Apprenti pisteur
•
4 messages
Klacht medewerker
Ik kreeg onlangs telefoon van een medewerker van Orange om mij te laten veranderen van tarief hij zei dat ik minder ging moeten betalen en dat er voor de rest niks ging veranderen! Later ontdekte ik dat ik mijn coyote niet meer kon gebruiken. Ik ben vandaag in Ronse in de Orange shop geweest om dit terug aan te passen en die vrouw beweerde dat Orange het contract met coyote had opgezegd en dat dit voor elke klant wegviel. Ik had al een vermoeden dat ze aan het liegen was en heb naar mijn broer gebeld die ook klant is bij jullie en ook geniet van die coyote en het blijkt dat dit gewoon wel nog werkte. Toen ik belde naar de klantendienst was dit meteen in behandeling. Die vrouw zat recht in mijn gezicht te liegen uit pure luiheid ze had geen zin om met helpen en maakte mij dan maar een smoes wijs. Dit is alles behalve een goede service
Verstuurd vanaf mijn iPhone
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@Nicolas1986 die vrouw heeft niet gelogen. Het is als je van je dieren abonnement naar een Go formule gaat dat je je coyote niet meer kan gebruiken. Had je niet overgegaan dan had je coyote nu even kunnen gebruiken want het stopt uiteindelijk voor elke klant. Maar wanneer weten we niet wel weten we dat het in de nieuwe tarief plannen niet meer werkt en terug naar je oude tarief plan kan niet.
3
Julia200326
Pisteur confirmé
•
5 messages
il y a 5 ans
Wat is coyote precies? Nooit van gehoord
1
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 5 ans
@Nicolas1986 ,
goedemorgen, ik wist niet dat Orange de mensen opbelde.
Dat is nieuw voor mij?
@Totem klopt dat?
2
0
Nicolas1986
Apprenti pisteur
•
4 messages
il y a 5 ans
10
0