Profil de Joske007

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

vendredi 9 août 2019 20:33

Luistert Orange wel naar zijn klanten?

Ik zie dat je de klantendienst van Orange alleen maar via de volgende kanalen kan bereiken.

Mijn eigen ervaringen.

- Telefonisch wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, en wordt je vaak niet wijzer of geraakt gefrustreerd. 

- Facebook: in de meeste gevallen reageren enkel de Orange klanten op je vraag en blijft het antwoord van de klantendienst zelf uit, waarbij de echte vraag onbeantwoord blijft.

- Twitter: in de meeste gevallen reageren enkel de Orange klanten op je vraag en blijft het antwoord van de klantendienst zelf uit, waarbij je vraag onbeantwoord blijft.

 

Ik vraag me af wat de bedoeling is van al deze kanalen, als de klant er niet ernstig mee geholpen wordt?

Sage

 • 

7.2K  messages

il y a 6 ans

@Joske007 

Oei, dat klinkt niet erg positief ....

Ik ga nu even hout vasthouden... ik heb nog maar zelden zelf de klantendienst nodig gehad, en dat verliep telefonisch. Ik ben wel meteen goed en correct geholpen door de juiste personen op de juiste plaats. In mijn geval ging het om slechte gsm ontvangst thuis wat uiteindelijk tot het toekennen van een gratis FemToCel geleid heeft.

Tussen haakjes, ik ben zelf een gewone klant net als jullie en heb geen contacten of vrienden bij Orange die eventueel een goed woordje zouden kunnen doen hoor.

Heb ik geluk gehad en jij steeds pech ? Ik weet het niet ...

Maar ik zou zeggen: volhouden is de boodschap!!

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

il y a 6 ans


@Joske007  schreef:

Ik zie dat je de klantendienst van Orange alleen maar via de volgende kanalen kan bereiken.

Mijn eigen ervaringen.

- Telefonisch wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, en wordt je vaak niet wijzer of geraakt gefrustreerd. 

- Facebook: in de meeste gevallen reageren enkel de Orange klanten op je vraag en blijft het antwoord van de klantendienst zelf uit, waarbij de echte vraag onbeantwoord blijft.

- Twitter: in de meeste gevallen reageren enkel de Orange klanten op je vraag en blijft het antwoord van de klantendienst zelf uit, waarbij je vraag onbeantwoord blijft.

 

Ik vraag me af wat de bedoeling is van al deze kanalen, als de klant er niet ernstig mee geholpen wordt?


Ugh @Joske007,

Totem begrijpt je teleurstelling.
De leden van onze klantendienst en van onze webcare team hebben onlangs veel berichten en opproepen gekregen. Ze doen hun best om je oproepen en je vragen zo rap mogelijk te beantwoorden.

Aarzel zeker niet om een berichtje te sturen naar ons webcare team, ze kunnen je veder helpen.

Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren.

 

Totem

Pisteur expérimenté

 • 

30  messages

il y a 6 ans

via direct message op Twitter en messenger ben ik wel steeds goed geholpen. Klantendiensten zijn meestal inderdaad niet super efficiënt maar via deze wegen krijg ik wel steeds juiste info 

Apprenti guérisseur

 • 

244  messages

@Lautjes84 sinds 2 jaar heb ik mijn social media afgezworen en heb er nog geen moment om getreurd. Het is makkelijker om via social media meer efficiëntie te bekomen het zijn dan ook meestal de meer ervaren operatoren van de klantendienst die daar de vragen beantwoorden.Dit zou dan de enige reden zijn waarom ik social media soms mis. Nu is Tribe zo een beetje mijn vervanger.

Pisteur confirmé

 • 

2  messages

il y a 6 ans

Dat is idd waar telkens er problemen zijn kunnen ze enkel maar excuses voor het ongemak zeggen en verder kunnen ze van op afstand niet veel doen

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Dat is idd waar telkens er problemen zijn kunnen ze enkel maar excuses voor het ongemak zeggen en verder kunnen ze van op afstand niet veel doen

Ugh @BenjaminD,

Dit is heel raar, de webcare stamleden hebben een volledige training gevolgd om zo compleet mogelijke antwoorden en oplossingen te geven. Als ze niet kunnen antwoorden hebben ze altijd de mogelijkheid om een dossier te sturen naar de achterliggende diensten. Zij kunnen altijd dieper ingaan. Soms, bij bijzondere incidenten bestaat er geen directe oplossing omdat het incident op een breder niveau moet opgelost worden.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Loading...