Profil de FlashWeave

Pisteur expérimenté

 • 

35  messages

jeudi 3 mars 2022 08:54

Love Duo: Go Plus omzetten naar Go Extreme special deal

Ik ben een bestaande klant met Love Duo en Go Plus.

Momenteel loopt er nog enkele dagen een actie waarbij Go Extreme slechts € 30 per maand kost voor de volledige duurtijd van het contract.

Ik slaag er via de klantenzone echter niet in om over te stappen. Daar wordt de gewone prijs van Go Extreme weergegeven: € 40 per maand.

Ook wanneer ik daarnet belde met de klantendienst, lukt het de medewerker niet om om te zetten aan het speciale tarief. Hij vroeg me gewoon om later nog eens terug te bellen. Zeer vreemde uitleg.

Is er al iemand in geslaagd om deze omzetting te doen aan het correcte tarief?
Hoe kan ik dit proberen forceren?

Pisteur vétéran

 • 

48  messages

il y a 3 ans

Ik zou hiervoor eens tot bij een Orange Shop gaan, misschien kunnen zij u verder helpen!

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Goedemiddag @FlashWeave .

Probeer eens via FB- Messenger?

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Het kan ook zijn dat je dat nu niet zien kan.

En pas op je eerste afrekening verrekend wordt.

Pisteur expérimenté

 • 

35  messages

Een derde Orange medewerker die ik aan de lijn had vertelde me ook dat ik gewoon kon bestellen aan € 40, en dat ik dan op mijn eerste factuur € 31 zal zien staan. Kan iemand dit bevestigen. Het voelt vreemd aan om een bestelling te moeten plaatsen waar een verkeerd bedrag tegenover staat. 

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

@FlashWeave 

Die 31 EUR is omdat je ook vast internet van Orange hebt

Als je het niet in My Orange of de klantenzone kunt doen is het omdat de speciale actie ( waar iedereen kon overschakelen - denk dat de promotie tot 31/01/2022 liep.

Langs de andere kan lees ik hier een antwoord van vandaag  waar je kunt van af leiden dat het nu ook nog mogelijk is Re: Orange lance le Go Extreme special edition ! - Page 3 - Tribe

Dus zou ik nog eens terugbellen - de aanhouder wint - als je de volledige thread leest, zie je dat er mensen zijn van de 5000 die het niet weten.  Terugbellen tot je iemand hebt die het wel weet

Success

Pisteur expérimenté

 • 

24  messages

il y a 3 ans

Beste,

Bel nog eens naar de klantendienst tot je een meer ervaren iemand aan de lijn hebt.

Groetjes

Pisteur expérimenté

 • 

35  messages

Bedankt voor de tip. Ik belde net een tweede keer, maar helaas zonder succes. Deze medewerker wist niet eens dat de promo nog liep. Ik probeer later vandaag nog een derde keer. 

Pisteur expérimenté

 • 

24  messages

Spijtig. Is gewoon een tarifchange aan webpromo koppelen, mag je zo meegeven als je iemand aan de lijn hebt. Grts!

 

Pisteur expérimenté

 • 

35  messages

il y a 3 ans

Echt bedroevend. Net een 4de medewerkster aan de lijn gehad. Zij was goed op de hoogte, en probeerde de omzetting door te voeren, maar dit lukte niet. Zij verzekerde me dat deze actie enkel voor nieuwe klanten is. Dat dit in het verleden (voor 31/01/2022) wel lukte voor bestaande klanten, maar nu niet meer.

@TomB  of @Totem  : misschien weten jullie hier als Orange medewerkers meer over? Is het de nieuwe policy van Orange om bestaande klanten slechter te behandelen dan nieuwe klanten? Liever tijd/energie/promoties investeren in nieuwe klanten dan moeite doen om bestaande klanten te behouden?

Als er toch nog iets mogelijk zou blijken, verneem ik het graag langs deze weg, maar ik ga er zelf geen extra tijd meer insteken door een 5de keer naar de klantendienst te bellen.

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@FlashWeave 

Neem contact via Messenger dan is het 'direct' in orde. Via die weg doen de meeste hun vraag of aanpassing.

Als je geen Facebook hebt dan kan je ook via de chat pagina van Orange zelf gaan. 

https://eshop.orange.be/nl/mobiel/gsm-abonnementen 

ja zal daar rechts onderin een teken zien staan voor te chatten. Probeer het via die weg dan het in orde te krijgen. @Totem gaat er ook niet veel aan kunnen doen aangezien dit onze moderator is. 

Loading...