Profil de Juri

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

vendredi 18 mai 2018 06:22

Klanten op de hoogte brengen van werken aan kabelnetwerk

Beste,

zou de mogelijkheid bestaan om de klanten op de hoogte te brengen van werken aan het kabelnetwerk? Toen ik vroeger bij Telenet was, dan kregen we minimum een week op voorhand een mail ivm geplande werken en hoe lang deze ongeveer zouden duren.

Mvg.

Solution acceptée

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

il y a 7 ans

Beste,

zou de mogelijkheid bestaan om de klanten op de hoogte te brengen van werken aan het kabelnetwerk? Toen ik vroeger bij Telenet was, dan kregen we minimum een week op voorhand een mail ivm geplande werken en hoe lang deze ongeveer zouden duren.

Mvg.

Ugh! @Juri

 

Je opmerking is zeker terecht.

Zoals je wel weet werken we samen met Telenet om tv/internet te kunnen aanbieden.

Telenet dient ons op de hoogte te brengen van eventuele werken, dan kunnen wij op onze beurt de klant inlichten.

Toegeven; dit verloopt niet altijd even vlot. Er is zeker ruimte voor verbetering en we werken samen aan een beter interne communicatie voor deze gevallen. 

 

Totem

Loading...