Profil de Tolle

Apprenti pisteur

• 

3  messages

mercredi 1 décembre 2021 16:18

Herladen niet mogelijk

Hallo,

ik probeer via de app (ik ben beheerder van alle nummers) extra data aan te kopen voor mijn zoon.

Als ik via herladen en dan zijn nummer selecteer (hij heeft een Go Plus abonnement), en dan wil herladen, krijg ik de boodschap dat het opgegeven nummer geen Orange herlaadkaart is.

Hoe kan ik dat zelf doen, zonder telkens te moeten bellen naar Orange? Zij kunnen het wel oplossen, maar zijn niet altijd bereikbaar.

1 pièce jointe

Sage

• 

11K  messages

il y a 4 ans

@Tolle 

Het herladen is iets wat je zelf niet direct kan naar mijn mening. Jij bent beheerder maar jij bent geen persoon die alles kan regelen voor dat nummer. Iedereen heeft zijn eigen app en kan daarom zelf ook dingen aanpassen via de app. 

Nu probeer je te herladen met de functie van herlaadkaart maar je hebt abonnementen. Dus via die weg ga je zeker niet kunnen herladen. Via deze weg kan je eens kijken wat de mogelijkheden zijn. 

Employé Orange

• 

305  messages

il y a 4 ans

Beste @Tolle 

Herladen is niet nodig mogelijk voor abonnementen maar enkel bij herlaadkaarten.

Indien u extra data wenst zal u via de app van uw zoon dit moeten aanpassen. 

MyOrange app -> 3 streepjes links boven -> opties beheren -> opties en diensten toevoegen -> mobiel internet.

Dit kan ook via de klantendienst of via de shop.

Groeten,
Tom
Orange Shop Medewerker

Loading...