Profil de Totem
Grand Sage

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

jeudi 20 août 2020 08:21

Korting op GO Plus in een LOVE pack!

Ugh allemaal,

Na het verhogen van het GB-quotum van 5 naar 8 GB, krijgt GO Plus opnieuw een boost ...

LOVE-klanten (Duo of Trio) profiteren van een multiproductvoordeel van € 4 per GO Plus-abonnement. Als je het LOVE-pakket hebt, kost elk GO Plus-abonnement € 16.

Meer details over de aanbieding:

- Het staat open voor bestaande klanten en nieuwe klanten.

- Het is niet compatibel met de webpromo.

- Er is geen multiproductvoordeel voor klanten die het LOVE-pakket niet hebben.

- Een klant die al GO Intense of GO unlimited in zijn LOVE pack heeft, krijgt dus een korting van € 4 voor de GO Plus + een korting van € 9 voor zijn GO Intense of Unlimited.

NelsonM_0-1597913283565.pngNelsonM_1-1597913313725.png

Totem waakt over zijn stam!

Totem

4.4K  messages

il y a 5 ans

@Totem 
Heel goed nieuws! Orange is goed bezig 👍 “Dat zie je niet veel dat er ook voor bestaande klanten kortingen zijn!! Super!!! Een dikke pluim voor jullie.

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Bedankt ! 😄

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 5 ans

@Totem  dikke pluim voor Orange !!! Welke provider geeft nog korting aan zijn bestaande klanten .....Doe zo voort Totem en Orange !!!! 

Employé Orange

 • 

305  messages

🙌😇

Chef pisteur

 • 

83  messages

il y a 5 ans

Wel dat is de goede kant van Orange, dat ze nog iets doen voor de klant door vermindering te geven of door andere dingen te geven zoals data enz..

Alleen spijtig ik zit nog met het oudere Colibrie abbo en daar heb je 100mb data enz aan €8

Voor een update naar go met 500mb data zou ik € 2 extra moeten betalen dus €10 en dat vind ik in verhouding overdreven wanneer men ziet wat hogere abbo in de schoot geworpen krijgen.

Pisteur expérimenté

 • 

13  messages

il y a 5 ans

Dit is inderdaad super goed nieuws!

Ik wou daarom de 2 Koala abonnementen in mijn Love Duo omzetten naar Go Plus, maar zowel via de app, de website als de klantendienst lukt dit vandaag niet.

Nog iemand dit probleem?

Pisteur expérimenté

 • 

20  messages

@DriesB 

Had dit probleem vorige week ook. Ben naar een orange shop gegaan en was binnen de 5 minuten in orde!

Pisteur vétéran

 • 

50  messages

il y a 5 ans

@Totem heel goed  nieuws voor bestaande klanten. Bedankt Orange en Totem. 

Pisteur confirmé

 • 

2  messages

il y a 5 ans

Super! Ook eens bekijken of dit voor ons iets is!

Pisteur confirmé

 • 

2  messages

il y a 5 ans

Interessant!!!

Pisteur vétéran

 • 

50  messages

il y a 5 ans

Aanpassing prijs GO Plus abonnement(en) zou automatisch gebeuren, bevestigd in shop als via klantendienst, vanaf volgende factuur (september?). Zelfde principe voor kortingen voor GO Intense en Unlimited. Zou leuk zijn moest dit ook te zien zijn in de app en klantenzone.

Apprenti éclaireur

 • 

1  message(s)

il y a 5 ans

Gaat deze korting automatisch verrekend worden voor bestaande klanten of moet je de klantendienst bellen

Pisteur vétéran

 • 

50  messages

@Model1 aanpassing gebeurt automatisch door Orange bij eerstvolgende factuur. Kijk gerust je factuur in klantenzone na. Je hoeft hiervoor geen contact op te nemen met Orange. 

Apprenti éclaireur

 • 

1  message(s)

il y a 5 ans

Nuttige info, bedankt! 

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

il y a 5 ans

En hoe kan ik mijn fout ingestelde pack opnieuw laten rechtzetten en er contact kan worden gemaakt met de klantendienst? 

 

Pisteur vétéran

 • 

50  messages

@Philippe001 wat bedoel je met foutief ingesteld pack?

Indien je foutief mobiel abonnement hebt geselecteerd/ gevraagd kan dit pas na 1 maand gewijzigd worden hetzij via klantendienst op gratis nummer 5000 of in de shop (SHOPS zijn open ondanks COVID-19 maatregelen, maak best afspraak. Shops in jouw zijn op te zoeken via website van Orange).

Mobiele abonnementen kan je ook wijzigen via jouw klantenzone. Orange is ook te bereiken via FB messenger 

Pisteur expérimenté

 • 

28  messages

il y a 5 ans

Super!

Pisteur expérimenté

 • 

28  messages

il y a 5 ans

Ga ik zeker eens bekijken 

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

il y a 5 ans

Nu nog de juiste facturatie opzetten en op papier lijkt het geweldig 

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

il y a 5 ans

Révélation
Voordelig!
Loading...