Gisteren mij goed geamuseerd, gelachen en veel bekende gezichten terug eens gezien . Van lang geleden. Deed deugd .Ben lang blijven plakken . @Josette En nu hopen 🤞 dat in orde blijft hè .Je mag het zeggen wat een geklooi amai zeg.
@Josette Jeetje en zo blijft het maar duren hè ,hebben ze niets voor allergische reactie?tegen de pacemaker. ? Hoop echt dat het stilletjes aan stop .Wens hem alvast heel veel moed en beterschap. Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Potverdorie @Josette , dat is geen goed nieuws ...
En inderdaad, er zijn mensen die op de meest rare dingen allergisch reageren (letterlijk bedoeld hé) dus het zou best eens kunnen dat pa er last van heeft. Dan wordt het zoekwerk, maar er is veel mogelijk tegenwoordig ...
@Josette Dat hangt er van af ,soms kan je plots ook allergisch zijn zonder dat je het weet . En dan komt dat in het dossier . Maar daar is wel medicatie voor en kunnen ze wel vermijden in het vervolg . En dan moeten ze dat weten zeker als hij al gevoelig is voor alles . Ze zullen hem nu wel sterk in de gaten houden . En goed helpen . Hou er de moed in 💪🤞
fijne avond groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Anonymous Fijne zondag ik zit in Ottignies met mijn zus , broer en moeke , gezellig dagje weg . Groetjes tinneke2./wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Het was zeer leuk en we hebben allemaal wat gerief meegebracht ,dat konden we niet laten liggen . Vooral voor in de tuin en een geschenkje voor mijn andere zus want zij bleef thuis 🏠. @patrick2 leuk dat je eens samen van je verlof kunt genieten . Ben al vroeg wakker weer
En vertrek terug op uitstap deze keer met mijn zusje waar ik wekelijks en andere dagen ga samen met mijn moeke .we gaan naar de Ikea . Heel vroeg dan lopen we niet op de koppen van het volk. Daarna iets eten 🥣 . .. koffietje ☕️genieten vooral voor mijn zusje . zo ik ben er van door . Allen een fijne dag en @Josette hoe gaat het onder tussen met de gezondheid van van Douglas en zijn pa Groet jullie / wat je in je hart 💖 draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette ai dat is nog altijd geen goed nieuws van Douglas zijn pa 👨. Duimen dat het toch eens 👍 in orde komt . Vandaag een rustige dag! Eens lekker thuis blijven. Fijne dag iedereen. Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ben net wakker eens uitgeslapen . Vandaag kleine klusjes doen en dan zie ik wel verder wat de dag brengt . Gisteren komen vragen of ik de buur haar hond niet over naam omdat ze ineens teveel honden geeft 3 honden teveel en is er een beu. 4 jaar oud allee zeg dat doe je toch niet … Heb nee gezegd veel te dicht bij haar hondje zou treuren 😪. En het is nog te pril . Voor mij ook .je doet een hond niet weg omdat je hem beu bent . Was even ven mijn melk 🥛 toen ik het hoorde .
Fijne dag groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous En alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Gisteren mij goed geamuseerd, gelachen en veel bekende gezichten terug eens gezien . Van lang geleden. Deed deugd .Ben lang blijven plakken .
@Josette En nu hopen 🤞 dat in orde blijft hè .Je mag het zeggen wat een geklooi amai zeg.
@patrick2 Fijn weekend gewenst
en alle andere ook doei groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Hier weer dikke kl .............. vlg mij is die pa allergisch
voor dat ding, weer opgezwollen, ligt weer met pijnstillers en ijs.
Daar word niemand goed van zeg!
5
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
@Cdt24801 @patrick2 en alle andere meelezers, goedemorgen.
Vandaag mee naar de winkel.
Maak er een fijne zondag van.
0
Anonymous User
4.4K messages
il y a 3 ans
Iedereen fijne zondag gewenst.
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @patrick2 @Floor1
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @Cdt24801 @patrick2 Fijne zondag iedereen zijn weg doei uitstapje
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
@Tinneke2 zal wel leuk geweest zijn.
De maandag is er voor velen een werkweek die begint.
Fijne dag toegewenst.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous En alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette Het was zeer leuk en we hebben allemaal wat gerief meegebracht ,dat konden we niet laten liggen . Vooral voor in de tuin en een geschenkje voor mijn andere zus want zij bleef thuis 🏠.
@patrick2 leuk dat je eens samen van je verlof kunt genieten . Ben al vroeg wakker weer
En vertrek terug op uitstap deze keer met mijn zusje waar ik wekelijks en andere dagen ga samen met mijn moeke .we gaan naar de Ikea . Heel vroeg dan lopen we niet op de koppen van het volk. Daarna iets eten 🥣 . .. koffietje ☕️genieten vooral voor mijn zusje .
zo ik ben er van door .
Allen een fijne dag en @Josette hoe gaat het onder tussen met de gezondheid van van Douglas en zijn pa
Groet jullie / wat je in je hart 💖 draagt geraak je nooit meer kwijt
0
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
@Tinneke2 met mij gaat het beter, alleen bloed was niet zo goed. Komt ook wel
weer op orde. Douglas is oké. De pa is nog niet oké is weer verdikt!
@patrick2 geniet er nog van.
Fijne dinsdag allemaal.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette ai dat is nog altijd geen goed nieuws van Douglas zijn pa 👨. Duimen dat het toch eens 👍 in orde komt .
Vandaag een rustige dag!
Eens lekker thuis blijven. Fijne dag iedereen. Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Zeker mooi maar zou niet graag hun rekening betalen, hahaha.
@patrick2 schoonpa, mijn vader is er niet meer.
Fijne woensdag ik ga aan de koffie.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Ben net wakker eens uitgeslapen . Vandaag kleine klusjes doen en dan zie ik wel verder wat de dag brengt .
Gisteren komen vragen of ik de buur haar hond niet over naam omdat ze ineens teveel honden geeft 3 honden teveel en is er een beu. 4 jaar oud allee zeg dat doe je toch niet …
Heb nee gezegd veel te dicht bij haar hondje zou treuren 😪.
En het is nog te pril . Voor mij ook .je doet een hond niet weg omdat je hem beu bent . Was even ven mijn melk 🥛 toen ik het hoorde .
Fijne dag groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
0