Profil de matti_93

Pisteur confirmé

• 

3  messages

lundi 30 décembre 2019 12:03

extra decorder!!

dag, 

als trouwe orange love klant, zou ik graag de mogelijk willen om op een 2de tv toestel digitale tv te kunnen kijken. ik weet wel dat er een 2de decorder kan gehuurd worden aan 9€ per maand, maar als dat 1 a 2 jaar huurt aan 9€, komen we op jaarbasis uit op 108€, voor die prijs zijn er wel andere providers die decorders aanbieden. enigszins vind ik het wel jammer dat orange tot heden geen decorder verkoopt. heb op andere forums wel al eens gelezen dat je een digibox of digicorder (die nog actief staat, eventueel eigen aangekocht) van telenet kunt gebruiken, je hebt dan wel enkel de basiszenders, maar geen extra. iemand hier ervaring mee om telenet decorders aan te sluiten op een orange netwerk.

mvg

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 6 ans

@matti_93  decoders van een andere provider zijn niet te gebruiken bij uw huidige provider. Zou makkelijk zijn natuurlijk maar commercieel gezien en technisch gezien doen ze het niet. Een decoder krijgen gaat Orange ook niet doen want dat zijn inkomsten verlies. 

Wat u wel kan doen is een chromecast aanschaffen en deze installeren en aansluiten op de tv. Als u dan de Orange TV app download en koppelt met de decoder dan kan u op de andere plaats waar de chromecast is geinstalleerd wel tv kijken. U kan dan alles streamen naar de tv. 

Loading...