Apprenti pisteur
•
1 message(s)
Love combineren met "abonnement met smartphone"
Vandaag 3 maal telefonisch contact gehad om een abonnement aan te vragen.
Ik wil een Love abonnement (tv + internet) combineren met Koala "abonnement met smartphone" zoals vermeld op de website voor nieuwe klanten (zie bijlage).
1ste keer:
"Is niet mogelijk".
Na verwijzing naar de website + overleg met teamcoach was het wel mogelijk.
Alle nummers en informatie doorgegeven, maar door computerupdate waren alle gegevens verloren en diende ik opnieuw contact op te nemen (?)
2de keer:
"Er zal iemand terugbellen"
3de keer:
"is niet mogelijk" en na overleg met teamcoach blijft het niet mogelijk.
"Zal fout op de website staan" en "als je wat verder leest zal je zien staan dat het niet kan.
Eerst ofwel 3 maanden Love ofwel 3 maanden "abonnement met smartphone".
Ik heb gezocht, maar kan nergens vinden dat de combinatie niet mogelijk is. Integendeel (zie bijlage).
Kan iemand mij tonen waar staat dat het niet mogelijk is?!
Geen goed begin alleszins....
Alvast bedankt.
Mvg,
Joris
Solution acceptée
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 7 ans
@Brullie13 kan bevestigen dat dit wel mogelijk is aangezien ik zelf abonnement met gsm en Love heb genomen. Ga naar een dichtsbijzijnde Orange shop en zij maken dit voor u in orde. Dat de klantendienst het niet doet of kan is enkel omdat zij geen telefonische verkoop doen binnen Orange.
0
alkids
Pisteur confirmé
•
6 messages
il y a 7 ans
heb mijn smartphone cash gekocht bij bol kwam voordeliger uit want koala met smartphone 35 euro en zonder 20 euro en zit niet vast voor 2 jaar
5
Jeff
Pisteur confirmé
•
3 messages
il y a 7 ans
Ik heb dit ook voorgehad zo een 8 maanden geleden. Ze zouden dit probleem dringend moeten oplossen! Als je deze combinatie in de shop wel kunt nemen moeten ze dit vermelden als je belt.
BTW zelfs in de shop kreeg ik het niet...
0
0
Herihor
Chef pisteur
•
87 messages
il y a 7 ans
Ook ik heb deze combinatie en ben er zeer tevreden over!
2
DENISE31
Pisteur expérimenté
•
11 messages
il y a 7 ans
Ik heb dus precies hetzelfde probleem.
Ik heb 3 keer contact gehad met de klantenservice om er zeker van te zijn dat die optie mogelijk was....was allemaal geen probleem....was overigens een vriendelijke dame die me alles goed uitlegde.
Ok contract opgesteld via de mail opgestuurd.Ik zie love contract en koala van 25 euro....dus ik heb direct terug gebeld om aan te geven dat er niks over het toestel bij stond maar dat zou achteraf nog komen Dus ik heb bevestigd en een simkaart ontvangen maar nog niks over het toestel gehoord.Ik zou nog terug gebeld worden maar er werd die gebeld dus ik heb weer gebeld en toen bleek dat je pas na 3 maanden klant te zijn je toestel kan krijgen??!!?! Hoe kan dit?als ik dit van t begin wist zou ik nooit dat contract aangaan....hoe zit dit nu?
24
0