Profil de Rosario

Pisteur confirmé

 • 

16  messages

lundi 12 décembre 2022 08:34

Klantenzone

Als ik naar mijn klantenzone gaat krijg ik altijd deze melding : "Door een technisch probleem konden we je aanvraag niet verzenden. Gelieve het later opnieuw te proberen".

Ik probeer al ganse de week en ik krijg altijd dezelfde melding . 

Waarom krijg ik deze melding en waarom kan ik niet mijn verbruik zien ? .

1 pièce jointe

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 3 ans

@Rosario goedemorgen,

je kan ook de app van My Orange downloaden.

Daar kan je dan alles zien wat je hebt verbruikt.

Succes.

Pisteur confirmé

 • 

16  messages

il y a 3 ans

Op de app in mijn GSM kan ik niets zien omdat ik heb een abonnement bij Orange voor internet en tv .

Voor de app van Orange op uw GSM moet jij een simkaart hebben van Orange anders kunt jij niets zien.

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

Zou toch eens een mobiel abonnement overwegen bij Orange @Rosario 

(1) Go Plus staat nu aan 16 EUR Promo op onze gsm-abonnementen | Orange | Orange België

(2) Je betaalt nu voor Home Internet 42 EUR/maand.  Met een mobiel abonnement erbij betaal je 38 EUR/maand

Je moet de bestelling voor mobiel abonnement wel op de website doen - niet naar een winkel gaan

Pisteur confirmé

 • 

16  messages

Ik heb 2 GSM abonnementen bij Base en ik betaald 10€ per abonnement = 20€ voor 2 abonnementen , onbeperkt bellen en 5GB data + data Jump .

Dus voor mij is GSM bij Orange niet interessant .

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

Inderdaad @Rosario hun abonnementen zijn heel concurentieel

 

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

@Rosario stond er niet bij vermeld hé in je vraag.

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Ik kan het ook niet zien - vast internet - en ik denk dat ik niet de enige ben

Probleem dat zich af en toe stelt 

Maar ik kjk er niet naar - we hebben 3 TB

Je ziet het verbruik van de ganse periode op je factuur

Pisteur confirmé

 • 

16  messages

Ik ben een nieuwe klant bij Orange en ik dag dat in de klantenzone kon jou internet verbruik opvolgen maar blijkbaar is het zo niet . Bij Telenet hebben ze daar een telemeter en daar kun jij uw verbruik dagelijks opvolgen .

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

Weet het @Rosario het is niet de eerste keer dat er daarover gepost wordt

Vroeger kon dit belangrijk zijn met de 750 GB limiet - maar is het dat nu met de 3 TB limiet nog ?

Kan ik onbeperkt surfen met de Love-pack en Home Internet? | Orange België

Pisteur confirmé

 • 

16  messages

Ja , het is juist wat u zegt Gregory , maar als nieuwe klant ik vind dat toch een beetje verwarrend als jij op uw klantenzone gaat en je krijg altijd een foutmelding .... dan moeten ze de foutmelding weghalen voor geen verwarring te creëren ..... dat vind ik toch .

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

Ik kan je alleen maar gelijk geven @Rosario 

Loading...