Profil de jean-paul1

Apprenti pisteur

• 

3  messages

mercredi 11 mars 2020 09:56

Abonnement Koala

Sinds half januari 2022 (amper twee maanden) Neem ik in de orange shop van Knokke, (niet online dus) op aanraden van de verkoper een abonnement Koala: 20 euro voor onbeperkt bellen en smsen en 4GB data, EN GRATIS i-Coyote EN 32 gb CLOUD orange. Ik heb het recht het abonnement koala te behouden, doch in i coyote krijg ik als einddatum 28/03/2020???? Dus jullie nemen het niet nauw met een nieuw contract afgesloten in de shop ( om GOEDE INLICHTINGEN te krijgen) . Mag dat eingenlijk wel mijn amper twee maand oude contract, eenzijdig van jullie kant wijzigen? Of gaat dit opgelost worden? 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@jean-paul1  een provider kan naar aller tijden de diensten aanpassen. Er staat immers in je contract in de kleine lettertjes dat een provider altijd wijzigingen kan doorvoeren. Dus nu dat Orange bijna alles vernieuwd heeft hebben de Orange cloud en Coyote er uit gehaald. Maar twee maanden geleden was dit ook nog niet geweten door de shop medewerkers want die hebben afgelopen maandag pas alles te horen gekregen , vandaar dat de shops gesloten waren.

Loading...