Profil de Helsnan30

Pisteur expérimenté

• 

14  messages

App bijwerken

Vanaf nu kan je alle tv zenders in de app bekijken. Kan ik de tv app bijwerken zonder uit te loggen? 🤨

Super User

• 

11.1K  messages

@Helsnan30 

Even een kleine correctie je kan maar een bepaald aantal zenders bekijken via de tv app. De medialaan bepaalt welke zenders erop komen  en daarom heeft Telenet als Orange dezelfde 25 zenders in de app aanwezig. 

Dat gezegd hebbende waarom wil je de app bijwerken zonder uit te loggen wat bedoel je daar precies mee ? 

Pisteur expérimenté

• 

14  messages

Is in orde. Zie dat de app aangepast is. Via mail gisteren op de hoogte gesteld dat ze nu alle zenders ook via de app beschikbaar stellen. 

Super User

• 

11.1K  messages

@Helsnan30 

Zoals je kan lezen zijn er maar 30 zenders beschikbaar via de app. Dit is een stuk van de site van Orange zelf.

Schermafbeelding 2022-07-27 om 12.07.49.png

 

Pisteur expérimenté

• 

14  messages

ik kreeg gisteren vorige mail, vandaar.

C331E8AE-6A77-46B6-B7D4-12F6991FD2D7.png

Super User

• 

11.1K  messages

@Helsnan30 

Ok dat is dan idd nieuw en staat op de website nog de oude info. 

Maar dat is dan wel een mooie toevoeging dat je al de zenders kan bekijken via de app op die manier is dat een heel mooie aanvulling. 

Super User

• 

7.2K  messages

@patrick2 

Even een intermezzo:

Wanneer je een afbeelding plaatst, meestal een screenshot, wil je dan aub zo vriendelijk zijn om, alvorens te posten, die afbeelding bij een hoek vast te pakken en wat open te sleuren zodat ze een aanvaardbare grootte heeft?

Nu moet ik er een loep bijhalen om te zien wat je eigenlijk gepost hebt.

Thx 😉

Super User

• 

7.7K  messages

Denk van wel, @Helsnan30 

Pisteur confirmé

• 

10  messages

Wij zijn klant bij orange voor TV, internet en de GSM's van mijn gezin. Ik heb echter een telefoon van het bedrijf waarop de orange tv app ook op staat. TV overal werkt niet bij mij, het werkt enkel op mijn persoonlijke wifi. Is dat normaal ?  

Super User

• 

11.1K  messages

@edb 

Het zou heel normaal kunnen zijn hoor. Als jou werkgever het niet toelaat om op de mobiele data te gaan of dat de mobiele data op bepaalde dingen is uitgesloten dan is het dus normaal. 

Pisteur confirmé

• 

10  messages

Er zijn geen restricties op mijn mobiele data. Mijn vraag is meer specifiek. Moet je je op het orange 4G netwerk bevinden om de orange TV App te kunnen gebruiken ? Want mijn telefoon heeft een sim kaart van Proximus.

Super User

• 

11.1K  messages

@edb 

Als je enkel internet en tv hebt kan je de app enkel via je wifi kanaal gebruiken. 

Schermafbeelding 2022-07-27 om 15.09.33.png

 

Pisteur confirmé

• 

10  messages

Ik heb 3 mobiele abonnementen. Enkel mijn GSM niet.

Pisteur expérimenté

• 

24  messages

Ik heb ondertussen reeds alles gedaan maar bij mij werkt het niet...ik draai op Android 11, is gekoppeld,kan tvgids zien maar niks afspelen...

Loading...