4.4K  messages

dimanche 13 octobre 2019 09:32

Arend Update

Hallo,

Ik vroeg me af zou het niet eens handig zijn dat het abonnement Arend een update zou krijgen?

Bv:

1) Meer dan 20GB beschikbaar op volle snelheid. ( concurrent Bs geeft voor 40 euro 25GB )

2) Eens over de limiet , geen 512kb/sec meer maar iets van 1 of 3mb/sec ( zou een game changer zijn ten opzichte van de concurrent )

3) Ander voordeel dan coyote , voor dat voordeel per maand zijn er al andere diensten ( Youtube Premium , Spotify Premium ) laat de mensen dus zelf kiezen wat ze willen uit lijst van voordelen die ze willen.

4) Arend Limited Edition ?? zelfde voordelen als nu maar goedkoper??

Ik hoop dat jullie hier iets mee zullen doen??

Groetjes,

KJ

Solution acceptée

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 6 ans

@Anonymous  we zullen eens @Totem en @AlexandraW  er bij zetten he.

4.4K  messages

Hallo

Update? want er is nog altijd geen reactie...

Groetjes,

KJ

Apprenti pisteur

• 

7.2K  messages

@Anonymous  schreef:

Hallo

Update? want er is nog altijd geen reactie...

Groetjes,

KJ

Vermits je hier reeds een senior member bent zul je wel weten dat geduld een van de mooiste en meest nodige eigenschappen is van de Orange klant ....

Pisteur vétéran

• 

42  messages

menteel ken ik paar mensen die overgestapt zijn van arend naar tempo giga omdat ze bijna uitsluitend gebruikten om netflix te kijken en voor 20€ heeft jij 32GB aan volle snelheid.

4.4K  messages

Hallo,

Wat ik gehoord heb is dat die limiet van Tempo Giga terug 20GB zou zijn?? In dat geval mag Arend terug update krijgen met meer volume aan maximale snelheid.

Groetjes,

KJ

Apprenti pisteur

• 

7.2K  messages

@Anonymous  schreef:

Hallo,

Wat ik gehoord heb is dat die limiet van Tempo Giga terug 20GB zou zijn?? In dat geval mag Arend terug update krijgen met meer volume aan maximale snelheid.

Groetjes,

KJ

Als ik op de website van Orange even check zie ik dat Tempo Giga standaard 4 GB aan data heeft en dat je voor € 10 aan belwaarde kan omzetten in nog eens 16 GB. Dat maakt dan samen 20 GB. Heb je wel gaan belwaarde meer.

Pisteur vétéran

• 

48  messages

il y a 6 ans

Ik ben content met arend ik heb geen problemen mee

Loading...