Apprenti pisteur
•
1 message(s)
iPhone 11 al méér dan één maand afwezig!!
Goede middag
Twee dagen geleden zei een van u collegas dat mijn toestel vandaag zou aankomen en die is er niet. Ik wacht al meer dan een maand voor mijn gsm. Ik heb ook geen ordenummer gekregen. Elke medewerker van Orange die ik probeer te contacteren om dit probleem op te lossen of wel hangt af of wel zegt niets nuttigs. Ik zou so snel mogelijk een antwoord willen krijgen! Ik begrijp dat het een moeilijke periode is, maar waarom blijven jullie dan nog GSM verkopen online ?
bulrog
Sage
•
5K messages
il y a 5 ans
Hallo,
Ik begrijp je frustratie maar op dit forum vind je alleen klanten en een moderator. Voor uw probleem moet u Orange telefonisch of via Messenger / Twitter blijven behandelen of naar de winkel gaan.
0
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@abigail_maldo beste is eens via het Webcare team contact te zoeken of de klantendienst. Zij gaan dit voor je nakijken wat er fout gegaan is.
0
0
StefanMsk
Pisteur expérimenté
•
28 messages
il y a 5 ans
Heb je de bevestiging van je bestelling en/of Track & Trace ontvangen of dat ook nog niet? Ik zie dat de telefoons via de website gewoon in voorraad zijn dus hier gaat dan toch echt iets misgelopen zijn. Ik zou zoals @patrick2 aanhaalt, even contact met de klantendienst opnemen.
0
0
Dorine
Pisteur expérimenté
•
17 messages
il y a 5 ans
Orange zelf verwittigen, het beste is bellen dit gaat sneller.
0
0
Charlotte20
Pisteur expérimenté
•
16 messages
il y a 5 ans
Eens via Messenger sturen ze helpen jou daar soms echt goed. Je moet wel effe wachten op antwoord maar ze sturen nog zelfde dag terug
0
0