Pisteur confirmé
•
4 messages
Abonnement met smartphone wijzigen na 12 van de 24 maanden
Hallo Orange,
Ik wil me een Smartphone + abonnement aanschaffen. (Dolfijn Smartphone aan €25/maand)
Ik lees op de Orange-website het onderstaande. Wil dit zeggen dat ik mijn Dolfijn Smartphone abonnement na 12 maanden kan aanpassen naar bvb het Kolibrie Smartphone (€15/maand), zonder een restwaarde te moeten betalen?
Mvg,
Stefaan
Indien je koos voor een looptijd van 24 maanden:
- Tijdens de eerste 12 maanden: Je kan je abonnement wijzigen naar een hoger tariefplan.
- Na 12 maanden en tot de 22ste maand van de verkoopsovereenkomst: je kan je abonnement wijzigen naar een hoger tariefplan, maar je kan ook omschakelen naar een lager tariefplan.
Solution acceptée
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
il y a 5 ans
Ugh @stefaantje,
Je kan inderdaad na je 12de maand naar een Kolibrie smartphone gaan als je een Dolfijn smartphone had. Je kan altijd een niveau lager gaan in de categorie "abonnement met smartphone"" na 12 maanden.
De "normale" Kolibrie, zonder smartphone dus, verschilt dus van de Kolibrie met smartphone.
Totem's groet !
Totem
0
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 6 ans
@stefaantje zoals het op de website staat kan u het letterlijk overnemen. Dus als u een contract heeft van 24 maanden kan u in de 13e maand uw abonnement aanpassen. Het mag ook elke maand aangepast worden vanaf dat moment hoger of lager. Het is enkel niet mogelijk dat u kan overgaan naar een Kolibrie dus Dolfijn is het laagste abonnement wat u kan nemen.
4