Apprenti pisteur
•
4 messages
Contact voor verbruik buiten abbonement
Hoi,
Ik krijg een 2x maal op een dik jaar tijd een grote afrekening voor overschreden verbruik van 4G.
De app en klantenzone online zeiden telkens dat ik +900Mb data over had maar toch extra kosten, op de factuur staat dan opeen een smak geld bij.
Ik bel hiervoor naar de support, eerste keer kreeg ik excuses, gingen ze het oplossen en hebben ze de extra kost kwijtgescholden. 2de keer zei de correspondent me dat het mij fout was.
ik vroeg dat als de site en app fout zijn het correct is dat ik dan nergens mijn verbruik kan nakijken tot na mijn factuur.
- Dat is correct meneer.
Dan is het verbruik op de app misleidend en ligt de fout niet bij mij zei ik.
- U heb het verbruikt dus de fout ligt bij u.
Ik zei dat ik dan weiger te betalen (de abonnementskosten heb ik wel betaald).
- Wij maken een dossier op en u mag zich aan een deurwaarder verwachten, fijne dag nog.
Er is geen manier om Orange te bereiken dat zwart op wit staat dat ik kan vinden.
Is er een e-mail of een adres waar ik naar kan schrijven?
Op de app en klantenzone verwijderen ze ook al je gegevens maar daar heb ik printscreens van.
in de bijlagen het verschil tussen de app en de factuur
mvg,
Daan



Gregory
Super User
•
7.6K messages
Er zit altijd wat vertraging in voor de update van My Orange - is niet real time -
Hoe kan ik mijn verbruik controleren? | Orange België
De diensten om je verbruik te controleren zijn louter informatief en vervangen de factuur niet.
misschien kun je een ander abonnement nemen - denk dat de Go Extreme rond nieuwjaar aan 33 EUR zal staan
je kunt hier helemaal naar onder scrollen en dan rechts op het blauw icoon klikken om een chat te starten
good luck
5
0