Pisteur confirmé
•
5 messages
Klantenzone login werkt niet
Mijn login voor de klantenzone werkt niet meer. Zijn er meer mensen met ditzelfde probleem?
Pisteur confirmé
•
5 messages
Mijn login voor de klantenzone werkt niet meer. Zijn er meer mensen met ditzelfde probleem?
Gregory
Super User
•
7.7K messages
Ik geraak er in met Itsme @pwfick
0
0
Josette
Super User
•
8.1K messages
@pwfick goedemiddag,
ik kom er gewoon op.
Verwijder je app eens via de juiste manier.
Opnieuw volledig opstarten en de app opnieuw installeren.
Succes.
0
Cdt24801
Super User
•
7.2K messages
@pwfick
Heb je dat probleem op de foon of op de PC? Je kan uw klantenzone op beide toestellen raadplegen.
0
0
verrassing
Apprenti pisteur
•
4 messages
Situatie bij ons: mijn man heeft gsm(geen smartphone) en kan op klantenzone. Ik heb recent de app geïnstalleerd en nu kan ik niet meer inloggen op de klantenzone.
Dus de fabeltjes dat ze vertellen van een andere browser te gebruiken klopt bij ons toch niet.
0
0
verrassing
Apprenti pisteur
•
4 messages
Situatie bij ons: mijn man heeft gsm(geen smartphone) en kan op klantenzone. Ik heb recent de app geïnstalleerd (staat op mijn smartphone) en nu kan ik niet meer inloggen op de klantenzone.
Dus de fabeltjes dat ze vertellen van een andere browser te gebruiken klopt bij ons toch niet.
5
0
Evyvanlaere
Pisteur expérimenté
•
11 messages
Dag,
ik heb dit probleem ook meermaals gehad. Via de smartphone werkt de app dan niet, of “doet” gewoon niets. Soms werkt het om alle apps te sluiten en vervolgens de telefoon uit te schakelen.
0
0