ moeten laten inslapen was heel ziek . Kon niet meer en had een gezwel was 14 jaar oud . Maar verdriet blijft des ondanks groot .
Hier zo fier aan het vijvertje met de visjes 🐟.
wens allen een fijne dag 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 ah da is zielig maar goed wel beter zo voor poes om niet af te zien. Betreft je lig bed heb je goed opgelost 😁...Maar een zetel ligt fijner dan een veldbedje dus dat die maar rap komt.
Hier is ook enkel meer regen geweest en nog meer regen bah word er moe van. Dat het maar snel zomer is de zon gaat schijnen want dit weer ben ik echt meer dan beu.
Voor mij nog twee nachten werken dan is het weekend dus gaat weer rap.
Voor de rest zeg ik iedereen een fijne dag verder.
@Josette Voorlopig gaat ze nog geen nieuw poesje nemen, het is nog te vroeg.
En heb goed nieuws 🗞️ gisteren een mail gekregen dat ze vandaag af mijn zetel komen brengen . In de namiddag. Zal er vanavond al kunnen in liggen . En ze nemen de verpakking mee en zetten hem op de plaats waar ik wil . Wat een service. Ben echt blij 😀 en benieuwd. @fregilcy Vlug alles netjes poetsen nog eens goed en klaar om de zetel te plaatsen . @patrick2 bijna weekend voor jou 😀. Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2😀 Je gaat uw kontje kunnen verwennen, in de nieuwe zetel, eerst kijken, 😲 efkes zuchten, dan ne keer wrijven en uiteindelijk, hmmmm , heerlijk , zacht , mooi en boven alles gelukkig, 👏
@patrick2 voila weeral een week weg, straks gaat het zo voorbij zijn, en dan gaat ge terug kijken ,
en denken ik heb het toch gedaan he 😉
@Josette, naar de kapper, ga je iedere week of zo? ik weet dat niet he, ik zie graag lang haar bij een vrouw, ik vind dat heel vrouwelijk. maar je dat is mijn smaak he
@Cdt24801 motor rijden in de regen , is niet zo prettig , doet U dat ook voor uw werk? of is het juist in de vrije tijd ?
Voor mij Donderdag, 👜 Boodschappen dag, 😋 dus nu goed mijn beste beentje voorzetten , en heel goed oppassen , ik denk aan die Boul de Berlin, 🍰 ze zullen der wel zijn zekerst, slecht voor de lijn 😋 maar zo lekker. dat is al die moeite wel waart , dus hop recht en naar de ..............
Een fijne dag gewenst en veel lees plezier op dit forum.
Dit WE zaterdag de jaarlijkse BBQ van de FJR club en zondag rondbollen op een triathlon. Tijdens het fietsgedeelte met een scheidsrechter achterop welteverstaan 😁
@Josette Dank u . Het was zalig ☺️ben in slaap 😴 gevallen voor mijn tv 📺 en laat ⏰ wakker geworden, meteen naar mijn 🛌 gegaan om verder te slapen 💤. @Cdt24801 Zoals @Josette zegt een heel druk weekend tegemoet dat je met alle plezier 🤩 weer tegenaan gaat . Je moet het toch maar doen als seingever , heb dat ook vroeger nog gedaan maar dat was met de voetjes op de grond . En dat waren koersen Met een verbodsteken ( geen auto’s 🚗 en andere voertuigen doorlaten . Ook geen voetgangers 🚷. ) Deed dat ook uit vrijwillige basis . En je zag eens mensen . Maar wat u doet is andere koek 🧁. Veel intenser . Je doet dat goed 👍 chapeau. Fijne natte Vrijdag ik ga eens wandelen 🚶. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 dan moet het echt een heerlijke zetel zijn als je er al zo in slaap valt 😉. Maar geniet van je zetel dat je er nog jaren plezier van mag hebben.
@Cdt24801 dan heb je weer een mooi bezet druk weekend. Geniet er van en laat de BBQ je smaken en dat er maar goed weer is.
Voor hier is het ook weekend en morgen is het bezoek die al vroeg komen. Dan uit eten morgen avond wij onder ons twee. En dit alles omdat mijn partner de zondag jarig is.
Voor de rest zien we wel en voor nu zeg ik allen een fijne dag verder.
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2
weekend voorbij, nieuwe week begint, start met de maandag natuurlijk, vandaag word het
een rustige dag, denk ik, normaal gezien, geen planning , pedicure is reeds gedaan;
de onderdanen zien er weer goed uit. dus het grootste onderhoud is gedaan . verder uitkijken
naar wat gebeuren zal en een rustige dag doorbrengen.
dus aan allen een fijne en leuke dag🌨 gewenst ☔
2
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 hopelijk hoor je snel iets, onze buren hebben 8 weken moeten wachten
terwijl het in de winkel stond.
@fregilcy aha jij laat met je voeten spelen, kan maar deugd doen.
Fijne dinsdag allemaal.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen ,
@Josette Het staat niet meer in de winkel 🏬 het is gebracht naar de dichtstbijzijnde distributie depot . Ze moeten mij een e-mail sturen en bellen . Maar ja daar wacht ik dus op .
@fregilcy Dan kan je je goed bezighouden met de kinderen en goed aan de slag . En w nadelen in de natuur.
Fijne dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801@Tinneke2
@Tinneke2 hey staat het niet meer in de winkel? 🏬 het distributie center?
welk 👻 t' is toch niet gestolen zekerst 😀 geduld is een schone deugd , jammer dat het altijd van de klant moet komen, maar betalen moet onmiddellijk. hoe heerlijk gaat het zijn, 👸 als ge met uw kontje in de zachte zetel gaat zitten 💤
@patrick2 , nu aftellen, straks gedaan , werken als het zonnetje schijnt en slapen als de maan schijnt, nog twee weekjes na deze. 😉
@Josette jaja laten spelen kan deugd doen meer zeg ik niet , maar de voetjes zijn weer als oude nieuwe ,😂
zo aan allen nog een goed Dinsdag , werkend , wachtend en spelend , als t' maar goed gaat 🤔
1
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
Midden van de week weeral.
Jeetje wat is er regen geweest en nu nog.
Dan maar duimen dat hij heel snel komt.Wat kleur is het geworden @Tinneke2 ?
Fijne woensdag allen.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
@Josette Heb voor de kleur gekozen donker grijs past mooi 🤩 met mijn meubels deze zijn iets grijzer maar bleker . En het is een brede lounge zetel .
@fregilcy Zal er zeker met mijn kontje😅 goed kunnen zitten 🪑 en zelfs oppassen dat ik er niet in slaap 😴 in val 🪤.
@patrick2 Heb geduld voorlopig lig ik op een ligbed van vroeger toen ik nog mee ging op kamp 🏕️ heb er veel kussens in gelegd en lig heel gemakkelijk. Zo kan ik ook tv 📺 kijken 👀. Voor alles vind ik wel een oplossing. 😉
Wat een weer weeral mag nu wel stilaan stoppen die regen ☔️, krijg er genoeg van . Wil buiten . Mijn zus geeft gisteren haar poes 🐈⬛ moeten laten inslapen was heel ziek . Kon niet meer en had een gezwel was 14 jaar oud . Maar verdriet blijft des ondanks groot .
Hier zo fier aan het vijvertje met de visjes 🐟.
wens allen een fijne dag 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Tinneke2 ooo wat erg voor je zus. Komt er een nieuw poesje?
We duimen dat je snel iets hoort van je zetel.
Zo hier is het weeral kapperstijd.
Maak er een fijne donderdag van.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
Goedemorgen,
@Josette Voorlopig gaat ze nog geen nieuw poesje nemen, het is nog te vroeg.
En heb goed nieuws 🗞️ gisteren een mail gekregen dat ze vandaag af mijn zetel komen brengen . In de namiddag. Zal er vanavond al kunnen in liggen . En ze nemen de verpakking mee en zetten hem op de plaats waar ik wil . Wat een service. Ben echt blij 😀 en benieuwd.
@fregilcy Vlug alles netjes poetsen nog eens goed en klaar om de zetel te plaatsen .
@patrick2 bijna weekend voor jou 😀.
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801@Tinneke2
@Tinneke2 😀 Je gaat uw kontje kunnen verwennen, in de nieuwe zetel, eerst kijken, 😲 efkes zuchten, dan ne keer wrijven en uiteindelijk, hmmmm , heerlijk , zacht , mooi en boven alles gelukkig, 👏
@patrick2 voila weeral een week weg, straks gaat het zo voorbij zijn, en dan gaat ge terug kijken ,
en denken ik heb het toch gedaan he 😉
@Josette, naar de kapper, ga je iedere week of zo? ik weet dat niet he, ik zie graag lang haar bij een vrouw, ik vind dat heel vrouwelijk. maar je dat is mijn smaak he
@Cdt24801 motor rijden in de regen , is niet zo prettig , doet U dat ook voor uw werk? of is het juist in de vrije tijd ?
Voor mij Donderdag, 👜 Boodschappen dag, 😋 dus nu goed mijn beste beentje voorzetten , en heel goed oppassen , ik denk aan die Boul de Berlin, 🍰 ze zullen der wel zijn zekerst, slecht voor de lijn 😋 maar zo lekker. dat is al die moeite wel waart , dus hop recht en naar de ..............
nog een fijne donderdag aan iedereen
4
Cdt24801
Super User
•
7.2K Berichten
@Josette , @Tinneke2 , @patrick2 en alle andere meelezers,
Een fijne dag gewenst en veel lees plezier op dit forum.
Dit WE zaterdag de jaarlijkse BBQ van de FJR club en zondag rondbollen op een triathlon. Tijdens het fietsgedeelte met een scheidsrechter achterop welteverstaan 😁
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Cdt24801 Stefaan dat word een druk weekend.
@Tinneke2 heel veel geluk met je nieuwe zetel.
Voor de rest een fijne vrijdag, hier pruttelt de soep al.
Straks boodschappen doen.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @Cdt24801 @patrick2 @fregilcy En alle andere ,
Goedemorgen ,
@Josette Dank u . Het was zalig ☺️ben in slaap 😴 gevallen voor mijn tv 📺 en laat ⏰ wakker geworden, meteen naar mijn 🛌 gegaan om verder te slapen 💤.
@Cdt24801 Zoals @Josette zegt een heel druk weekend tegemoet dat je met alle plezier 🤩 weer tegenaan gaat . Je moet het toch maar doen als seingever , heb dat ook vroeger nog gedaan maar dat was met de voetjes op de grond . En dat waren koersen Met een verbodsteken ( geen auto’s 🚗 en andere voertuigen doorlaten . Ook geen voetgangers 🚷. ) Deed dat ook uit vrijwillige basis . En je zag eens mensen . Maar wat u doet is andere koek 🧁. Veel intenser . Je doet dat goed 👍 chapeau.
Fijne natte Vrijdag ik ga eens wandelen 🚶.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 Berichten
@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2
Vandaag word het een rustige vrijdag , niets speciaals ; dus ik wens jullie een fijne dag.
1