Profil de Josette

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

mardi 1 novembre 2022 01:57

De babbelhoek voor de maand november.

Nov.jpg

Solution acceptée

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 3 ans

@Josette 

Das lief van je om die toch te maken. 

Heel veel beterschap dat je maar snel de oude bent en terug hier bent 😘

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen, 

@Josette Leuk dat je de tijd hebt gemaakt .

Vandaag is het Allerheiligen en dan komen we elk jaar samen met de familie . En wordt er in de middag taart 🎂 met koffie ️ gegeven . En  tegen de avond bereiden we een maaltijd . 
We vertellen over vroeger . 
Zo herdenken we onze overledene . Dat is traditie bij ons . 
Voor de rest fijne dag verder groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Pisteur vétéran

• 

48  messages

il y a 3 ans

Hallo iedereen, fijne maand november 😁

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801  @Anonymous  en alle andere een goedemorgen. 

@Hippie1727 voor jou ook een fijne maand. 

Ga mijn koffie op drinken want ben net wakker en dan deze avond weer werken. Is een korte week deze week voor allen en volgende ook weer. 

Voor de rest zeg ik aan allen een fijne dag verder.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 fijne werknacht tot morgen . Werk ze . 
En @Hippie1727 Voor jou jou ook een hele fijne maand November tot de volgende maand 😉. Of misschien tot binnenkort.
Voor alle andere fijne avond en voor straks allee bedoel dan wel al ge gaat slapen 😴 slaap lekker en zoete dromen . 
Groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt ☘️❤️‍🩹

Pisteur confirmé

• 

7  messages

We kunnen al aftellen naar Kerstmis!!

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Cdt24801 @Josette en alle andere een goedemorgen.

@Josette rust goed en verzorg je goed je komt er weer boven op ! 

Voor de rest niet veel te vermelden , gisteren de stad in geweest beetje geshopt en er na op terras gezeten en wat gedronken. 

Voor deze nacht weer werken de laatste 4 dagen en dan verlof. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Je kan al beginnen aftellen , de dagen zullen heel vlug voorbij gaan zeker als je veel werk te doen hebt . 

Deze week wordt het ook voor mij een drukke agenda . Paar leuke dingen ga ik doen . 

Groetjes tinneke2/ Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous  alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

Koffie ️ al gedronken en ontbijtje gemaakt met vers fruit 🍌 en yoghurt en gebakken broodjes uit de oven . Kan weer tegen een stootje.

De zon 🌞 is er al vroeg bij deze morgen . Zwerfvuil al in de straat opgeraapt en het was weer de moeite . Straks nog verder gaan met de bolderkar want te zwaar voor te dragen .

Voor de rest nog enkele kleine klusjes ten huize en dan zit de dag weder op .

Wens allen een fijne dag doei 

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Net wakker dus nu aan de koffie en ff wakker worden. 

Het is de helft van de week weer dus gaan weer stilletjes naar het weekend toe. 

Voor de rest niks te vermelden dus zeg ik allen nog een fijne dag vandaag. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

Goedemorgen, 

Wat een nacht lawaai onder mijn vensters waren ruzie aan het maken en niet een beetje 🤏 en dat om 3 u  in de nacht pff . 
Ben stilletjes blijven liggen want daar wil je niet tussen zitten met zo’n mannen . 
Geroep en getier langs alle kanten dat ze stil 🤫 moesten zijn . 

En dan begon mijn buurman ook nog eens te kloppen om 5 u deze ochtend in zijn tuin . En is nog bezig. zijne plastic is los gekomen van de wind 💨. Dus veel geslapen heb ik niet .
De man 👨 is doof en denkt zeker dat wij het niet horen 😂
Och heb hem maar laten doen . Hij kan er zijn plezier 🤩 maar van hebben .

Vandaag achter mijn griep spuit 💉 gaan . Bij de apotheek. En al een afspraak gemaakt bij mijne huisarts . 
Het is dus Donderdag en marktdag bij mijn ouders. Dus boodschappen doen en wat klusjes opknappen. 
Hoe zo het zijn met @Josette en Douglas ? Ze hebben het goed te pakken hoop dat ze snel 💨 beter worden ❤️‍🩹. En vlug iets te horen 👂 krijgen . 
@Anonymous een fijne dag gewenst en ook @Cdt24801  en alle ander hier komt de zon 🌞 al piepen 🐣 een beetje 🤏 wind 🌬️ maar gezond weer . 
Ga eens vandaag een wandeling maken met de hond 🐕 van mijn broer 👨.

152FD22F-4F61-41DF-BA11-4AE2222D5BCC.jpeg

 Een echte schat Noa en als hij mij ziet staat hij al aan de deur gereed om te wandelen . 
komt elke keer bij mij zitten heb er veel liefde 🧡 ook van . 
zo voor de rest fijne gezellige dag 👋 

Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Het is weer donderdag dus ik ga mijn laatste nacht doen en dan weer weekend. Dan is het nog een laatste weekje en dan mijn verlof maar het laatste verlof van dit jaar dan heb ik al mijn verlof dagen opgebruikt. 

@Tinneke2 dat is ook een lief boefje precies 🙂 

Geen idee hoe het met @Josette is hopelijk horen we haar weer snel. 

Voor de rest weinig te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Het is een schat 🥰 van een boef zeg maar heb er vandaag een hele grote wandeling meegemaakt en blij 😀 dat ze was . Zit ook heel graag buiten regen of geen regen ️ dat maakt haar niet uit . Ondertussen al heel w t gegroeid . Luisterde heel goed 👍. Binnenkort ga ik er mee naar de dierenarts samen met mijn broer hij moet van mij . Want mag niet aan zijn buik komen dus vind ik dat hij moet gaan en liefst zo rap mogelijk en anders maak ik zelf een afspraak.
Want maak me toch wat ongerust . Eet wel goed maar liever toch eens na kijken .

We zullen het wel horen 👂 hè  hoe het met @Josette is En met Douglas hoop ook snel eens iets te horen van haar . 

Nog een fijne nacht tegemoet straks ga ik mijn bed 🛌 in want was een gezonde bewogen dag 👋 

Groetjes iedereen en morgen gezond weer op en voor de zieken nog veel beterschap ❤️‍🩹.tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt ☘️

4.4K  messages

il y a 3 ans

Iedereen een fijn weekend gewenst @Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous Voor jou ook een heel fijn weekend . 
Het is wat anders het weertje hè . 
Maar allee we mogen niet klagen . 
Af en toe regen ️ d n maar de paraplu alhoewel gebruik dat nooit 😂,vliegt direct weg met de wind 💨.😉

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Anonymous @Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Ben net wakker dus nu aan de koffie en wakker worden en ik heb ook nu weekend. 

@Anonymous voor jou ook een heel fijn weekend. 

@Tinneke2 we zullen het wel horen idd van @Josette hoe het er mee gaat. 

Voor de rest zeg ik aan allen een fijne dag verder. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

Goedenavond

@patrick2 alvast een fijn weekend gewenst,

Heb net slecht nieuws wederom vernomen dat mijn buurman het niet gehaald geeft en gestorven is . We zijn dan ook het hart 💔 van in . Ben er echt niet goed van . 
Mijn buurvrouw van een beetje verder was ook geschrokken toen ik haar het nieuws vertelde . Zag er ook niet goed uit . 
Heb het nu wel even gehad .

Voor de rest heb ik het ven niets meer te vertellen . Het moet even bezinken . 
groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Ben al opgestaan en nu aan de koffie ff wakker worden. 

Voor vandaag niks bijzonders dus lekker rustig aan , en aan iedereen een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @Josette @Cdt24801 @Anonymous  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

Heb eens goed geslapen 🛌. Hier is de zon 🌞 al aan het schijnen . 
Vandaag  wordt het 🧺 en plas . 
Boven poetsen en voor de rest rust.
fijne dag iedereen groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Het lukt me voor geen meter. Bed in en uit. Nog niets gegeten. Komt wel. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette Doe maar rustig aan maar je moet toch proberen wat te eten dat je niet verzwakt hoor . Al is het maar een beetje 🤏. Nog veel beterschap ❤️‍🩹. We denken aan je en aan Douglas 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Fijn van u nog eens te lezen, @Josette 😉

Niks forceren, dat komt allemaal wel weer goed. Rust maar zoveel je kan. 😎

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Floor1    en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

Ben al vroeg op gestaan , even buiten gaan wandelen wat een weertje veel wind 💨 en stil langs de weg . Deed eens deugd , om even uit te waaien . Vers brood 🥖 gehaald en wat kan dat toch zo goed ruiken 👃.

Straks zoals elke zondag naar mijn ouders eens een lekkere maaltijd voorzien . En daarna koffie ️ met taart 🍰
En wandelen met Noa de grote woef 🐕. Doet ze zo graag .

@Floor1 Eerst nog Sinterklaas en en pas kerstmis hè . Jammer dat er in de winkels al zoveel gerief ligt voor de kerstbomen 🎄. De kinderen 👦 zeker de hele kleine kennen het verschil niet meer . Hoorde een kindje 👶 zeggen : mama komt de Sint niet meer ??? 
Toch erg dat een mama zo iets dan moet uitleggen …. 

Voor velen onder jullie is het weekend bijna voorbij wat vliegt de tijd…

Voor allen een fijne zondag en geniet 😉.

A1DCAD43-7F18-4254-8F1F-6554A6A3D7C2.jpeg

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2 

Dat sinterklaas vieren wordt toch minder met de jaren hoor. Ze mogen al geen pieten meer uit laten komen wegens 'zwart' en dat zou racisme zijn. Tegenwoordig al die dingen waardoor dat soort feesten verminderen maar ja de mensen maken het zelf te doen. 

Kinderen zijn zich niet bewust van dat soort dingen en voor hun is dat normaal maar ja zoals ik al zei de mensen van tegenwoordig moet je mee uitkijken wat je zegt. En door die personen zijn dat soort feesten 'verziekt' . We zouden in een samenleving moeten zitten waar alles kan en zeker anno 2022 maar jammer genoeg kan dat niet. Of je nu blank of gekleurd bent man , vrouw of wat dan ook het moet gewoon kunnen maar ja toch blijkbaar niet. 

En heb het ook niet persoonlijk op die mensen die het zeggen iedereen zijn mening. Enkel is het dan jammer dat het zo loopt. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Ik weet het Patje het is inderdaad jammer ,we leven in een omgekeerde wereld 🌍. Niemand kan nog iets verdragen van elkaar en je moet op je tellen passen wat je zegt . Pff 

Ik woon tussen verschillende allochtonen en mij maakt het niet uit dat ze hier wonen praat met iedereen . 
verdraagzaamheid is hier 👈 soms moeilijk 😥 en dat maakt me soms zo triestig maar ik kan de wereld 🌍 niet veranderen wel mijn steentje bijdragen . 
De meningen zijn hier ook verdeeld maar trek mij daar niets van aan laat ze zeggen. 
Als ik er mij er maar goed bij voel . 
Niet iedereen is perfect we  leven nu in een onverdeelde wereld en dat zal niet meer veranderen . Hoe triestig het ook klinkt .😢

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Heb weinig te vermelden enkel dat ik net wakker ben en mijn koffie ga drinken en ff ga wakker worden. 

Dus zeg ik tegen allen een fijne dag verder. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedenavond, Vandaag was het een drukke dag . Ben net thuis van bij de kapper 💇‍♀️  .  
Terug weer netjes in orde . 
V nn chat terug volle maan 🌕 zal weer een nachtje niet goed slapen 😴,elke keer lig ik dan te draaien en te keren . Pff . 
Dan lees ik een beetje tot mijn ogen 👀 weer toevallen . 

Vandaag spaghetti 🍝 met lekker kaas 🧀 geraspt en dat zal  eens smaken want veel te l nog geleden . 
Verder een fijne avond groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Net wakker en nu een koffie drinken. 

Heb weinig te vermelden vandaag , het is dinsdag dus vandaag en morgen nog dan verlof. 

Voor allen een fijne dag verder.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous  En alle binnenkomers en medelezers 

Goedenavond , 

Vandaag mijn kasten verder uit gekuist concreter eens nagekeken . En wat of er iets over datum is  . Wat ik niet meer gebruik van spulletjes eruit want een mens geeft wat staan. 
voor de rest een fijne avond ! 
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

@patrick2 @Cdt24801 en andere meelezers en of

binnenkomers goedemorgen.

Zeg dat wel die volle maan.

Ben al een uurtje op, lezen gaat moeilijk.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Niks overhaasten @Josette , het komt allemaal wel weer goed. Voor onze generatie een beetje trager, maar het komt goed. Positief blijven 😉

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen

@Josette  Blij u nog eens te horen 👂, doe het rustig aan we begrijpen dat het niet van een leien dakje gaat. Komt wel in orde . Stilletjes aan.
Nog veel sterkte voor je genezing.❤️‍🩹

@patrick2 Je kan al aftellen naar je verlof nog eentje te gaan en dan is het zover . 

Vannacht was het ook volle maan 🌕 en ook niet zo goed geslapen 🛌 . Wat oefenen want straks een filmpje laten opnemen met een 🎥 ploeg ben best wat zenuwachtig.

Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Loading...