@Josette Dat klopt je kunt dan niet anders en afwachten wat ze verder gaan doen . Komt wel in orde .Goed dat weer smaak krijgt op weg naar genezing. Zal je de rest ook stilletjes aan beetje 🤏 bij beetje 🤏 weer van uw smaak papillen kunnen genieten . Het is niet leuk als je niets smaakt . Ken dat gevoel . @patrick2 geniet nog van je kort weekend te tijd vliegt voorbij
Ik ga mijn natte kleren uit doen want heb even tussen de regen ☔️ gelopen boodschappen gedaan te voet 🦶. Ben zuip nat
Voor de rest allen , een fijne dag doedeledoe
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 Hebt hij geluk 🍀 moet weer eens zelf koken 🧑🍳 en heb er echt geen zin in .pff veel te veel regen om iets te halen . amuseer je hè en geniet nog van je verlof.
groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Zit al aan de koffie ☕️ en dan goed douche 🧼 nemen .
Vertrekken naar de cursus aquarelleren heel de voormiddag tot 13 u . Vandaar uit vertrek ik bij mijn ouders om te gaan eten 🥘 want zal dan wel honger hebben . Pompoen soep met noten , heel lekker . Witloof in hespen rolletjes en de rest weet ik nog niet .
Wordt dus een drukke dag 👋 fijne dag iedereen. Ga me althans eens goed amuseren want was lang geleden denk 🤔 ook eens nu aan mezelf 😉
Doei Groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 ik zit al op de cursus we gaan er straks aan beginnen ,we wachten nog op enkele laatkomers en dan gaan we van start . Hoop dat het lukt want het is lang geleden . 😊
groet jullie tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Zo je bent weer terug blij 🙂 u elke dag te horen 👂. En is met Douglas nu alles ook . Of weet je nog niets verder ??
Het was gisteren een leerrijke voormiddag het aquarelleren. Kort maar zeer leuk . Jammer dat het er frisjes was binnen . 🥶 De verwarming had het begeven . voor de rest kasten beneden ordenen en kijken 👀 wat ik hou en wat ik in de verkoop zet . fijne dag iedereen .🍀/Voor allen die moeten werken fijne werkdag .
Groetjes tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 Geniet nog maar goed van je verlof , hier komt zon 🌞 stralen .de wind is gaan liggen . Wel nog frisjes buiten maar volkomen normaal voor de tijd van het jaar . En zeg het nu zelf we mogen echt 😕 niet klagen van zo’n prachtig weer met al die mooie kleur schakeringen. Prachtige landschappen. Geniet er elke keer van . Fijne maandag /groetjes tinneke2 wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Goedemorgen, @Josette Goed dat alles top verlopen is dat is dan alweer van de baan . Kan je gerust zijn nu. Heb eens uit geslapen 🛌. Want had het nodig . Gisteren wat migraine en nu weer beter . Fijne dag verder groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
ziezo de dag zit er weer eens op . Het was me het dagje , regen ☔️ ,wind en het is nog niet gedaan . Voor vandaag stop ik er mee , ben met de grote kuis bezig en belangen nog niet gedaan ,want en mens zijn leven toch allemaal verzamelend jeetje 😰. Dus de grove borstel er maar eens goed in . Theetje drinken en dan slapen gaan .
Welterusten iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 @Ik denk zeker aan mijn gezondheid . Rust en neem genoeg pauzes . Moet mij bezig houden want anders denk 🤔 ik teveel na . Als je alleen bent en nooit eens bezoek krijgt is het triestig hoor . groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette De ellende blijft maar duren jeetje 😰 toch heb echt met jullie te doen . Duimen cross dat het geen ontsteking is hè 😮💨. Maar denk 🤔 eraan hij is daar wel in goede handen en ze zijn er op tijd bij . Begrijp je dat het frustrerend is voor jou . Kop op en hopen dat alles goed komt en vlug weer naar huis 🏠 mag . Bij jou . 🧸🍀Heel veel moed wens ik je @Josette . En laat de verdere ontwikkeling van Douglas zeker weten en hoe het met je gaat hè .
Vandaag nog voor doen , maar doe het wel rustig aan hoor 😉. Dan is alles gedaan voor kerst-en nieuwjaar .
@Josette zal je goed doen om eens naar buiten te gaan , kleed je maar warm aan want het is koud buiten fris windje nog . Dat je niet weer een terug val krijgt . Zonet bij de buren een ziekenwagen ook toe gekomen om iemand weg te voeren. Bescherm je maar goed .
Vandaag vieren we 100 bestaan van de sociale woningen 🏠 dus vanavond groot feest 🎉
Blijf wel niet te lang . Want daarna is het dansen 💃 en mijn rug kan dat niet hebben voor de moment .
voor de rest fijne dag groetjes tinneke2 wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen
@Josette Dat klopt je kunt dan niet anders en afwachten wat ze verder gaan doen . Komt wel in orde .Goed dat weer smaak krijgt op weg naar genezing. Zal je de rest ook stilletjes aan beetje 🤏 bij beetje 🤏 weer van uw smaak papillen kunnen genieten . Het is niet leuk als je niets smaakt . Ken dat gevoel .
@patrick2 geniet nog van je kort weekend te tijd vliegt voorbij
Ik ga mijn natte kleren uit doen want heb even tussen de regen ☔️ gelopen boodschappen gedaan te voet 🦶. Ben zuip nat
Voor de rest allen , een fijne dag doedeledoe
2
Anonymous User
4.4K messages
il y a 3 ans
Bij deze iedereen fijn weekend gewenst.
2
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
@Cdt24801 @patrick2 en alle andere meelezers, goedemorgen.
Iedereen een fijne zondag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
Goedemorgen,
Zit al aan de koffie ☕️ en dan goed douche 🧼 nemen .
Vertrekken naar de cursus aquarelleren heel de voormiddag tot 13 u .
Vandaar uit vertrek ik bij mijn ouders om te gaan eten 🥘 want zal dan wel honger hebben . Pompoen soep met noten , heel lekker . Witloof in hespen rolletjes en de rest weet ik nog niet .
Wordt dus een drukke dag 👋 fijne dag iedereen. Ga me althans eens goed amuseren want was lang geleden denk 🤔 ook eens nu aan mezelf 😉
Doei Groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
De kop van de week is er, voor velen begint de werkweek.
Fijne maandag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
Goedemorgen
@Josette Zo je bent weer terug blij 🙂 u elke dag te horen 👂. En is met Douglas nu alles ook . Of weet je nog niets verder ??
Het was gisteren een leerrijke voormiddag het aquarelleren. Kort maar zeer leuk . Jammer dat het er frisjes was binnen . 🥶 De verwarming had het begeven .
voor de rest kasten beneden ordenen en kijken 👀 wat ik hou en wat ik in de verkoop zet .
fijne dag iedereen .🍀/Voor allen die moeten werken fijne werkdag .
Groetjes tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
De operatie is goed gelukt gisteren, wel niet de chip
maar een gewone pacemaker!
Fijne dinsdag allemaal.
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette Goed dat alles top verlopen is dat is dan alweer van de baan . Kan je gerust zijn nu.
Heb eens uit geslapen 🛌. Want had het nodig . Gisteren wat migraine en nu weer beter .
Fijne dag verder groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers,
goedenavond,
ziezo de dag zit er weer eens op . Het was me het dagje , regen ☔️ ,wind en het is nog niet gedaan .
Voor vandaag stop ik er mee , ben met de grote kuis bezig en belangen nog niet gedaan ,want en mens zijn leven toch allemaal verzamelend jeetje 😰. Dus de grove borstel er maar eens goed in .
Theetje drinken en dan slapen gaan .
Welterusten iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Midden van de week.
@Tinneke2 je bent weer druk bezig.
Jeetje, nu heeft hij een verdikking daar waar de pacemaker gezet is,
mag hij nog niet terug naar huis. Niet te hopen dat het een ontsteking is.
Fijne woensdag.
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette De ellende blijft maar duren jeetje 😰 toch heb echt met jullie te doen . Duimen cross dat het geen ontsteking is hè 😮💨. Maar denk 🤔 eraan hij is daar wel in goede handen en ze zijn er op tijd bij . Begrijp je dat het frustrerend is voor jou . Kop op en hopen dat alles goed komt en vlug weer naar huis 🏠 mag . Bij jou . 🧸🍀Heel veel moed wens ik je @Josette . En laat de verdere ontwikkeling van Douglas zeker weten en hoe het met je gaat hè .
Vandaag nog voor doen , maar doe het wel rustig aan hoor 😉. Dan is alles gedaan voor kerst-en nieuwjaar .
0
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Fijne donderdag allemaal.
4
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Tja het is niet meer zoals vroeger dat alles
fijn verliep nu is het bijna overal ieder voor zich!
Zo voormiddag naar Erwin de eerste keer dat
ik terug buiten ga na 5 weken!
Fijne vrijdag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen
@Josette zal je goed doen om eens naar buiten te gaan , kleed je maar warm aan want het is koud buiten fris windje nog . Dat je niet weer een terug val krijgt . Zonet bij de buren een ziekenwagen ook toe gekomen om iemand weg te voeren. Bescherm je maar goed .
Vandaag vieren we 100 bestaan van de sociale woningen 🏠 dus vanavond groot feest 🎉
Blijf wel niet te lang . Want daarna is het dansen 💃 en mijn rug kan dat niet hebben voor de moment .
voor de rest fijne dag groetjes tinneke2 wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Veel buiten is dat niet hé @Tinneke2 auto in auto uit!
Maandag opbellen ben benieuwd.
De pa gisterenavond weeral geopereerd de pacemaker
moest eruit. Jeetje wat een geklooi daar. Maar nu zou alles goed zijn op hoop van zegen!
Fijn weekend iedereen.
1