Pisteur expérimenté
•
35 messages
Love Duo: Go Plus omzetten naar Go Extreme special deal
Ik ben een bestaande klant met Love Duo en Go Plus.
Momenteel loopt er nog enkele dagen een actie waarbij Go Extreme slechts € 30 per maand kost voor de volledige duurtijd van het contract.
Ik slaag er via de klantenzone echter niet in om over te stappen. Daar wordt de gewone prijs van Go Extreme weergegeven: € 40 per maand.
Ook wanneer ik daarnet belde met de klantendienst, lukt het de medewerker niet om om te zetten aan het speciale tarief. Hij vroeg me gewoon om later nog eens terug te bellen. Zeer vreemde uitleg.
Is er al iemand in geslaagd om deze omzetting te doen aan het correcte tarief?
Hoe kan ik dit proberen forceren?
Hippie1727
Pisteur vétéran
•
48 messages
il y a 3 ans
Ik zou hiervoor eens tot bij een Orange Shop gaan, misschien kunnen zij u verder helpen!
2
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Goedemiddag @FlashWeave .
Probeer eens via FB- Messenger?
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Het kan ook zijn dat je dat nu niet zien kan.
En pas op je eerste afrekening verrekend wordt.
2
0
Samad
Pisteur expérimenté
•
24 messages
il y a 3 ans
Beste,
Bel nog eens naar de klantendienst tot je een meer ervaren iemand aan de lijn hebt.
Groetjes
2
0
FlashWeave
Pisteur expérimenté
•
35 messages
il y a 3 ans
Echt bedroevend. Net een 4de medewerkster aan de lijn gehad. Zij was goed op de hoogte, en probeerde de omzetting door te voeren, maar dit lukte niet. Zij verzekerde me dat deze actie enkel voor nieuwe klanten is. Dat dit in het verleden (voor 31/01/2022) wel lukte voor bestaande klanten, maar nu niet meer.
@TomB of @Totem : misschien weten jullie hier als Orange medewerkers meer over? Is het de nieuwe policy van Orange om bestaande klanten slechter te behandelen dan nieuwe klanten? Liever tijd/energie/promoties investeren in nieuwe klanten dan moeite doen om bestaande klanten te behouden?
Als er toch nog iets mogelijk zou blijken, verneem ik het graag langs deze weg, maar ik ga er zelf geen extra tijd meer insteken door een 5de keer naar de klantendienst te bellen.
1
0