Profil de peterdieltjens

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

lundi 26 février 2018 14:39

Decoder reboot zeer regelmatig tijdens het TV kijken

Regelmatig reboot de decoder tijdens het TV kijken en blijft dit meerdere malen doen. Kan tot 20 minuten duren.  Niet zo leuk als je iets aan het volgen bent.

Employé Orange

 • 

198  messages

il y a 7 ans

Hoi Peterdieltjens,

 

Valt hij gewoon uit (je ziet de ledjes op de decoder wegvallen) of herstart hij effectief?

 

Indien hij uitvalt: Test eens op een ander stopcontact (indien verbonden via een verdeelstekker, rechtstreeks op een stopcontact aansluiten).  Eens kijken of het kabeltje voor de stroomtoevoer nog wel goed insteekt.  Ook eens kijken of het knopje van de schakelaar niet per ongeluk ergens tussen geplet zit, dat heb IK al eens voorgehad 🙂

Indien hij herstart: Bellen naar technische ondersteuning, want in dat geval moet er eens gekeken worden wat er gaande is 🙂

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Hij herstart. Bedankt voor de reactie.

Employé Orange

 • 

198  messages

Voor je naar de helpdesk belt.  Kan je eens kijken of er een software update ter beschikking is?  Kan nadien opgelost zijn 🙂

 

Je doet dit via het menu (zie screenshot):

 update.jpg

 

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Er is geen update. Probleem zit dus niet daar.

Employé Orange

 • 

198  messages

Dan stel ik toch voor om met de helpdesk contact op te nemen zodat ze dit voor jou kunnen onderzoeken en oplossen 🙂

Pisteur expérimenté

 • 

13  messages

il y a 7 ans

Is het opgelost bij jou @peterdieltjens? Hier het hetzelfde probleem en blijft aanhouden ondanks dat Orange is langs geweest.  Softwareproblemen was hun antwoordt.  2 dagen later doet hij het weer niet meer.

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

hey Ayah,

nog niet.  Maar moet nog altijd bellen met Orange.

Groeten Peter

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Hey Peter,

Deze problemen heb ik ook gehad. De oorzaak bleek oververhitting doordat ik het apparaatje netjes weggebouwd heb in een kastje werdt hij te warm.

Na het maken van voldoen ventilatie was het probleem opgelost.

 

Grt,
Cornelis

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

il y a 7 ans

Hey Cornelis,

bij mij zou het de stroomkabel zijn. Ze gaan mij een nieuwe opsturen.

Groeten Peter

Loading...