Profil de Nicolas1986

Apprenti pisteur

 • 

4  messages

samedi 11 juillet 2020 13:23

Klacht medewerker

Ik kreeg onlangs telefoon van een medewerker van Orange om mij te laten veranderen van tarief hij zei dat ik minder ging moeten betalen en dat er voor de rest niks ging veranderen! Later ontdekte ik dat ik mijn coyote niet meer kon gebruiken. Ik ben vandaag in Ronse in de Orange shop geweest om dit terug aan te passen en die vrouw beweerde dat Orange het contract met coyote had opgezegd en dat dit voor elke klant wegviel. Ik had al een vermoeden dat ze aan het liegen was en heb naar mijn broer gebeld die ook klant is bij jullie en ook geniet van die coyote en het blijkt dat dit gewoon wel nog werkte. Toen ik belde naar de klantendienst was dit meteen in behandeling. Die vrouw zat recht in mijn gezicht te liegen uit pure luiheid ze had geen zin om met helpen en maakte mij dan maar een smoes wijs. Dit is alles behalve een goede service

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Sage

 • 

11K  messages

il y a 5 ans

@Nicolas1986  die vrouw heeft niet gelogen. Het is als je van je dieren abonnement naar een Go formule gaat dat je je coyote niet meer kan gebruiken. Had je niet overgegaan dan had je coyote nu even kunnen gebruiken want het stopt uiteindelijk voor elke klant. Maar wanneer weten we niet wel weten we dat het in de nieuwe tarief plannen niet meer werkt en terug naar je oude tarief plan kan niet. 

Apprenti guérisseur

 • 

260  messages

Zeer juist Patrick2 ! Ik heb een Koala abonnement en Coyote is afgesloten, er zijn geen aanbiedingen beschikbaar ...

Screenshot_20200711-171236.png

Screenshot_20200711-171323.png

  Vriendelijke groetekes en goe weekend ! 

Pisteur expérimenté

 • 

18  messages

Als ik het goed lees ben je niet goed ingelicht. Heel spijtig.

Sage

 • 

7.5K  messages

Dat is eigenaardig @comima 

Uit nieuwsgierigheid heb ik coyote eens geinstalleerd, registratie gedaan, Orange klant, en coyote gaat zonder problemen

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

il y a 5 ans

Wat is coyote precies? Nooit van gehoord

Sage

 • 

7.5K  messages

Sage

 • 

7.5K  messages

il y a 5 ans

@Nicolas1986 ,

goedemorgen, ik wist niet dat Orange de mensen opbelde.

Dat is nieuw voor mij?

@Totem klopt dat? 

Grand Sage

 • 

4.1K  messages


@Josette  schreef:

@Nicolas1986 ,

goedemorgen, ik wist niet dat Orange de mensen opbelde.

Dat is nieuw voor mij?

@Totem klopt dat? 


Ugh @Josette,

We hebben inderdaad een Telesales team dat mensen opbelt om betere tariefplannen en sommige producten te voorstellen. Zelfstandige verkopers bellen ook klanten op. En als laatste kan je door de shop gebeld worden als je gereserveerde toestel aangekomen is.

De klantendienst belt ook klanten op als hun dossier opglost is.

Totem's groetjes,

Totem

Sage

 • 

7.5K  messages

@Totem  oké mercikes. 

Apprenti pisteur

 • 

4  messages

il y a 5 ans

  • Toen die medewerker mij opbelde en mij deed veranderen van tarief beweerde die dat er voor de rest zeker niks ging veranderen en dat ik er alleen voordeel uit zou halen. Ik betaal nu mss Max 2€ minder  had deze persoon mij beter ingelicht zou ik zowiezo niet ingegaan zijn op zijn voorstel
Loading...