Pisteur confirmé
•
5 messages
love trio... hoe zie ik in de klantenzone wat zal worden aangerekend?
WIj zijn net overgestapt van Telenet naar Orange voor TV en Internet. We waren wel al allebei (apart) mobiele klanten.
Ik heb online de beide gsm-abo's kunnen op mijn naam zetten, dus dat leek me niet onmiddelijk een probleem.
Ik ben opgebeld geweest en heb dus een afspraak gekregen voor de installatie. Die verliep naadloos.
+3 punten voor Orange!
Maar....
Als ik naar mijn klantenzone ga op de website verwachtte ik daar te zien dat ik nu inderdaad "Love trio" klant ben en wil ik graag zien welk bedrag mij wanneer zal worden aangerekend.
In de plaats zie ik alle diensten die ik heb afzonderlijk staan...
Nu vraag ik me af of alles wel correct is geactiveerd. Dus effe klantendienst bellen zeker?
Wanneer ik klik op "Contacteer ons" blijkt de pagina niet (meer) te bestaan: https://e-services.orange.be/nl/contact
-1 punt voor Orange.
Hoe kan ik nu weten of al mijn diensten correct zijn geactiveerd in het love-trio pack?!

patrick2
Super User
•
11.1K messages
@Snert je zegt letterlijk we zijn net overgestapt dus ik denk of vrijdag of vandaag ?
Houd er rekening mee dat dingen een verwerkingstijd nodig hebben en zo dus ook de klantenzone en dat deze niet op dag 1 op punt staat. Je hebt dus ook alles laten samen zetten op 1 naam dat wil dus ook zeggen dat die verwerking ook tijd nodig heeft. Wacht anders af tot volgende maand en als je niet kan en wil wachten bel je de 5000 en vraag het daar na.
Dat linkje met die contact gegevens werkt niet en hebben Orange daarvan op de hoogte gesteld. Of de link eraf gaat of bijgewerkt wordt geen idee.
2