@Cdt24801 mijn neef geeft dat ook nog gedaan en geeft al zijn gordels en medailles 🥇 nog liggen van zijn wedstrijden. Is er nu wel mee gestopt. Omdat hij te veel werk geeft als zelfstandige in de immobiele sector. Ging altijd mee gaan kijken 👀. Je doet toch heel veel amai . Maar zo blijf je jong hè ☺️en gezond
fijne avond en veel succes . @Josette Hier geen sneeuw ⛄️ gevallen en ben wel ergens een klein beetje 🤏 blij want ligt hier nog vol blaren op straat van de bomen . 🌳
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Dat is inderdaad niet zo lang . Vandaag ben ik al bij mijn ouders. Ben al gretig aan de afwas bezig geweest. En straks gaan we naar de 2de hands winkel eens gaan snuisteren.
@patrick2 Hier bij mijn ouders geeft het wat gesneeuwd, maar bij ons niet wel wat glad . Dus voorzichtig gereden . Je kan alweer uit kijken 👀 naar het weekend .
@Cdt24801 En alles goed verlopen wat mild geweest voor het examen of eerder streng 😉. Grapje hoor .
Fijne donderdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt .
@Cdt24801 Dat is goed nieuws om te horen 👂. Ze zullen blij 😀 geweest zijn . En ik voor hun . Fijne avond . Heb weer wat kleine vondsten op de kop kunnen tikken . Mooie oorbelletjes en een antieken hoeden 🎩 speld . Natuurlijk gekregen van mijn moeke ( geeft het mij cadeau 🎁 gedaan . En eindelijk weer zelf wat verkocht . Het is hier goed aan het vriezen . 🥶 ben goed thuis geraakt veilig en wel . slaap zacht iedereen natuurlijk. tinneke2wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Brr wat is het koud 🥶 net van de Bakker 🧑🍳 verse brood 🥖 gehaald , had mijn handschoenen 🧤 vergeten mijn vingers hadden het te verduren. Wat was ik blij dat ik thuis 🏠 mijn handen kom opwarmen . Vandaag komt er al iemand iets ophalen . Van mijn koopjes . Straks nog even naar de stad 🏙️ bij de apotheek. En zal goed ingeduffeld zijn . Verder zal mijn dag goed gevuld zijn. fijne Vrijdag iedereen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Hier ook heel frisjes kon zelfs mijn wagen niet open krijgen . Zo erg aangevreten . Maar gewacht tot hij helemaal ontdooide.
En aan de was en plas begonnen en in de namiddag mijn boodschappen doen . @patrick2 Veel plezier brr voor mij veel te koud 🥶. Blijf liever lekker warm binnen . Maar zal er wel prachtig zijn rond deze tijd . kom veilig terug thuis en gezond . allen een fijne Zaterdag
@Josette Gaat al iets beter maar nog niet helemaal. Ik zet ook nog geen kerstboom 🌲 zeker niet zolang de Sint niet is geweest. @patrick2 vandaag blijf ik nog thuis 🏠. Hier komt de zon 🌞 al tevoorschijn.
Fijne dag allen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette en @patrick2 @en @Cdt24801 Heb niet veel te vertellen vandaag dus wens ik je allen een fijne woensdag . Fijne dag allen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Cdt24801 mijn neef geeft dat ook nog gedaan en geeft al zijn gordels en medailles 🥇 nog liggen van zijn wedstrijden. Is er nu wel mee gestopt. Omdat hij te veel werk geeft als zelfstandige in de immobiele sector.
Ging altijd mee gaan kijken 👀.
Je doet toch heel veel amai . Maar zo blijf je jong hè ☺️en gezond
fijne avond en veel succes .
@Josette Hier geen sneeuw ⛄️ gevallen en ben wel ergens een klein beetje 🤏 blij want ligt hier nog vol blaren op straat van de bomen . 🌳
0
Josette
Super User
•
8.1K messages
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@Tinneke2 veel langer is dat niet hoor, misschien 20 minuten hahahaha.
Vandaag een luierdagje.
Fijne donderdag iedereen.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen,
@Josette Dat is inderdaad niet zo lang .
Vandaag ben ik al bij mijn ouders. Ben al gretig aan de afwas bezig geweest. En straks gaan we naar de 2de hands winkel eens gaan snuisteren.
@patrick2 Hier bij mijn ouders geeft het wat gesneeuwd, maar bij ons niet wel wat glad .
Dus voorzichtig gereden . Je kan alweer uit kijken 👀 naar het weekend .
@Cdt24801 En alles goed verlopen wat mild geweest voor het examen of eerder streng 😉. Grapje hoor .
Fijne donderdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt .
2
Josette
Super User
•
8.1K messages
een goedemorgen.
@Cdt24801 Stefaan dat heb jij weeral goed gedaan.
Fijne vrijdag allemaal.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere ,
Goedemorgen ,
Brr wat is het koud 🥶 net van de Bakker 🧑🍳 verse brood 🥖 gehaald , had mijn handschoenen 🧤 vergeten mijn vingers hadden het te verduren. Wat was ik blij dat ik thuis 🏠 mijn handen kom opwarmen .
Vandaag komt er al iemand iets ophalen . Van mijn koopjes .
Straks nog even naar de stad 🏙️ bij de apotheek. En zal goed ingeduffeld zijn .
Verder zal mijn dag goed gevuld zijn.
fijne Vrijdag iedereen .
1
Josette
Super User
•
8.1K messages
een goedemorgen.
@patrick2 veel plezier zal frisjes zijn.
Hier een vervelende nacht paar keer op.
Fijne zaterdag allemaal.
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen,
@Josette Hier ook heel frisjes kon zelfs mijn wagen niet open krijgen . Zo erg aangevreten . Maar gewacht tot hij helemaal ontdooide.
En aan de was en plas begonnen en in de namiddag mijn boodschappen doen .
@patrick2 Veel plezier brr voor mij veel te koud 🥶. Blijf liever lekker warm binnen . Maar zal er wel prachtig zijn rond deze tijd .
kom veilig terug thuis en gezond .
allen een fijne Zaterdag
3
Josette
Super User
•
8.1K messages
een goedemorgen.
Zondag rustdag.
Geniet ervan.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
Goedemorgen,
@Josette Vandaag doe ik ook niet veel opgestaan met migraine.
@patrick2 Nog nagenieten . Rusten zal iedereen goed doen .
fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.1K messages
een goedemorgen.
@Tinneke2 hopelijk vandaag weer beetje beter?
Pffffff het was warm gisteren, en dat heb ik vannacht weeral gevoeld.
Nog 15° buiten het blijft duren.
Fijne maandag iedereen.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @@@En alle andere
Goedemiddag,
@Josette nog altijd wat hoofdpijn 🤕.
@patrick2 Daar ben ik nog niet aan begonnen.
**bleep** is het heel erg nat weer gietende regen ☔️ en heel veel wind 💨.
Verder niet veel te vertellen. Fijne dag allemaal groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.1K messages
een goedemorgen.
@Tinneke2 dan hopen dat je vandaag weer monter bnet!
Het is zomaar meer dan 7° kouder dan gisteren.
Hier géén Kerstspullen voor Sinterklaas in huis, vind dat ze de periodes moeten
respecteren, je zet toch ook niet met Karnaval de Paasboom.
Fijne dinsdag.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
Goedemorgen,
@Josette Gaat al iets beter maar nog niet helemaal. Ik zet ook nog geen kerstboom 🌲 zeker niet zolang de Sint niet is geweest.
@patrick2 vandaag blijf ik nog thuis 🏠. Hier komt de zon 🌞 al tevoorschijn.
0
Josette
Super User
•
8.1K messages
een goedemorgen.
Weeral midden van de week, november is al bijna voorbij.
Fijne woensdag.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
Goedemorgen,
@Josette en @patrick2 @en @Cdt24801 Heb niet veel te vertellen vandaag dus wens ik je allen een fijne woensdag .
0